Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest MissWinter
Skrevet

Noen som har prøvd den nye byen, Roaring Heights? Pleier å laste ned før jeg kjøper for å unngå bomkjøp, men er så mye bugs der! Prøvd flere versjoner, alle med samme.

Jeg har kjøpt den men får dessverre ikke innstallert den siden alt bestemte seg for å slutte å fungere hos meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har kjøpt "Det vidunderlige bakeriet"? Jeg får ikke til å selge ting. Man må jo fylle hyllene med mat som man har laget og jeg får det ikke til :sur: Jeg har null peiliing fordi det skjer ikke automatisk denne gangen. Det dukker ikke opp noe valg om å fylle hyllene og ikke kan jeg dra maten til hyllene heller uansett om jeg eier bygget eller ei....

Skrevet

Er det noen som har kjøpt "Det vidunderlige bakeriet"? Jeg får ikke til å selge ting. Man må jo fylle hyllene med mat som man har laget og jeg får det ikke til :sur: Jeg har null peiliing fordi det skjer ikke automatisk denne gangen. Det dukker ikke opp noe valg om å fylle hyllene og ikke kan jeg dra maten til hyllene heller uansett om jeg eier bygget eller ei....

Nå er det tydeligvis lenge siden jeg har spilt, men hva er dette? EP?

Skrevet

Endelig begynt å spille igjen, men får opp feilmelding :( Den kommer først når jeg har valgt hvilken familie jeg vil spille med og rett før den er ferdig lastet så kommer den her:

post-63946-0-11063300-1396807994_thumb.p

Har dere sett den før? What to doo

Skrevet

Du må gå i 'buymode' for å legge varer inn. Fryktelig tungvindt! Lureste er å bake goodsa hjemme, så kunne dra de inn i hyllene. Baker du i bakeriet må du gå i buy mode og flytte bakverket..:/

Skrevet

Tror jeg har funnet en Bugg i spillet , faren i huset fikk elektrisk støt og døde men så er han plutselig i live igjen,?? HAr aldri sett det før!

• Liker 1
Gjest MissWinter
Skrevet

Endelig begynt å spille igjen, men får opp feilmelding :( Den kommer først når jeg har valgt hvilken familie jeg vil spille med og rett før den er ferdig lastet så kommer den her:

attachicon.gifSkjermbilde 2014-04-06 kl. 20.05.03.png

Har dere sett den før? What to doo

Jeg har også slitt med det samme. Avinnstallerte alle spillene, innstallerte de på nytt i rekkefølge etter utgivelsen og lastet og ned og innstallerte en såkalt superpatch fra EA. Da forsvant de :)

Skrevet (endret)

Nå er det tydeligvis lenge siden jeg har spilt, men hva er dette? EP?

Man kjøper et bakeri på hjemmesiden til the sims 3 og kan dermed drive sitt eget bakeri.

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Skrevet

Jøss simmen min Liam Greymane klarte å temme en enhjørning :)

Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg var i ferd med å få TIDENES vampyrspøkelsesbaby som femte generasjon i en familie...SÅ BESTEMMER PC-IDIOTEN SEG FOR Å KLIKKE!

:grine::sinnatagg::rolleyes::scorpis::sur::kvalm::kjempesinna::kjefte::cry3::klaske::angry:

Skrevet

Jeg har et lesbisk par som ikke kan bli kjærester! Grrrrr!!!!! :rasende:

Jeg hadde 7 tenåringer hvor 6 av dem var sammen med en annen. Da en ble voksen jukset jeg litt slik at alle ble det, og flyttet dem inn i samme huset fordi da kunne de dra på universitet i lag. Så lagde jeg en kvinne som kunne bli sammen med hun som ikke hadde partner. De er bestevenner, de har hatt sex, de har vært på date, og de har blitt ekstremt tiltrukket hverandre... men jeg får ikke opp "Spør om å bli kjæreste." :( Og når de kysser så får jeg heller ikke opp sånne hjerter på moduset deres hvor det står at de er i nærheten av noen de er tiltrukket! Men det står jo at "A er ekstremt tiltrukket av B"!

Noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg skal innrømme at jeg har hatt litt problemer med spillet i dag. Det første huset jeg flyttet dem inn i hadde mange townies på tomten som bare stod der og det ble hele tiden flere. Jeg brukte testingCheatsEnabled for å slette dem, men det dukket bare opp nye hele tiden... så da bare flyttet jeg alle sammen til en ny tomt. Lurer på om jeg bør slette tomten hvor alle towniene står, får hvis de er stuck så går spillet tregere.

Hjelp? Noen som har opplevd noe lignende? Jeg vil jo at de skal gifte seg å få felles adoptivbarn. Jeg holder på med et familietre, hvor alle mine simmer er i slekt med hverandre gjennom ekteskap og felles barnebarn. :rolleyes:

Skrevet

Jeg fikset kjæreste problemet. Den ene simmer hadde trekker "korrekt" og da jeg endret det til noe annet, da kunne de blir kjærester. Så da tror jeg kanskje at det er et problematisk trekk hvis man vil at simmen skal få kjærester.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sikkert et dumt spørsmål, men jeg har nettop installert the sims 3 + to utvidelsespakker via origin. når jeg skal spille skal jeg ta velge the sims 3 og spill - eller spille via utvidelsespakkene? eller følger utvidelsespakkene med om jeg åpner originalspillet?

Anonymous poster hash: 3c5df...429
Skrevet

Hei ^^

Jeg har et problem med mitt The sims 3 spill sånn at det er helt umulig å spille det :(

Problemet er at alt i spille henger seg opp uten om animasjoner, simmen min henger seg opp uten om plumboben over hode, tven, og vannet gjør det samme.

Er det noen som har hatt det samme problemet og har fått fikset det?

(Jeg har alle utvidelse pakkene uten om stuff og inni framtiden)

Skrevet

Har du prøvd å fikse på innstillingene? Kan hende du trenger lavere bildekvalitet for at det skal fungere ordentlig :/

Skrevet

Hei ^^

Jeg har et problem med mitt The sims 3 spill sånn at det er helt umulig å spille det :(

Problemet er at alt i spille henger seg opp uten om animasjoner, simmen min henger seg opp uten om plumboben over hode, tven, og vannet gjør det samme.

Er det noen som har hatt det samme problemet og har fått fikset det?

(Jeg har alle utvidelse pakkene uten om stuff og inni framtiden)

Prøv å skrive in kode: resetsim *. Det reseter alle simmene i nabolaget. Spillet henger ofte fordi at simmer i nabolaget sitter fast og lignende.
Skrevet

Har du prøvd å fikse på innstillingene? Kan hende du trenger lavere bildekvalitet for at det skal fungere ordentlig :/

det gar jeg gjort, det fungerte litt så hengte alt seg igjen, jeg har til og med skrudd av dyrene som spwner i byen og overnaturlige vesen :/

Skrevet

Prøv å skrive in kode: resetsim *. Det reseter alle simmene i nabolaget. Spillet henger ofte fordi at simmer i nabolaget sitter fast og lignende.

jeg har gjort det og men det virket ikke
Skrevet

om jeg selger en møblert leilighet - vil møblene fortsatt være der når en ny flytter inn eller forvinner de? :) vil jo ikke miste alt jeg har gjort

Skrevet

om jeg selger en møblert leilighet - vil møblene fortsatt være der når en ny flytter inn eller forvinner de? :) vil jo ikke miste alt jeg har gjort

Hm, nå ble jeg brått litt usikker. Jeg tror at hvis du går til nabolaget, for så å kaste de ut så er det der hvertfall. Jeg pleier å gjøre det innimellom.

Men når man trykker "flytt" via telefonen, så får man vel enten velge "pakk møbler" eller "selg møbler". Tror "selg møbler" gjør at de blir igjen. Ville dog vurdert å sjekke med en annen husstand først. Jeg er ikke helt sikker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...