Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Kjenner meg veldig igjen i familiemas... er mer og mer fornøyd med avgjørelsen om å feire jula med bare oss. Utrolig koselig og veldig rolig. Blir jo klagingen, men vi har vært et par andre dager med storfamilien, så føler at vi har gjort vårt ;)

Søt Snorkis er. Tror vi må ha en sammenkomst med de små snart, det høres ut som de har litt sammenfallende interesser ;)

Forresten, Name It hadde no tøy med traktor på som var beregnet på jenter. Kanskje noe for henne?

Vi hadde en le creuset-panne i vel 5 år, før den måtte gis opp. Ikke så verst for teflon.. knallpanne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nektet å kjøpe en clearblue digital til 177 kr, for jeg stolte på billigtesten og tenkte at: ja, da er jeg gravid da..og at det måtte være 2-3 uker på vei.

Men jaggu kom ikke sambo hjem med en av disse dyre testene, måtte jo teste SKIKKELIG for å være sikker.. hehe.

Jeg er i fin form, kan kjenne litt murringer, litt svimmel når jeg reiser meg fort og har vært litt kvalm et par kvelder (trolig hvis jeg har vært litt sulten). Men knapt så det kjennes, jeg føler meg fin form. Merker at magen er mer oppblåst enn før, nesten så jeg ser litt smågravid ut allerede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i familiemas... er mer og mer fornøyd med avgjørelsen om å feire jula med bare oss. Utrolig koselig og veldig rolig. Blir jo klagingen, men vi har vært et par andre dager med storfamilien, så føler at vi har gjort vårt ;)

Søt Snorkis er. Tror vi må ha en sammenkomst med de små snart, det høres ut som de har litt sammenfallende interesser ;)

Forresten, Name It hadde no tøy med traktor på som var beregnet på jenter. Kanskje noe for henne?

Vi hadde en le creuset-panne i vel 5 år, før den måtte gis opp. Ikke så verst for teflon.. knallpanne!

Jeg tror kanskje det blir bare oss igjen til neste år. ;) Vi var jo det i fjor, og det var rett og slett kjempedeilig. Men vi får se. Jeg tror ikke jeg lager ufred over det, det er det ikke verdt... (Mamma er ram, og jeg fikk høre det frem til sommeren at vi hadde "nektet" å være med dem i fjor. Jadda.)

Sammenkomst høres ut som en strålende plan! :jepp: Litt roligere på nyåret, håper jeg. ;)

Vet du, vi bruker utelukkende ull om dagen. Dessuten har vi vel i grunnen mer enn nok tøy som det er. Men takk for tips! :)

Dette er jernpanne, jeg er høyst skeptisk til teflon og bruker det helst ikke. Sær, I know...

:hug:

Jeg nektet å kjøpe en clearblue digital til 177 kr, for jeg stolte på billigtesten og tenkte at: ja, da er jeg gravid da..og at det måtte være 2-3 uker på vei.

Men jaggu kom ikke sambo hjem med en av disse dyre testene, måtte jo teste SKIKKELIG for å være sikker.. hehe.

Jeg er i fin form, kan kjenne litt murringer, litt svimmel når jeg reiser meg fort og har vært litt kvalm et par kvelder (trolig hvis jeg har vært litt sulten). Men knapt så det kjennes, jeg føler meg fin form. Merker at magen er mer oppblåst enn før, nesten så jeg ser litt smågravid ut allerede. :)

:ler: av mannen!

Godt du er i brukbar form - det høres veldig deilig ut! Særlig når man har en aktiv ettåring å løpe etter... ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Vi våget oss ut i butikkene i dag for å bytte et par gaver (bøker vi hadde fra før og et toastjern vi fikk to av), og det var rimelig fullt, får'n si... Men vi kom oss gjennom, godt hjulpet av middag på McD. :ler: Det ultimate trekkplaster for jentene, hvis vi skal ut i butikker. ;)

Vi kjøpte også skøyter, som både mannen og jeg ønsket oss penger til (greit å kunne slå følge med Turnerose når isen plutselig dukker opp), endte med noen rimelige på XXL. Blir vel neppe brukt mer enn noen timer i året, så trenger ikke noe fancy! Bøkene ble til puslespill, aktivitetsbok og samlebok om Lillesøster, og på Barnas Hus kom vi ut med vinterdress til Turnerose for neste vinter. 1000 kr for ReimaTec er ikke så galt. Snorkfrøken passer nok inn i den vi har liggende etter Turnerose i str 98 til neste år, håper jeg. I tillegg hadde de en diger kurv med diverse votter, luer og halser til 20 kr stykket, så der plukket vi med oss litt. Denslags har virkelig vært forbruksvare i det siste, det går minst et par votter om dagen, og luene kommer hjem med lekre brune flekker hist og her. :ler: Det tørker heller ikke over natta, akkurat... (Vi har ikke trommel.)

Sitter og lurer litt på om vi skal forsøke oss på moderat lavkarbo over nyttår. Ser at mange har hatt effekt på søtsug av det, og det kunne jeg trenge... Mannen er med, tror ikke egentlig han bryr seg allverdens, så lenge han blir mett. (Slasken er av typen som kan spise alt han vil uten å endre fasong nevneverdig.) Noen erfaringer med akkurat det med søtsug? Jeg har absolutt ikke vondt av å ta av en en del kilo, heller, men det er litt sekundert. Det var dette med mer energi igjen, og jeg tror ikke egentlig sjokolade hjelper så veldig. ;)

Nei, litt rydding før jeg stuper i seng. I morgen skal mannen ta med seg jentene ut en tur så jeg får tatt en grundigere ryddings på kjøkkenet. Det blir bra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keramisk panne er litt gøy, men koster litt.. Ønsker meg en skikkelig støpejernpanne, jeg og. Noe sånt hadde kanskje mannen klart å bruke også. Siden komfyren bare har to innstillinger for ham (av eller fulle mugger) ødelegger han det meste annet. ;)

Moderat lavkarbo burde funke fint på søtsug. Vi har i perioder levd mer eller mindre på ulike grader av lavkarbo og da er det aldri noe problem å holde seg unna snop eller småspising.

Planen er forresten å gå over til moderat lavkarbo over nyttår her også, nettopp fordi det er lettere å unngå snop og småspising. Og så er vi mye flinkere til å spise grønnsaker da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var innom butikken i går vi også…. mer stressende enn noe annet! Fikk en tilgodelapp på et lekkert fat vi fikk (men som ikke var heeeelt vår smak).

Så du er allerede igang å handle inn til neste sesong? Så bra! Vi har ikke blitt noe "gode" på de greiene der, for tenk om dressen fra i år passer også neste år osv osv.. (god i str enn så lenge iallfall).

PS: jeg er fremdeles i fin form, men merker tydelig hvordan energien min går med til noe UNIKT… det blir ikke så mye til overs.. *znork*

Fin søndag idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keramisk panne er litt gøy, men koster litt.. Ønsker meg en skikkelig støpejernpanne, jeg og. Noe sånt hadde kanskje mannen klart å bruke også. Siden komfyren bare har to innstillinger for ham (av eller fulle mugger) ødelegger han det meste annet. ;)

Moderat lavkarbo burde funke fint på søtsug. Vi har i perioder levd mer eller mindre på ulike grader av lavkarbo og da er det aldri noe problem å holde seg unna snop eller småspising.

Planen er forresten å gå over til moderat lavkarbo over nyttår her også, nettopp fordi det er lettere å unngå snop og småspising. Og så er vi mye flinkere til å spise grønnsaker da ;)

Ja, vi har en keramisk, det hender det er hendig med belegg. En sautépanne fra Høyang (Matador?) og en fra OBH Nordica. Salgskupp begge deler, den fra Høyang er flere år gammel, kjøpte den i 2009 eller 2010. Brukes ikke voldsomt mye, da, foretrekker stort sett stål eller jern.

Så kjekt at dere har hatt akkurat den effekten! Dere bruker type Fedon? Kanskje jeg må melke deg litt for tips en dag - invitere på lavkarbomiddag, f.eks.? ;)

Vi var innom butikken i går vi også…. mer stressende enn noe annet! Fikk en tilgodelapp på et lekkert fat vi fikk (men som ikke var heeeelt vår smak).

Så du er allerede igang å handle inn til neste sesong? Så bra! Vi har ikke blitt noe "gode" på de greiene der, for tenk om dressen fra i år passer også neste år osv osv.. (god i str enn så lenge iallfall).

PS: jeg er fremdeles i fin form, men merker tydelig hvordan energien min går med til noe UNIKT… det blir ikke så mye til overs.. *znork*

Fin søndag idag?

Hehe, det er ikke så lett det med gaver, altså. Mye som skal klaffe! Fint dere fikk tilgodelapp. :)

Jeg er ram til å handle på salg, og det har faktisk gått helt fint størrelsemessig. Sko har vi også handlet på salg på vårparten, hehe, har gått bra det også! Men det er klart, vi har jo nå uansett en arver. Og jeg har et nokså pragmatisk forhold til det, og tenker at om det blir helt feil, så kan jeg selge det videre. :)

Uff, ja, det er slitsomt i starten! Håper energien tar seg opp igjen etterhvert. :jepp:

---

Jeg er alene hjemme, hører på Paloma Faith og rydder på kjøkkenet. :rock: :ler: Skikkelig hardcore! Men det er kjempedeilig å få ryddet i kjøkkenskuffer og -skap. Jeg har jo ryddet i matskapene flere ganger siden vi flyttet hit, men utstyret har liksom bare fått stå i fred... :sjenert: Og så har det fylt seg opp, som det gjør. Nå tar jeg ut ting vi bruker lite (som blenderdingsen til stavmikseren, som vi ikke bruker etter at vi fikk Kenwooden, og nå fikk jo også mannen fiiiin Bamix av meg til jul - ja, han ble glad for den :fnise:). Sånt noe. Veldig greit å få gjort, og plutselig har vi jo masse plass! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamix!! <3 Min brukes stadig vekk, særlig nå som jeg må gjemme grønnsakene i saus. Helt super til bolognese med gulrot og løk, feks ;)

Lavkarbo-lavkarbomiddag er egentlig ganske digg. Noe med å kunne bruke fløte og smør som gir mer smak. Men fra ekstremlavkarboen har jeg i hvert fall eksperimenter masse med ulike grønnsaker, kan sikkert invitere på middag en dag.

Mannen er ikke så glad i belgfrukter, men jeg håper på å omvende ham nå. Jeg synes jo at kikerter er skikkelig digg, og linser og.

Det er noe med å utelukke matvarer. Syns det er morsommere enn slitsomt, nettopp fordi man må tenke nytt. Blir spark i baken æ liksom. Men hadde jo ikke giddet om jeg ikke merket en effekt av det, selvsagt.

Jeg funderer litt på å kjøpe vintersko på salg nå. Og ull.. får se hva som dukker opp. Vinterdresser slo jeg til på 50% på reima-salg, så der har vi de neste to årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamix!! <3 Min brukes stadig vekk, særlig nå som jeg må gjemme grønnsakene i saus. Helt super til bolognese med gulrot og løk, feks ;)

Lavkarbo-lavkarbomiddag er egentlig ganske digg. Noe med å kunne bruke fløte og smør som gir mer smak. Men fra ekstremlavkarboen har jeg i hvert fall eksperimenter masse med ulike grønnsaker, kan sikkert invitere på middag en dag.

Mannen er ikke så glad i belgfrukter, men jeg håper på å omvende ham nå. Jeg synes jo at kikerter er skikkelig digg, og linser og.

Det er noe med å utelukke matvarer. Syns det er morsommere enn slitsomt, nettopp fordi man må tenke nytt. Blir spark i baken æ liksom. Men hadde jo ikke giddet om jeg ikke merket en effekt av det, selvsagt.

Jeg funderer litt på å kjøpe vintersko på salg nå. Og ull.. får se hva som dukker opp. Vinterdresser slo jeg til på 50% på reima-salg, så der har vi de neste to årene.

Hehe, har sikla på Bamix leeenge, men ikke skaffet før nå. Mannen er helfrelst. :ler: Sjelden han er særlig ivrig på å få klar kjøkkenstæsj, men Bamix'en henger allerede på veggen. ;)

Vi spiser alt mye belgfrukter, har stort sett minst en vegetarmiddag iuka, og da går det mye i denslags. Mannen er veldig grei sånn, spiser det meste så lenge det er godt. :) Jeg tror nok vi gjør et forsøk. Jeg har en Fedon-bok stående, kan finne frem den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken plages veldig av etellerannet, tror kanskje det er tenner igjen. Fryktelig urolig, får ikke sove, hyler og sier nei-nei-nei til alt. Nå har hun slukna på fanget mitt, vi har prøvd å få henne til å sove siden kl 20... Om natta er hun bare fornøyd hvis hun får ligge limt inntil meg, og hun er våken x antall ganger. Sukk. Ganske intenst. Hadde håpet å få hentet meg inn litt i jula, men det ser dårlig ut...

Fornøyd med dagens innsats, da. Alle skap unntatt ett er ryddet og vasket, en stor bærepose er satt klar til å sendes til gjenbruk, en bærepose med "kjekt å ha, men brukes sjeldent" er plassert i en MERKET kasse i boden, og jeg er happy. Godt å få gjort sånne ting. :jepp: Håper å få tatt siste skap før hverdagen kaller igjen.

Nå er det litt mat, knekkebrød med Västerbottenost, nam! Så senga. Imens ser jeg på en kul dokumentar med Joanna Lumley. Digger den dama - både i Ab Fab og som "normal". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens, men jeg tror stadig det er snakk om sykluskrøll ifbm "oppstart". Litt usikker på når testene dukker opp, for de kommer fra Hong Kong. :ler:

Nå ligger Snorkfrøken og nettopp snorker på sofaen her. Ikke snakk om at hun skulle sove i senga, nei. Men hun sover ihvertfall, og jeg er "fri", mao har jeg fått frigjort fanget mitt. ;) Sitter og ser sånn halvveis på "Hysteria", den er utrolig kul, den filmen. En litt annen virkelighet enn jeg lever i, riktig nok, men dog!

Har laget meg sånn personlig almanakk i kveld, siden jeg var så heldig å vinne en! Gleder meg til den kommer. Har også hoppet i det og sjanset på å bestille sminke på eBay, selv om jeg egentlig er litt skeptisk. Vet jo at det er mye fake der ute. Men nå har jeg prøvd fire (!) mascaraer de siste månedene, og jeg er IKKE fornøyd med noen av dem. Så da blir det Becca fra eBay. (Den er ikke å oppdrive særlig mange andre steder om dagen, noe med relaunch av serien. Og den er virkelig suverent god. :jepp: ) Slang visst med en primer og en foundation fra samme merke, også. :fnise: Så dypt stakk den skepsisen... :tunge1:

I morgen er planen og ta det nokså piano her hjemme, rydde litt, gå en tur, knuse pepperkakehuset, og forhåpentligvis unngå fyrverkeri-tullet mest mulig (jeg er ingen fan, nei). Så jeg skal vel snart komme meg i seng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med ny sminke på vei! :) Jeg har blitt helt oppslukt i å ikke bruke skadelig kosmetikk og kroppspleie, særlig nå i tidlig svangerskap. Så jeg har bestilt litt nytt, og prøver å begrense meg. Må få kjøpt en sunn deo snart ;) Bestilte mascara fra Green People og skal få inn masse gode kropps og ansiktsoljer.

Hva er så spesielt med Bamixen? Jeg har en vanlig type Braun eller noe, som jeg egentlig hater å bruke. Klarer alltid å sprute noe varmt rundt omkring…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomst: (tillater meg å svare :P ) Den er ganske kraftig, i tillegg til at den har supre tilbehør. Hakker feks mandler med den.

Jeg har en enkel plastsak (braun tror jeg) også, men den er ikke like sterk. Og den spruter mye mer. Men det er en matnerdedings, først og fremst.

Joyce: bak brød med paul Hollywood på Kanal 6! Omg, og nå som jeg egentlig skal kutte brødet.. så fantastisk mye lekkert! I morgen skal jeg teste soda bread! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :) Høres ut som dere hadde en fin jul og romjul.

Klem!

Godt nyttår til deg og dine også! :klemmer: Og takk for mail for litt siden. Kjempemoro å lese! Håper dere har hatt en finfin jul!

Kjekt med ny sminke på vei! :) Jeg har blitt helt oppslukt i å ikke bruke skadelig kosmetikk og kroppspleie, særlig nå i tidlig svangerskap. Så jeg har bestilt litt nytt, og prøver å begrense meg. Må få kjøpt en sunn deo snart ;) Bestilte mascara fra Green People og skal få inn masse gode kropps og ansiktsoljer.

Hva er så spesielt med Bamixen? Jeg har en vanlig type Braun eller noe, som jeg egentlig hater å bruke. Klarer alltid å sprute noe varmt rundt omkring…

Hehe, been there, done that. Jeg er relativt streng i utgangspunktet, da siden jeg har hud som reagerer på både det ene og det andre. Men det tar litt overhånd når jeg er gravid, ja. :ler: Håper du finner gode produkter som funker for deg!

Her er en anmeldelse av Bamix'en. Kan signere på alle punkter, men opplever den ikke som vanskelig å rengjøre. Den ble testet litt her i går, og den imponerte definitivt. Noe ganske annet enn den Braunen vi har hatt tidligere.

Blomst: (tillater meg å svare :P ) Den er ganske kraftig, i tillegg til at den har supre tilbehør. Hakker feks mandler med den.

Jeg har en enkel plastsak (braun tror jeg) også, men den er ikke like sterk. Og den spruter mye mer. Men det er en matnerdedings, først og fremst.

Joyce: bak brød med paul Hollywood på Kanal 6! Omg, og nå som jeg egentlig skal kutte brødet.. så fantastisk mye lekkert! I morgen skal jeg teste soda bread! :)

Bamix'en er definitivt en matnerdedings, ja. :ler:

Jepp, den mannen er riktig så skummel for magemålet. :ler:

---

Jeppjepp. Årets andre dag, og jeg sitter hjemme med feber, vond hals og bomull i hodet. Men i det minste er jentene friske, og det er lite som skjer på jobb i dag og i morgen - de fleste har fremdeles ferie. Jeg har sovet på sofaen og ellers gjort fint lite. Vel, jeg har fått sendt en jobbsøknad. Sjefen har gitt beskjed om at det er lite sannsynlig at vikariater blir forlenget, og at vi bør søke på andre ting. Hvor typisk er det vel ikke at det ble innført full ansettelsesstopp en drøy måned etter at jeg begynte? :mumle:

Men sånn er det, og stillingen jeg søkte på nå virker spennende nok, den. :) Beliggenhetsmessig bortimot optimal, det hadde slettes ikke vært dumt med kontor 10 minutter unna med banen. Kan fint sykle når været tillater det, også. Det er minuset med jobben jeg har nå, den er egentlig et par hakk for langt borte reisemessig mtp barnehage-hente-levere-kabalen.

Venter på at mannen skal komme hjem, han har sagt han skal hente med bil i det særdeles triste været utenfor her. Godt å slippe gåturen, kjenner jeg, men mulig jeg hopper med i bilen. Turnerose har så lyst på en prinsesse-Barbie, og jeg har sagt hun kan få kjøpe en for noen av pengene hun fikk til jul. Lovte selvsagt at vi skulle gjøre det i dag, men hvis jeg skal få gjort det tror jeg løsningen er at vi skynder oss inn på senteret og ordner det mens mannen venter i bilen med Snorkfrøken. (Mannen er, tro det eller ei, lite interessert i Barbie-shopping. Merkelig.)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå LITT matnerd da… iafall så står nå Bamix (swiss versjon) på ønskelista mi. ASAP ;)

Har også nytt vaffeljern på lista, det gamle konka ut rett før jul… *savn*

Gooood bedring Joyce!! Så kjedelig med ny runde… men godt at jul og nyttår gikk uten for mye smerter da!

Uff, jeg elska jo barbie når jeg var liten… men nå kjenner jeg litt på den følelsen: herregud for en tynn og ultrapen blondiebabe.. er det DETTE som skal være forbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå LITT matnerd da… iafall så står nå Bamix (swiss versjon) på ønskelista mi. ASAP ;)

Har også nytt vaffeljern på lista, det gamle konka ut rett før jul… *savn*

Gooood bedring Joyce!! Så kjedelig med ny runde… men godt at jul og nyttår gikk uten for mye smerter da!

Uff, jeg elska jo barbie når jeg var liten… men nå kjenner jeg litt på den følelsen: herregud for en tynn og ultrapen blondiebabe.. er det DETTE som skal være forbilde?

:ler: Du er skikkelig vanskelig å påvirke, assa! ;) Når det gjelder vaffeljern sverger jeg til Cloer!

Formen er litt bedre i dag, og så har jeg helgen på meg. Tipper det passerer rimelig greit. Kjedelig med feber, bare, for da blir jeg så fryktelig trøtt og sliten... Håper jeg kommer meg gjennom helgen uten å være monstermamma. :tunge1:

Jeg har også tenkt en del på det med Barbie... Men jeg har tenkt på hva jeg tenkte om saken som barn selv - og jeg kan overhodet ikke huske å ha sett på dukkene som et forbilde. De var bare... Barbie'er. En leke. Husker det var litt gøy å late som om Ken og Barbie hadde seg da jeg begynte å nærme meg tenårene (jada, jeg lekte LENGE med Barbie), men det var aldri noe utseenderelatert, bare gryende seksualitet. Og forøvrig har hun faktisk blitt mer "normal" siden 80-tallet - dagens Barbie-klær er for trange over puppene og hoftene til de gamle Barbie'ene mine. Men såklart må man gjøre seg opp sin egen mening. :)

---

Hjemme i dag også, altså, men ikke fullt så trøtt, og har ikke sovet så mye gjennom dagen. Har tatt litt smårydding på soverommet gjennom dagen, mer orker jeg ikke. Har drukket bøttevis med te, eier ikke matlyst, men varm te gjør godt i vond hals. :) Været ute er bedritent, så jeg har kallet hjem mannen for å hente i bhg med bil. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg yogamatte til kursbruk! Begynner fredag om en uke. På kurs, altså. Har min elskede ekstra lange Black Mat Pro, men den veier 4 kg og er ikke sånn utpreget portabel. :ler: Så nå ble det en standard lengde ProLite. :) Gleder meg til å komme i gang, tenk så digg med yoga i lunchen hver fredag, da?

Ellers kom jeg på et deo-tips til deg, Pasjonsblomst - denne! Har riktignok ikke testet til trening og sånt, men den funker fint til hverdags. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er på vei oppover nå!

Gratla med ny matte… skal du på et spesielt kurs? Trodde du var godt "skolert" jeg..

Takk for deotips.. jeg har allerede bestilt meg en da, denne.. men kan kanskje være greit å prøve litt forskjellig.

Hehe, høres ut som du har hatt et nokså likt forhold til Barbie som meg… det var populært lenge. Likte det jo kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er på vei oppover nå!

Gratla med ny matte… skal du på et spesielt kurs? Trodde du var godt "skolert" jeg..

Takk for deotips.. jeg har allerede bestilt meg en da, denne.. men kan kanskje være greit å prøve litt forskjellig.

Hehe, høres ut som du har hatt et nokså likt forhold til Barbie som meg… det var populært lenge. Likte det jo kjempegodt!

Det er på jobben, i lunchen, og til en veldig bra pris, så det er mest fordi det passer og er lett tilgjengelig. Men det ER deilig å gå på kurs, få frisket opp litt og ikke minst ha en grunn til å gå hver uke. :)

Den så spennende ut, den deoen! Gi tilbakemelding på hvordan den funker, da?

Hehe, Barbie var jo gøy! :jepp:

---

Nye solbriller på vei til meg! Synes de var kule, og til £20 + £5 i frakt var det ingenting å si på prisen, heller. :) Ødela et par Polaroid-briller i høst, så da var unnskyldningen på plass. ;)

I dag står nedpakking av julepynt på programmet. Formen er ok, har nesten ikke stemme, men ellers på bedringens vei! Det blir godt å få kastet ut jula nå, tror jeg. Kjøpte noen primula i går, og er i det hele tatt klar for våååår. Selv om det knapt har vært vinter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...