Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Imponert over tempoet ditt, og ihvertfall hva du får gjort! Håper det går bra med to små i magen  :rodmer: Hvordan føler du deg? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være utrolig tungt med to små som faktisk er ganske store etter hva jeg har lest? Føler jeg klager og syter over tung pust ++ bare med en i magen. Vet du hvor lenge du får gå før de setter deg i gang? 

Mange  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent på hvordan det går med deg! Det kan jo faktisk være at du ikke har så lenge igjen, ihverfall sammenlignet med oss som bare har en i magen. Håper formen er bra, og at det ikke er alt for tungt  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mange tanker og et par gode klemmer, Joyce! Fremdeles like busy og med masse på programmet? Får du slappet av litt innimellom også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er her, men ettersom laptopen min har vandret til de evige jaktmarker og ny må vente litt, blir det ikke til at jeg skriver så lange svar... Er ikke sånn veldig glad i tasting på liten mobilskjerm, så da leser jeg, men skriver stort sett bare korte svar her og der.

Litt mer varierende form nå, og har lite ekstra å gå på. Gleder meg til å være ugravid, men gruer meg til fødselen (så mye medisinsk og sånt som jeg ikke vil ha som de "tvinger" gjennom) og til at de er ute av magen. Føler meg ikke klar for ny hverdag... Maks 4 uker igjen nå.

Har fremdeles litt igjen som jeg håper å få gjort før de kommer, men de større tingene er nå på plass. Entreen er fikset, større ryddeprosjekter tatt unna, vaskesøyle er på plass, vogna er montert osv. Huset er på et stadium av relativ ryddighet, ihvertfall noe jeg lever greit med. Masse jeg gjerne skulle gjort, men tid og (ikke minst) krefter strekker ikke helt til nå. Synd, for nestinginstinktet er ganske så effektivt sammenlignet med normalen for min delS ;) Ny bil kommer trolig i månedsskiftet, litt forsinkelser fra Ford der. Men det går greit med noen uker uten plass til alle i bilen, om det skulle bli sånn.

Varmen er ingen slager, og jeg holder meg innendørs om dagen. Vifter i alle rom! På mange måter glad for den sommeren vi har hatt. :)

Turnerose er nå offisielt skolejente! Veldig rar tanke, men de første dagene har gått fint. Hun er mer enn skoleklar, det er det ingen tvil om. Litt furten for at de hadde fått beskjed om å ikke gjøre oppgaver i bøkene sine forbi det de får instrukser om. Tror hun synes det er litt for enkle oppgaver i boka så langt. ;)

Snorkfrøken savner stadig Turnerose i bhg, og overgangen har på mange måter vært vanskeligere for henne, tror jeg. Det er plutselig vanskelig hvis jeg leverer, og det har det aldri vært før. Går greit hvis mannen tar det, og det gjør han uansett stort sett nå. Stadig litt uvant, det hele, men det går seg nok til.

Prøver å få ferdig de siste prosjektene mine, må sy ferdig en ringslynge og avslutte et teppe, men ligger rimelig greit an. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg det begynner å bli tungt nå, jeg kom aldri så langt som du har kommet. Kontroll hver uke nå? Gutta vokser fint fortsatt? Dette er og blir spennende fremover!  :hug:

Prøv å nyt litt sofatid innimellom også, kan love deg at hverdagen blir noen hakk travlere med fire små i hus. :ler:

Herlig med skolejente, tida flyr! Vi har 4. klassing og 2. klassing nå. Twinsa er allerede 4,5 år! :rodmer:

Kos deg med mageboerne og nyt den siste tiden som gravid. Det er vel en sjanse for at dette er ditt siste svangerskap. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med skolejente! Tida flyr... Er snorkfrøken begynt på stor avdeling?

Datamaskin er kanskje ikke førstepri nå som dere venter 2 små... løye hvordan utgiftene baller på seg.. Har du invistert i endel guttetøy, eller blir det mye gjenbruk?

Skjønner godt at hjernen din vil, mens kroppen din ikke orker... all denne redebyggingen. Det er sikkert bra nok, tror du ikke? Alt ordner seg allikevel... men at det blir kaos, det er det vel ikke så lett å komme unna. Får håpe at mannen din blir veldig god på matlaging og husarbeid i tida som kommer! Eller kan dere vurdere vaskehjelp kankskje?

Lykke til med innspurten nå... Sett deg selv foran begge jentene nå om dagen, du trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg! Skjønner godt at det er tungt nå, men det er jammen ikke lenge igjen heller  :klemmer: Det er jo kjempebra at du har gått så lenge, mange tvillinger blir jo født tidlig. Nå er de vel nesten klare til å komme ut, selv om de ennå er litt små begynner jo lungene å bli ferdig og det må være godt å tenke på. Da får man gjerne en *litt* lettere start enn om de skulle vært veldig premature  :tommelopp: Håper jo ikke at de kommer ennå, men det er ihvertfall en ende på det.

Tenk at du har skolejente, høres ut som hun er klar og det er bra. Ikke noe gøy når de ikke er det (sånn som lillebroren min), da er det lett å få en litt dårlig start. 

Støtter forslaget om å ta det med ro og prøve å slappe av litt. Får dere noe hjelp fra familie? Syns å huske at de ikke har bidratt så mye før, men jeg håper de skjønner behovet nå  :sjenert:

Mange  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Joyce!

Bare innom for å si masse lykke til med fødsel når den dagen kommer :) Gleder meg til å følge deg videre og høre om livet som firebarnsmamma :hjerte:

Håper du klarer å nyte dagene før det hele braker løs ;)

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ventar du tvillingar, og har snart termin??? Det hadde eg ikkje fått med meg. Då er det litt for lenge sidan eg har vore innom dagboka di, skjønnar eg.

Men så spennande då! Gratulerer så mykje. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så spent på hvordan det går med deg, håper alt er bra  :klemmer: Det nærmer seg vel termin for deg, du har kanskje fått en dato for igangsetting eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de her, vannet gikk i dag morges, og 5,5 timer senere var begge ute. :) Litt startproblemer med tv2, så han er med barnelegene. Men det er visst ingenting å bekymre seg for, sier de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse som tvillingmamma, og så godt å høre at det ikke er noe å bekymre seg for med den ene lille gutten din. Blir spennende å høre fødselshistorie osv når du har tid og ork og lyst! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...