Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til å innstalere det.. :(

Klarer du å forklare meg på norsk?

Er ikke så stødig på engelsk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det viktigste er egentlig at du har laget deg brukerkonto og at du har logget inn. På meg så det ut som om det var feilen!

Skrevet

"Du har vist frem ferdighetene på kjøkkenet ved å komme på førsteplass i spisekonkurransen! Det er litt ubehagelig å være så mett, men pengepremien er ihvertfall dratt i land!"

Åssen er det mulig å være "ubehagelig mett", når Harry (min Sim) ikke engang har "full score" på behovet sitt for mat!?! Skjønner?

:klø:

Skrevet

På komplett.no har de data som er laget for Sims 3! ;D

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10410

Den skulle jeg hatt, spillet slutter etterhvert på den bærbare, alt bare stopper.. Og jeg har så dårlig skjermkort på den stasjonære at jeg kan bare glemme å spille der..

Skrevet

Flere som har opplevd at det ikke går an å endre utseende på simmen i speilet etter den nye oppgraderingen? :klø:

Gjest Grafica
Skrevet

Gleder meg til expansion packen ja! Den virker spennende :jepp:

Her venter jeg fortsatt i spenning på at den ene mod'en jeg har lastet ned skal bli oppdatert, slik at jeg kan spille igjen...

Skrevet

Hei.

Jeg har gått innpå sånn exchange greier der du kan laste ned ting til spillet, og det har gått fint utenom de ferdiglaga simmene jeg har lasta ned. Jeg finner dem ikke igjen inni spillet. Noen som vet hvordan man finner dem?

Skrevet

En kompis av meg har lastet ned masse møbler, klær og diverse helt GRATIS. Hvordan gjør man det??? Vil også ha!!!

Skrevet
En kompis av meg har lastet ned masse møbler, klær og diverse helt GRATIS. Hvordan gjør man det??? Vil også ha!!!

Modthesims2 f.eks :) Må være medlem da, men det er gratis.

Skrevet
Hei

Sliter litt med å finne ingrediensene til Ambriosa. Det står at jeg trenger dødsfisk og livsfrukt. Livsfrukten tror jeg nok at jeg har kontroll på, må bare få nok ferdigheter. Men hvordan får jeg tak i dødsfisk? Skal den fiskes?

Har prøvd å fiske men får beskjed om at jeg ikke har agn. Hvor får jeg tak i agn? (Har tatt kurs i fisking også, men det hjalp visst ikke)

Hmm, hvordan får du livsfrukten da? jeg skjønner ikke hvor/hvordan jeg skal få tak i den.. :/

dødsfisk har jeg, men ikke den frukten :S

Skrevet

Plant ukjente frø av den sjeldne sorten (ligger strødd overalt), så er det en viss sjanse for at ett av dem vokser opp til å bli en livsfruktplante.

På komplett.no har de data som er laget for Sims 3! ;D

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10410

Det eneste som er "spesialtilpasset" med den PC-en er musematten og spillet som følger med.

Skrevet
Plant ukjente frø av den sjeldne sorten (ligger strødd overalt), så er det en viss sjanse for at ett av dem vokser opp til å bli en livsfruktplante.

Det eneste som er "spesialtilpasset" med den PC-en er musematten og spillet som følger med.

okey, var enkelt det da.. vet om frøene, men de blir bare til noen stygge andre planter.. :/ fikk forresten en flammefrukt'busk her igår..

:(

Skrevet
okey, var enkelt det da.. vet om frøene, men de blir bare til noen stygge andre planter.. :/ fikk forresten en flammefrukt'busk her igår..

:(

Ja, det er ikke 9/10 som er livsfrukt. Du må bare fortsette å prøve.
Skrevet
Ja, det er ikke 9/10 som er livsfrukt. Du må bare fortsette å prøve.

Oja, ja riktig ":P". ka faan. 9 av 10 ka da,. :regn:

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg tror eplefe mener at det er 1/10-sjangse for å få livsfrukt fra sjeldne frø.

Saml opp nok poeng til å kjøpe "collection helper" (vet ikke hva det heter på norsk) så finner du fort ut hvor det ligger frø; det sparer mye tid... Og så er det bare å plante alle de sjeldne frøene du finner.

Skrevet
Jeg tror eplefe mener at det er 1/10-sjangse for å få livsfrukt fra sjeldne frø.

Saml opp nok poeng til å kjøpe "collection helper" (vet ikke hva det heter på norsk) så finner du fort ut hvor det ligger frø; det sparer mye tid... Og så er det bare å plante alle de sjeldne frøene du finner.

Ok, tusen takk :) skal lete,. har faktisk en sommerfuggel som kan finne frøene(fisk, edelstener og insekter også) på kartet, den hjelper meg mye, tar kortere tid med den :)

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Er det noen juksekode for å få mer livspoeng :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...