Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Milla og Mischa: Ja, den er knallfin! Men litt nærmere undersøkelser viste at den ikke kommer i min størrelse. :( Går til FF-cup, og jeg er jo GG. Så jeg har bestilt denne i stedet. :rolleyes: Fikk visst den siste i min størrelse, for nå står det utsolgt... Likte den også veldig godt, også kler jeg halterneck ganske godt, synes jeg. Men den turkise bikinien må jeg nok fortsatt ha... :fnise:

I dag kom det pakke til meg fra Love Lula. Jamen hadde den ikke sneket seg gjennom tollen uten å bli momset! :nigo: Den inneholdt en høstnødvendighet, , og . Innimellom blir jeg bare drittlei pulverfoundation, og da må jeg teste andre typer. Og Suki Color er jo nokså naturlig det også. Den var kjempegod, har hatt den på i dag og den har holdt gjennom en 4-timers tur i sentrum. Ikke dårlig! Nå har jeg lyst på concealeren også... :ler:

Ellers i dag har jeg kjøpt nytt strømadapter til laptopen, den gamle ble kokvarm i går kveld og sluttet å virke. Litt kjipt å bruke 700 kr på... :sur:

Nå sitter jeg og venter på mannen som har prestert å låse seg inne på radiostyrtbanen. :klaske: Eller, han kunne sikkert kommet seg ut selv, men bilen er det verre med. Jeg blir så irritert! Nå rekker han ikke å handle halvparten av det vi skulle ha i dag, for Jakobs er jo stengt nå. Og dessuten var det ikke utpreget moro å legge lillejenta i dag, hun er fortsatt ganske utilpass pga tennene. Har sittet der oppe i 45 min og ventet på at hun skulle sovne nå. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De pillene så spennende ut, har du testet de før? :)

Veeeldig fin den andre badedrakten også :Nikke:

Ja, er vel tredje eller fjerde året jeg kjøper dem nå. De er helt supre for min hud i overgangen mellom høst og vinter. Unngår de tørre flekkene jeg normalt sett får, og får litt ekstra glød. :tommelsmil:

Polkadot-badetøy er kult! :fnise:

Den bikinien vil jeg også ha, fiiiin :jepp:

Mannfolk altså! :fnise:

Jaaa, den må du ha! :Nikke:

Mannen kom ikke hjem før nærmere halv tolv den kvelden, han fikk ikke tak i noen som kunne åpne porten, og så døde telefonen hans og han måtte gå hjem... :ler: Hentet bilen morgenen etter. Komisk nå, men jeg var ikke akkurat blid da det sto på! ;)

---

Jeg blir innimellom nokså imponert over hvor mye den lille kroppen til lillejenta klarer å få i seg av mat. Nå har hun akkurat fortært en porsjon grøt, et porsjon banan-, blåbær, havrekli- og yoghurtblanding, en liten banan, en liten yoghurt (Danonino), en brokkolibukett og et par biter av en riskake. :hakeslepp: Men synes allikevel at hun virker litt tynnere i kroppen, så jeg tror ikke hun spiser for mye. Ikke så tynn at jeg er bekymret, altså, men litt mindre blubbete lår enn hun har hatt. ;)

I dag har vi vært på babysvømming, og det var undervannsfotografering. Jeg er spent på resultatet. :fnise: Har sånt bilde av broder'n, og han ser spik spenna gæ'ærn ut med øynene sperret opp og et lett manisk smil.

Ellers har jeg vært på senteret og hentet pakke (lillejentas julegave), kjøpt garn til å strikke (og tove) sitteunderlag av (også julegave), og under over alle undere, funnet nytt skjærehode til ladyshave'en min på den lokale elektrobutikken. Jeg har vært overalt og sett etter det, på flere av de digre el-markedene i Oslo, men ikke funnet det noe sted. Man skal ikke undervurdere drabantby-butikkene, altså. ;)

Vi har skikkelig ustabilt nett i dag, irriterende nok. Litt spent på om jeg får postet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skikkelig ustabilt nett i dag, irriterende nok. Litt spent på om jeg får postet her...

Det gjorde du :tommelopp:

Jeg trodde det med at mannen låste seg inne var en beskrivelse av hvordan mannen ikke gadd å komme ut fra radiobilbanen, skjønte ikke at det faktisk var reelt :fnise: Litt komisk var det jo :ler:

Var det Euronics du shoppet eller var det noe enda mer lokalt? Skal ikke kimse av den lokale elektronikkbutikken nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde du :tommelopp:

Jeg trodde det med at mannen låste seg inne var en beskrivelse av hvordan mannen ikke gadd å komme ut fra radiobilbanen, skjønte ikke at det faktisk var reelt :fnise: Litt komisk var det jo :ler:

Var det Euronics du shoppet eller var det noe enda mer lokalt? Skal ikke kimse av den lokale elektronikkbutikken nei :)

:ler: Neida, han var faktisk fysisk innelåst på området der. Godt han har bein å gå på. ;)

Euronics, ja! Merkelig at den går rundt, den er diger, men det var jo knapt en levende sjel der inne? Tror jeg så ett par som så på TV. Men de hadde godt utvalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst gått litt berserk på H&M-sidene i det siste (og ikke rapportert - fy meg!). Var og hentet en pakke i dag, og flere er på vei. :nigo: I dag kom følgende:

- Silkebluse- nydelig, beholdes

- En silketopp med sånn waterfall neckline (fant ikke bilde nå) - not so good, retur. Jeg kler bare ikke ting som er bias cut...

- Skjørt - så kult ut på bildet, men var ikke like bra IRL. Leggene syntes nesten ikke, og da var det jo ikke noe spesielt spennende med det! Så det går også i retur.

- Hårpynt :lol: Det kuleste er at den faktisk var dritkul på, så den beholder jeg! Ikke akkurat et hodeplagg jeg kommer til å bruke til hverdags, men morsom til litt sånn costume-y antrekk.

- Rød t-skjorte til mannen. (Den i midten øverst.) Den var kul, og han vil beholde den. Glitter og glam! :fnise:

- Sorte ullsokker til mannen.

- To juleoppvaskhåndklær.

Venter på:

- Cardigan

- Enda en silkebluse

- Cardigan (149 kr på sånn ekstratilbud-greier...)

- Sort silkekjole - men nå lurer jeg på om jeg skal endre til den grønne, siden fargen på silkeblusen var så nydelig...

- Kåpe, bare i grått - jeg fikk tydeligvis den siste! 20% rabatt på den. Den er så fin, jeg har hatt lyst på den i hele høst, og da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den var den borte... Men i dag dukket den opp igjen, sikkert en som har kommet i retur. I min størrelse! :tommelsmil: Flaks! Håper den er fin på, for jeg har ikke prøvd den i butikk. Jeg digger snittet, kult med litt utsvingt skjørt!

Så! Det var det. Eller, i går kveld bestilte jeg en bh på eBay. Jeg har endret litt størrelse etter vekttap og amming og graviditet, og fant ut at det faktisk er billigere med fire bomkjøp på eBay enn å gå på LaLina og få målt og kjøpe der. :ler: De koster ca 150 kr på eBay, dog ikke siste modell, såklart, men allikevel! Også har jeg en anelse om hvilken størrelse jeg bør ha, så da lar jeg det stå til. Gikk ned en størrelse i omkrets og opp en cup. Utfra hva jeg har merket de siste par dagene (har gått med vanlig bh siden jeg ikke har giddet å vaske amme-bhene... :roll:) er det det som skal til - de gamle sitter på innerste hakk nå (er altså for løse i omkrets), men har litt tendenser til "dobbeltpupp" fremme. Håper jeg har truffet!

---

I dag har vi vært ganske flinke her, altså. Fått satt opp gerikter/vinduskarmer, satt opp den siste trappegrinden (oppe i 2. etasje, så kan jeg være oppe med lillejenta uten å bekymre meg for at hun skal gå på hodet ned trappa), vasket to maskiner med klær, kjørt oppvaskmaskinen og ryddet ut, skiftet sengetøy... Også har jeg sydd litt sånt småplukk som samler seg opp (byttet en glidelås, sydd i et par knapper) og fått strikket litt videre på et julegaveprosjekt. OG sett Grey's Anatomy og Private Practice! :ler: Nå er mannen ute på snasketur (= potetgull, is og bringebærsjokolade (løsvekt)), vi ble så snopesyke begge to at han nærmest hoppet opp av sofaen plutselig. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkeblusen og kjolen vil jeg også ha, de er nydelige! :)

Jeg har det slik som deg med bher for tiden, må nok ha et lite raid snart. Ganske nedslående, men jeg har en anelse om at puppestellet har krympet til samme str som jeg hadde da jeg begynte med bh. Med andre ord ikke særlig stort. Argh, tror jeg vil bli gravid igjen snart. :fnise:

Kom mannen hjem med en fin godter fangst? :)

Alt bra med dere? Sluppet unna nøff-nøff syka så langt? (bank i bordet)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er bra utvalg på Euronics, men synes litt synd på dem, det er jo nesten ikke folk der. Når vi var innom så var det fire-fem stykker på jobb, og samtlige "angrep" oss og lurte på om vi ville ha hjelp. Føler nesten jeg må kjøpe noe bare for å støtte opp :sjenert:

Mye fint du har kjøpt fra H&M! :)

Blusen så nydelig ut ja :jepp:

Jeg har kjøpt meg den grønne cardiganen med puffermer, fiin farge! :Nikke: Jeg er litt usikker på størrelsen, så jeg endte med å kjøpe to.. må få levert tilbake den ene om jeg bare får bestemt meg for hvilken som er finest på meg :klø:

Og den cardiganen med pingvinarmer som du har bestilt i blått har jeg i sort og lilla, liker den veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Hei du! :klemmer: (Jeg er altfor, altfor sløv til å følge med hos andre for tiden, sorry... :sjenert:)

Hehe, så tredjemann kommer om ikke så lenge! :fnise: Krymping ser ikke ut til å være noe problem foran her, selv om jeg gjerne skulle sett at de krympet litt... :roll: Man blir bare aldri fornøyd, tror jeg. Akkurat nå om dagen irriterer jeg meg mest over nye strekkmerker på puppene. :snurt:

Jaaaa, masse bra godteri! :sikle: Lyst på i dag også, jeg... :popcorn: Meeeen det bør jeg ikke. *streng med seg selv*

Ingen nøff på besøk her, nei. Hos dere? Ser for meg at barnehage er skikkelig "breeding ground" for SI... Ellers er det stort sett bra, litt tannplager for lillejenta og sånt, bare. :) Håper alt er bra med deg og dine også!

:kose:

Milla: :nigo:

Mischa: Nei, det er alltid tomt når jeg er innom, ihvertfall.. Ikke at det er så fryktelig ofte, men. Kanskje det er et bevisst salgstriks? :ler:

Åh, da gleder jeg meg til å få pufferme-cardiganen! Den ser så kul ut på bildet! Og du - bestem deg for hvilken du skal ha i kveld, og så bytter du den du ikke skal ha på vei hjem fra jobb i morgen. :Nikke:;)

Jeg har den tilsvarende genseren med pingvinermer, og digger den! Men jeg skulle gjerne hatt den i blå i stedet, er det den litt kornblå fargen som de har hatt en del av i høst? Den er så fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom kjolen jeg bestilte på eBay nylig! :hoppe: Det gikk fort! Den satt som et skudd, kjempefornøyd med det kjøpet. :Nikke: Så den skal jeg ha på meg i morgen, for da skal jeg på jobb... :sjenert: Grugleder meg. Blir rart å ikke være hjemme med lillejenta, men sikkert litt deilig å være bare meg i 7-8 timer også. ;) Men det blir hardt å stå opp! :sjokk:

Det var noe annet jeg skulle skrive også, men nå har jeg glemt det, så da setter jeg meg heller og leser i rom 123 som jeg kjøpte i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på jobben :)

Er sikkert litt rart den første uken, men man kommer fort inn i det igjen (ikke det at jeg har erfaring med akkurat det, men synes selv det er tungt å starte igjen etter lange ferier osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle tre! Det går litt tregt i toppen, merker jeg, men det er nå tross alt nærmere et år siden sist jeg drev med dette, og litt oppstartstid tror jeg de bare må regne med. Må dra igang maskineriet der oppe igjen. :fnise: Og som alltid tok det litt tid før jeg hadde tilgang på alt jeg skulle og sånt. Men det går rimelig greit, tror jeg. Og de to kollegene jeg sitter sammen med høres ut som et gammelt ektepar, akkurat som før. :lol: Skikkelig småbitching! Men de har sagt begge to at de er glade for å ha meg tilbake, og det er jo koselig å høre. :Nikke:

Men det er ikke bare moro her om dagen, bransjen er i en tøff periode, og det er kraftig nedbemanning på alle fronter. Det var nedbemanningsmøte for en avdeling i møterommet ved siden av her jeg sitter tidligere i dag. Det blir ikke akkurat trivelig stemning blant ansatte som er redd for å miste jobben sin, og der det overhodet ikke er noen automatikk i at de med kortest ansiennitet går først... Men jeg er vikar, og de blir det tilsynelatende bare mer bruk for jo færre fast ansatte det blir. Den enes død blir den annens brød osv.

Også er det litt farlig for shoppinggale meg å være så nærme butikker i lunsjpausen igjen. :ler: I dag var jeg på Fredrik&Louisa og kjøpte REN-ting, riktignok ting jeg trenger fordi jeg nesten er tom, men dog... Forskjellen fra tidligere er at jeg vil hjem fortest mulig etter at jeg er ferdig, må skynde meg hjem til lillejenta mi! Håper på å få samme reaksjonen som mannen pleier å få når han kommer inn døra, begeistrete "squeals" og ivrig vinking. :rødme: En snau time til, nå, så skal jeg hjem!

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...