Gå til innhold

TanteBrun med en og annen tanke

TanteBrun

Anbefalte innlegg

Mocci, jobber jeg søker på nå er kontorjobber, som gjerne har med grafisk design eller webdesign å gjøre. Det jeg ikke søker på er jobber innen bransjen jeg kom fra, som det faktisk er noen av for tiden. Jeg har kvalifikasjonene, men det gjør jeg ikke før jeg ikke har noe valg.

Så får vi se. Jeg stresser ikke, synes det er helt greit med laaang sommerferie :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg var kattemenneske og hadde katt før jeg møtte det som nå er min eks. Der var det hund for alle pengene, og jeg lærte mye om hunder og atferd osv osv. Han var oppvokst med hund og holdt dressurkurs og holdt på med jakt og jaktprøver o.l.

Så jeg er vel både hunde- og kattemenneske. Jeg er ikke oppvokst med dyr, men ønsket meg alltid.

Men jeg har blitt fortalt at jeg får et helt spesielt uttrykk

når jeg ser en katt... :strix:

Det er vel noe med grasiøsiteten (heter det det...?:klø:) eller noe...

Så hvorfor jeg nå ønsker meg hund er jeg ikke helt sikker på... :sjenert:

Gjør det i alle fall...

:)

Endret av -TanteBrun-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 17 og dagen har bare vært surr. Sov altfor lenge, satt altfor lenge ved frokosten/brunchen. Sittet aaaltfor lenge på KG. Jeg får bare jobbe raskere etterpå.

Tror ikke det. Har erfarrt altfor mange ganger at hastverk faktisk er lastverk.

Så - baibai. For en liten stund.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tanker denne natten...

Fant dette i et emne i prøverforumet:

IKM= Ikke kommende mens

FTD = Første testdato

NTD = Neste testdato

PP = Prøveperiode

EL = Eggløsning

ET= Embryo transfer

NT = Negativ test

TR = Tante rød (mensen)

TB = To blå

B1 = Barn nr 1 (osv.)

MA/SA = Mista spiren

Da skjønner jeg i alle fall hva alle disse forkortelsene betyr ;)

Og ja, det er snart tiden for EL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen tanken som surrer litt i hodet er noe som ble sagt litt om inne hos Ulva, nemlig dette med anonymitet.

Jeg er livredd for å bli kjent igjen, og har kanskje ikke valgt det beste nicket. Og så er det dette om noen legger opplysninger om meg sammen og så finner ut at hvem jeg er i virkeligheten.

Hvis så er tilfelle håper jeg jeg får en pm slik at jeg vet hvem som vet... :sukk:

Paranoid jeg...? Ikke i det hele tatt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en natt, eller drømmenatt..

Jeg har drømt om å prøve, om å sove på hotell, lesing, sæd som kryper inn i meg - og kryper ut igjen, jobbsøking, bøker i sengen, camping, tastatur, skjeve boksider, om å være på fest uten å se noen andre der... Altså - hva er det jeg ikke har drømt om... Alt i en eneste mølje...

Tydelig at jeg tenker mye om dagen...

Jeg hørte en gang at drømmer er underbevissthetens speil. Det tror jeg på. Skulle bare ønske drømmene kunne gi litt flere svar innimellom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag:

Gjøre det jeg ikke fikk gjort i går. Det vil si det meste.

Andre planer i dag?

Nei.

Oi, så positiv jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en gang at drømmer er underbevissthetens speil. Det tror jeg på. Skulle bare ønske drømmene kunne gi litt flere svar innimellom... :sjenert:

Jeg er veldig enig i dette :jepp: Jeg drømmer hver natt, som regel tar drømmene mine opp ting jeg frykter/bekymrer meg over.. :tristbla: ...da jeg våkner er det med en følelse av lettelse fordi skrekkscenarioet bare var en drøm.... :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det så utrolig slitsomt. Jeg var jo sliten da jeg våknet. :Gjesp:

En annen frustrerende ting er at mange ganger føles det som om jeg kom fram til den perfekte løsningen i drømme, men å huske det er en helt annen sak. Det er så fælt å våkne med den vissheten, for så å begynne å tenke på det og så finne ut at hvor mye jeg enn prøver å huske så vil det ikke fram. :sjenert:

Kanskje det ikke er riktig akkurat der og da da kanskje...?

Gurimin så filosofisk man var i dag da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her var det noen dype tanker... Jeg husker nesten aldri hva jeg drømmer, og det syns jeg er litt synd. Hvis jeg først husker noe, er det gjerne bare en fornemmelse, kanskje av at noen var innom drømmen min, uten at jeg husker hva de gjorde der eller hva som skjedde. Skulle ønske jeg kunne huske mer av det. Men dager da jeg våkner av vekkerklokka kan jeg bare glemme å huske drømmer. Bedre med helgene, når jeg sover til jeg våkner av meg selv - sånn utpå dagen! :)

Jeg har forresten ikke peiling på hvem du er i virkeligheten. Men nå fikk du meg til å tenke litt på det - dersom noen som kjenner meg leser dagboken min, er det ikke akkurat vanskelig å legge sammen to og to.. Av en eller annen grunn ville jeg syntes det var utrolig pinlig om noen skulle funnet ut hvem jeg var - (som jeg ikke har røpet det selv for, det begynner å bli en del..) Rart det der, jeg skriver jo ingenting jeg ikke kunne fortalt vennene mine. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er pussig det der om å bli kjent igjen. Nå er det jo slik at enkelte ting deler jeg jo ikke med alle, man forteller jo gjerne forskjellige ting til forskjellige personer, avhengig av fortrolighetsnivå osv. Jeg er i alle fall slik.

Og for min egen del er det ting her jeg ikke vil dele med så mange i det hele tatt. De nærmeste venninnene vet jo det meste, men det er visse andre i min omkrets som er så vitebegjærlige at jeg trekker meg unna. Og som synes de har rett på å få vite.

Er vel kanskje derfor jeg er litt paranoid. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TanteBrun! :hug:

Jeg kan forsikre deg om at jeg har ikke p e i l i n g i det hele tatt på hvem du er - ikke engang hvor i landet du bor. Men kjenner igjen den litt gufne: Tenk om noen jag kjenner tilfeldigvis leser det jeg skriver, kjenner igjen meg og begynner å følge med på livet mitt i hemmelighet. Sånn sett har jo jeg valgt et nick som er helt sinnsykt! Men det skjønte jeg ikke før første gangen jeg selv fikk opp dagboken min da jeg googlet på noe helt annet ....

Håper det er bra med deg, og at du ikke har gått helt i oppløsning etter alt regnværet! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TanteBrun! :hug:

Jeg kan forsikre deg om at jeg har ikke p e i l i n g i det hele tatt på hvem du er - ikke engang hvor i landet du bor. Men kjenner igjen den litt gufne: Tenk om noen jag kjenner tilfeldigvis leser det jeg skriver, kjenner igjen meg og begynner å følge med på livet mitt i hemmelighet. Sånn sett har jo jeg valgt et nick som er helt sinnsykt! Men det skjønte jeg ikke før første gangen jeg selv fikk opp dagboken min da jeg googlet på noe helt annet ....

Håper det er bra med deg, og at du ikke har gått helt i oppløsning etter alt regnværet! :hoho:

Uff, det virker vel nesten som om jeg beskylder alle og enhver her inne for å egentlig kjenne meg, men så paranoid er jeg dog ikke. :sjenert:

Selv om jeg er redd for at en eller annen kanskje vil gjøre det... :sjenert:

Også jeg googlet på noe helt annet, men riktignok brukt i dagboken da jeg fikk opp nettopp dagboken min... :overrasket: Scary.... Jeg la inn noen endringer jeg da...

Takk, det går bra her, og om ikke jeg har gått i oppløsning, så er alt som heter motivasjon og inspirasjon i ferd med å smuldre bort mellom alle regndråpene... Ganske slitsomt, for jeg har mer enn nok å gjøre egentlig.

Jeg vil ha :sol: :sol: :sol: Varme er det ikke så farlig med bare det er lyst og fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten..

Jeg våknet liggende inntil og på armen til min kjæreste kjære i morges. :strix: Skjer altfor sjelden....

Det var deilig det.... Mmmmmm.... :hjerte::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tirsdagen her jeg mer eller mindre bodd på KG. Jeg har da et annet liv, og ganske så mye annet å drive med også. Men det var så mye å "se" da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TanteBrun!! :vinke:

Nå er det altfor lenge siden jeg har vært her.... BEKLAGER!!!

Det høres iallefall ut som du har hatt en flott ferietur, den middelalderrestauranten skulle jeg gjerne ha likt å beøkt. Sånne ting fascinerer meg :jepp: Lyst til å gi meg navnet om du husker? Evt nettside om de har? Kan gjerne sende meg PM om du ikke vil legge det ut her.

Kjedlig med mensen som skulle komme rett oppi ferien da... Det likte jeg med å gå på piller - at man selv kunne velge om man ville ha den en måned eller ikke :jepp:

Skjønner det med anonomytiteten, jeg er også en smule redd for at noen av mine bekjente skal lese boken min og kjenne meg igjen for jeg tror ikke det er så vanskelig å legge sammen 1+1 der inne... Men som cypress sier så skjønner jeg ikke helt hvorfor for det det skrives om er jo ting som jeg vil/har/kan fortelle mine venner... Merkelig :klø:

Nå suser jeg videre, ha en fortreffelin onsdag TanteBrun!

Jeg skal se istid 3 i dag :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...