Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

Gjest chiko

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

Er det her en slags fetisj eller?

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe

I et par andre tråder (bla Når hun har rast fra seg med andre menn) diskuteres det hvorfor mange kvinner ser ut til å foretrekke å gi fremmede eller menn de har rene seksuelle forhold til de heftigste sexopplevelsene, mens de blir mer forsiktige når de går inn i et mer seriøst forhold. Kanskje mange av dem tenker som deg, at det er så mye risiko ved å eksperimentere seksuelt at dette ikke egner seg i forhold som skal vare?

Det tror jeg stemmer. Da er det egentlig en god strategi for begge om hun optimaliserer i forhold til menn, da skulle en jo tro i teorien at hun ville være bedre for ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et par andre tråder (bla Når hun har rast fra seg med andre menn) diskuteres det hvorfor mange kvinner ser ut til å foretrekke å gi fremmede eller menn de har rene seksuelle forhold til de heftigste sexopplevelsene, mens de blir mer forsiktige når de går inn i et mer seriøst forhold. Kanskje mange av dem tenker som deg, at det er så mye risiko ved å eksperimentere seksuelt at dette ikke egner seg i forhold som skal vare?

Det tror jeg stemmer. Da er det egentlig en god strategi for begge om hun optimaliserer i forhold til menn, da skulle en jo tro i teorien at hun ville være bedre for ham også.

Du mener, en god strategi for begge om hun optimaliserer i forhold til andre menn? Slår seg mest løs sammen med elskerne, har den mest grensesprengende og vågale sexen med dem? Jeg kan absolutt se fascinasjonen ved et slikt opplegg, men da forutsetter det nok at han i utgangspunktet har evnen til å tenne på ydmykelser. For at hun gir enda mer til andre menn vil jo nødvendigvis oppleves som en ydmykelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik fantasi, men om jeg hadde turt å prøve med en partner er noe annet. Det er noe som krever en veldig klar grense og tro på hverandre, og som mange sier, det kan bety slutten på et forhold om det gjøres "feil"... men hadde partner vært veldig for det og vi hadde hatt et bra forhold som tålte det, så hadde jeg nok ikke sagt nei :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Du mener, en god strategi for begge om hun optimaliserer i forhold til andre menn? Slår seg mest løs sammen med elskerne, har den mest grensesprengende og vågale sexen med dem? Jeg kan absolutt se fascinasjonen ved et slikt opplegg, men da forutsetter det nok at han i utgangspunktet har evnen til å tenne på ydmykelser. For at hun gir enda mer til andre menn vil jo nødvendigvis oppleves som en ydmykelse.

Det var i grunnen ikke det jeg tenkte på.

Jeg tenkte snarere på at å "optimalisere" betyr "å spre sine investeringer til flere" - men egentlig er det jo ikke snakk om investeringer, da det ikke er interessant å ha et seriøst forhold med flere enn en - men teoretisk sett tenkte jeg at i en tenkt situasjon: om en kvinne har en elsker - i tillegg til mannen sin - så vil det kunne komme mannen til gode ved at hun av og til mottar inspirasjon utenfor forholdet (og dermed har mer å gi).

Min tanke var altså ikke å gi mer av seg selv til andre menn enn til sin egen mann.

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener, en god strategi for begge om hun optimaliserer i forhold til andre menn? Slår seg mest løs sammen med elskerne, har den mest grensesprengende og vågale sexen med dem? Jeg kan absolutt se fascinasjonen ved et slikt opplegg, men da forutsetter det nok at han i utgangspunktet har evnen til å tenne på ydmykelser. For at hun gir enda mer til andre menn vil jo nødvendigvis oppleves som en ydmykelse.

Det var i grunnen ikke det jeg tenkte på.

Jeg tenkte snarere på at å "optimalisere" betyr "å spre sine investeringer til flere" - men egentlig er det jo ikke snakk om investeringer, da det ikke er interessant å ha et seriøst forhold med flere enn en - men teoretisk sett tenkte jeg at i en tenkt situasjon: om en kvinne har en elsker - i tillegg til mannen sin - så vil det kunne komme mannen til gode ved at hun av og til mottar inspirasjon utenfor forholdet (og dermed har mer å gi).

Min tanke var altså ikke å gi mer av seg selv til andre menn enn til sin egen mann.

Aha, da misforstod jeg nok litt. Og det du sier der virker jo ganske fornuftig. Tror nok privilegiene hun nyter kan gi økt overskudd og livslyst, noe som også kan komme hennes trofaste kjæreste til gode.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Aha, da misforstod jeg nok litt. Og det du sier der virker jo ganske fornuftig. Tror nok privilegiene hun nyter kan gi økt overskudd og livslyst, noe som også kan komme hennes trofaste kjæreste til gode.:)

Det var i alle fall slik jeg tenkte...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det var i grunnen ikke det jeg tenkte på.

Jeg tenkte snarere på at å "optimalisere" betyr "å spre sine investeringer til flere" - men egentlig er det jo ikke snakk om investeringer, da det ikke er interessant å ha et seriøst forhold med flere enn en - men teoretisk sett tenkte jeg at i en tenkt situasjon: om en kvinne har en elsker - i tillegg til mannen sin - så vil det kunne komme mannen til gode ved at hun av og til mottar inspirasjon utenfor forholdet (og dermed har mer å gi).

Min tanke var altså ikke å gi mer av seg selv til andre menn enn til sin egen mann.

Hahaha! Bare drøm videre du. Dette er et totalt mislykket forsøk fra enkelte kvinner på å legitimere at de har "utenomekteskapelige" fantasier. Hadde dama mi kommet opp med det der hadde jeg blitt rasende, mest av alt for å behandle meg som om jeg var idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i grunnen ikke det jeg tenkte på.

Jeg tenkte snarere på at å "optimalisere" betyr "å spre sine investeringer til flere" - men egentlig er det jo ikke snakk om investeringer, da det ikke er interessant å ha et seriøst forhold med flere enn en - men teoretisk sett tenkte jeg at i en tenkt situasjon: om en kvinne har en elsker - i tillegg til mannen sin - så vil det kunne komme mannen til gode ved at hun av og til mottar inspirasjon utenfor forholdet (og dermed har mer å gi).

Min tanke var altså ikke å gi mer av seg selv til andre menn enn til sin egen mann.

Hahaha! Bare drøm videre du. Dette er et totalt mislykket forsøk fra enkelte kvinner på å legitimere at de har "utenomekteskapelige" fantasier. Hadde dama mi kommet opp med det der hadde jeg blitt rasende, mest av alt for å behandle meg som om jeg var idiot.

Nå er nok gjestdeluxe fullstendig klar over at de færreste menn ville godtatt dette, så det hun tar utgangspunkt i er at hun eventuelt er i et forhold til en av de menn som faktisk godtar det. Det er forutsetningen for at det overhodet skulle komme på tale.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde blitt sur på kjæresten min hvis han ville dele meg med andre:/ hadde ikke følt meg nok elsket. ville heller ikke delt han med noen!!!Men folk har det jo forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Nå er nok gjestdeluxe fullstendig klar over at de færreste menn ville godtatt dette, så det hun tar utgangspunkt i er at hun eventuelt er i et forhold til en av de menn som faktisk godtar det. Det er forutsetningen for at det overhodet skulle komme på tale.

Det var utgangspunktet ja, stemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ønsker kjæresten min ville blitt knullet av en fremmed mann, enten bak min rygg eller med meg tilstede.

Men jeg synes det er utrolig vanskelig å spørre henne som hun vil det, om hun svarer nei tør jeg ikke engang tenke på hvor flau jeg vil bli... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 år senere...

Tråden er ryddet for identifiserende innlegg.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Identifisering av deg selv eller andre privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse, eller telefonnummer.

Mvh Sulosi,mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var sammen med en som var helt besatt av tanken på å se meg med en annen.. Det fikk han også, på bilder og video etter at det ble sllutt/vi hadde en pause, og da hadde jeg et kortvarig forhold til en type med en kjempekuk. Og han ble heelt ekstatisk av å se bildene.. Vi ble ikke sammen igjen, men har truffet hverandre for sex. Tror ikke det er veldig vanlig å ønske dette så ekstremt i en virkelig setting, men det finnes nok de menn som tenner ekstremt på dette.., slik min eks gjorde. For min del ble det litt masete og ubehagelig når alt han snakket om når vi hadde sex, pluss i sms var hvordan jeg skulle knulles i stykker av mange andre menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg var sammen med en som var helt besatt av tanken på å se meg med en annen.. Det fikk han også, på bilder og video etter at det ble sllutt/vi hadde en pause, og da hadde jeg et kortvarig forhold til en type med en kjempekuk. Og han ble heelt ekstatisk av å se bildene.. Vi ble ikke sammen igjen, men har truffet hverandre for sex. Tror ikke det er veldig vanlig å ønske dette så ekstremt i en virkelig setting, men det finnes nok de menn som tenner ekstremt på dette.., slik min eks gjorde. For min del ble det litt masete og ubehagelig når alt han snakket om når vi hadde sex, pluss i sms var hvordan jeg skulle knulles i stykker av mange andre menn.

Det er mange som tenner på å bli pisket/slått osv. Noen tenner mer på psykisk smerte. Å bli ydmyket av at andre menn knuller dama di, er nok en grei måte å få fram slike følelser på.

Når det er sagt vil jeg aldri forstå behovet.. Men det er morsomt og interessant å lese om og diskutere uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et hippieliknende ekterpar som inviterte et ungt kjærestepar til middag. Utover kvelden fant de ut at jenta ennå ikke hadde hatt sex. Ved hjelp av sin høyere alder, overtalelsesevner og litt alkohol, fikk de paret til å gå med på å "hjelpes" igang med sexlivet. Så mens kona og gutten så på, gjennomførte mannen to vaginale samleier med jenta på sofaen. Det blir for mye for gutten, som slår seg vrang mens kjæresten er på do for å tisse ut sæden. Da er det snakk om roping og tårer og det hele. Det som for dem var planlagt som en hyggelig kveld med litt sengekos, ender altså med katastrofe. Resten av natten blir brukt til skadebegrensning, uten at det egentlig hjelper. Tilslutt fikk de ham til å gå med på å ligge med konen som en form for kompensasjon. Problemet er bare at han kommer hver gang hun setter seg ned på ham, så han får på en måte ikke tatt igjen. Tilslutt må de bare beklage seg overfor paret, for at de fikk dem til å bli med på noe de overhodet ikke var klar for. Så fri kjærlighet er nok ikke for alle ...

Anonym poster: 096424222b8fb76f6db4cd9756fb54fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et hippieliknende ekterpar som inviterte et ungt kjærestepar til middag. Utover kvelden fant de ut at jenta ennå ikke hadde hatt sex. Ved hjelp av sin høyere alder, overtalelsesevner og litt alkohol, fikk de paret til å gå med på å "hjelpes" igang med sexlivet. Så mens kona og gutten så på, gjennomførte mannen to vaginale samleier med jenta på sofaen. Det blir for mye for gutten, som slår seg vrang mens kjæresten er på do for å tisse ut sæden. Da er det snakk om roping og tårer og det hele. Det som for dem var planlagt som en hyggelig kveld med litt sengekos, ender altså med katastrofe. Resten av natten blir brukt til skadebegrensning, uten at det egentlig hjelper. Tilslutt fikk de ham til å gå med på å ligge med konen som en form for kompensasjon. Problemet er bare at han kommer hver gang hun setter seg ned på ham, så han får på en måte ikke tatt igjen. Tilslutt må de bare beklage seg overfor paret, for at de fikk dem til å bli med på noe de overhodet ikke var klar for. Så fri kjærlighet er nok ikke for alle ...

Anonym poster: 096424222b8fb76f6db4cd9756fb54fe

Haha, tragisk :P For sent å angre etterpå da.. Men om de var av alder, over 18 i alle fall, så kan de bare skylde seg selv. Var de yngre, skulle det eldre paret hatt juling begge to!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde blitt sur på kjæresten min hvis han ville dele meg med andre:/ hadde ikke følt meg nok elsket. ville heller ikke delt han med noen!!!Men folk har det jo forskjellig...

ENIG! :-)

Anonym poster: 63ab2e7683240023120c7d8c987564e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...