Pasjonsblomst Skrevet 15. april 2013 #3961 Del Skrevet 15. april 2013 pjuh, hektisk liv dere lever ja! Synes du er rene "superwoman" som bærer minstejenta i 5 timer!!! Det hadde ikke jeg klart, med min stive rygg/nakke... Jeg skjønner godt at "kengurujakka" di får mye oppmerksomhet og komplimenter. Er jo veldig smart og fiffig Så gøy at utviklingen til Snorkfrøken virkelig skyter fart! Hun er er nysgjerrig lite vesen tenker jeg? Synes jeg ser henne prøve å klatre opp på stuebordet Har du handlet vintersko til neste sesong? Tør du det med tanke på str osv? Vi skal snart handle det første skoparet til Fløtepusen, men jeg vet ikke heeelt hvor jeg skal starte på en måte... krysser fingrene for at dere får ei flott, ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 15. april 2013 #3962 Del Skrevet 15. april 2013 Tusen takk for i dag superhyggelig, som alltid! Morris var helt utslitt og måtte legge seg 1730 å prøve å holde følge med Snorkfrøken var tydeligvis utmattende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3963 Del Skrevet 16. april 2013 pjuh, hektisk liv dere lever ja! Synes du er rene "superwoman" som bærer minstejenta i 5 timer!!! Det hadde ikke jeg klart, med min stive rygg/nakke... Jeg skjønner godt at "kengurujakka" di får mye oppmerksomhet og komplimenter. Er jo veldig smart og fiffig Så gøy at utviklingen til Snorkfrøken virkelig skyter fart! Hun er er nysgjerrig lite vesen tenker jeg? Synes jeg ser henne prøve å klatre opp på stuebordet Har du handlet vintersko til neste sesong? Tør du det med tanke på str osv? Vi skal snart handle det første skoparet til Fløtepusen, men jeg vet ikke heeelt hvor jeg skal starte på en måte... krysser fingrene for at dere får ei flott, ny uke! Jeg har båret sånne lange økter tidligere også, og egentlig er det ikke så ille. Men det var veldig mye å forholde seg til der nede i helgen, og det er faktisk vel så slitsomt som den rent fysiske bæringen, synes jeg. Holde styr på Turnerose og sånt... Men jeg tror nok også at jeg har trent meg opp ved å bære mye hele veien. Snorkfrøken er meget nysgjerrig, vil helst gjøre det samme som søstra, og er en liten rampeunge, tror jeg. Aner meg at vi kan få vårt svare strev med henne etterhvert... Jeg kjøpte sko til å ha til vinteren igjen, ja. Jeg har gjort det til Turnerose også oppgjennom, og det har gått helt fint! Men jeg tror nok ikke jeg gjorde det så tidlig til Turnerose. Denne gangen har jeg litt mer følelse med hvor mye og hvor fort disse babyføttene vokser, håper jeg. Men de har omtrent like store føtter, ser det ut til, utfra størrelsen på Turneroses første sko og hva jeg målte Snorkfrøkens fot til å være nå, så da gikk jeg ned en størrelse ifht Turneroses første vintersko. Føttene vokser MYE de første månedene etter at de begynner å gå, det er vel noe med at den "flater seg ut", tror jeg. En flott uke ønskes deg og dine også! Tusen takk for i dag superhyggelig, som alltid! Morris var helt utslitt og måtte legge seg 1730 å prøve å holde følge med Snorkfrøken var tydeligvis utmattende Tusen takk for i går, ja! Var kjempegodt å se dere! Turnerose var litt fornærmet da jeg sa at dere hadde vært her uten at hun fikk hilse på, hun skjønte tegninga da hun så Antilop-stolen. Han la seg 1730, ja! Besøket virket dessverre ikke søvndyssende på Snorkfrøken... Hun sovna kl 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3964 Del Skrevet 16. april 2013 Hæ? Har skrevet et langt innlegg, men får beskjed om at "your post is too short". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3965 Del Skrevet 16. april 2013 Var innom legekontoret og spurte om hoftene i dag, og der lå det info på at "intet patologisk var funnet". Hurra! Tenkte det var greit å finne ut av det før hun begynner å gå, og det var jo veldig raskt og greit når de hadde fått infoen fra sykehuset. Nå spiser Snorkfrøken "snackslunch". Var innom posten og hentet et iherb-pakke etter bhglevering, og der var det mye artig! Banana puffs, strawberry puffs, gulrot-ostepop, eple- og grønnkålkrokodiller og barer fra Ella's Kitchen. Hun fikk en brødskive også, men den delte hun opp i småbiter og kastet rundt seg. Hentet en pakke fra H&M til meg også, med litt sommerklær. Ankelbukse, skjørt, genser, samt et par jeans (fra salget, finner ikke bilde) som ikke var noe fine. Men de tre første var bra. Gleeeeder meg til det blir varmt! Har en pakke på vei fra LaRedoute også, med en blazer, skjørt og topp. I går dro Turnerose frem nesten alle sandaler og ballerinasko jeg har, for hun ville være prinsesse. Så da fikk jeg prøvd det også, hun tok på meg en sko etter den andre. Og så prøvde hun selv, og stolpret rundt her på høye hæler. Litt farget leppepomade fikk hun også på seg, og et langt "perle-"kjede. Hun ville nemlig være sånn damete som pappa'n til Albert i den bok som heter "Fly, sa Albert Åberg". Til slutt måtte jeg finne frem skoene jeg giftet meg i, for de var hun veldig opptatt av å få se. Hvor hun har fått ideen fra aner jeg ikke, jeg har aldri snakket om brudesko, det er helt sikkert, og ikke er de særlig brudete heller, siden jeg giftet meg i lilla kjole og hadde mørkegrå sko, men hun var veldig bestemt! Hun sier forøvrig konsekvent "vifte seg" i stedet for "gifte seg", så det blir litt artig. "Mamma, jeg VIL se på vifte-skoene dine!" Hihi! Men nå tror jeg det er en frøken her som nærmer seg soveklar. Jeg vurderer sterkt å sove sammen med henne i dag, hun var våken en million ganger i natt. Eller deromkring. Hun har en tann oppe som neeesten er gjennom, så jeg tipper at den er synderen. Pupp-pupp-pupp, og så skal hun helst bruke puppen som smokk etterpå. Den faktiske smokken resulterer i høylytt hyling, om jeg er så dum at jeg prøver å dytte den inn i ørska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3966 Del Skrevet 16. april 2013 Høh, det var visst linkene til H&M som var problemet. Jaja, da får dere ikke se hva jeg har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 16. april 2013 #3967 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Så fin Turnerose er! Det er så morsomt når de sier "feil". Må passe på å skrive opp alt sånt Har du lenker til de iherb-tingene? Det høres ut som morsomme snacks-alternativer! Småen eter jo like gjerne de maispinnene, han, men greit å variere litt. Edit: Nevermind, fant dem. Krokodillene også! :D Endret 16. april 2013 av Schadenfreude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. april 2013 #3968 Del Skrevet 16. april 2013 åhhhh Turnerose Viftejenta! høres kjempesøtt ut! FP elsker Bananpuffs.. hun peker på den gule boksen ofte... dahhh og smiler hun vil gjerne ha noen. Har bestilt 4 nye bokser liksågreit, alle smakene. Må hente på posten, ja! gøy med nye sommerklær da, kredittkortet ditt løper jo varmt på netthandlingen.. kjenner til det! Blir vel mer shopping når man er i permisjon også kanskje? Og hurra for fine hofter for Snorkfrøken!!! Hvilke skomerker anbefaler du til de små? Jeg har såvidt fått med meg kavat og Superfit, og så har en jo Ecco og den type.. må vel uansett prøve på osv osv. Gleder meg til jeg får meg litt mer babyskoerfaring, nå føler jeg meg så grønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3969 Del Skrevet 16. april 2013 Håh, sove, nei? Hva er det mamma innbiller seg? Så fin Turnerose er! Det er så morsomt når de sier "feil". Må passe på å skrive opp alt sånt Har du lenker til de iherb-tingene? Det høres ut som morsomme snacks-alternativer! Småen eter jo like gjerne de maispinnene, han, men greit å variere litt. Edit: Nevermind, fant dem. Krokodillene også! :D Ja, jeg prøver å notere ned. Smarttelefoner er fine til sånt! Også skriver jeg det i en liten bok etterhvert. Åh, må bare dele sangen hun sang forrige dagen, også (hvis jeg ikke har gjort det alt?): Og hvis vi ser en liten fuggel som fyker lavt på hjule viiiinga så bukker en kamel med mine heeeender ("Liten fuggel" med Vamp, altså. Så bukker en kamel. ) Så bra du fant tingene! Håper det faller i smak hos dere også! åhhhh Turnerose Viftejenta! høres kjempesøtt ut! FP elsker Bananpuffs.. hun peker på den gule boksen ofte... dahhh og smiler hun vil gjerne ha noen. Har bestilt 4 nye bokser liksågreit, alle smakene. Må hente på posten, ja! gøy med nye sommerklær da, kredittkortet ditt løper jo varmt på netthandlingen.. kjenner til det! Blir vel mer shopping når man er i permisjon også kanskje? Og hurra for fine hofter for Snorkfrøken!!! Hvilke skomerker anbefaler du til de små? Jeg har såvidt fått med meg kavat og Superfit, og så har en jo Ecco og den type.. må vel uansett prøve på osv osv. Gleder meg til jeg får meg litt mer babyskoerfaring, nå føler jeg meg så grønn... Puffs er bra greier! De ostepopene er dog favoritten her - aller helst de grønne, som er med grønnkål og brokkoli, men de var det utsolgt for da jeg bestilte dette, så da ble det en boks med gulrot-varianten. Men nå har vi fem bokser med de grønne på vei også. Hun ELSKER dem! Mye shopping, ja... Men sommergarderoben trenger definitivt en oppgradering. Kjøpte lite i fjor, og orker ikke en sommer til i ammevennlige (= gørrkjedelige) klær. Dessuten skal det bli varmt i år, så det så. Kavat er den store favoritten her, mye fordi jentene ser ut til å ha arvet mine halvbrede føtter med høy vrist, men da med mannens "spisse" hæl, så Turnerose sliter sko i et vanvittig tempo. Ecco brukte vi til Turnerose da hun var liten, likte veldig godt babyskoene deres, men har ikke vært like begeistret for tilbudet etter str 26, og vinterstøvlene deres er for smale til Turnerose. Superfit går for å være smale, og de vi har prøvd har vært for smale til Turnerose. Skofus er helt allrighte, Viking har gode gore-tex-ting (vinterstøvler, overgangssko) og slagstøvler. Av støvler har vi nesten utelukkende Viking Splash (finnes i brun/rosa og marineblå/hvit, også). Relativt rimelige, god såle/godt grep og sitter godt på foten. Slenger ofte oppi ullsåle i stedet for den sålen som følger med, da. Akkurat nå går Turnerose i Dock Boots (neoprenstøvler), genialt til litt kjølig og vått vær. Men Kavat er best, særlig de økologiske variantene deres. Også hender det at det ramler inn merkevarerabatt hos Ellos, så da slår jeg til og kjøper Kavat der. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. april 2013 #3970 Del Skrevet 17. april 2013 A likar og godt songen om fuggelen! Ho syng dei fire linjene du skreiv, og så nynnar ho i vei på resten. A kan teksten på dei fire linjene (dialekta vår er jo ganske nær, sikkert derfor) men det er så moro at ho syng 'med mine hennåååår' på skikkelig Haugesundsk! Sånne Splash-støvlar har me og (no har nett N arva A sine gamle), men eg syns dei blir så lett stygge og skitne, fordi dei er rue, og ikkje glatte. Ikkje at det betyr stort at dei er skitne, men når dei er reine, så er dei likevel flekkete og stygge! Me har dei brune med rosa stripe, kanskje dei raude held seg finare? Apropos støvlar og støvelver, har du vore borti Abeko-regnklede? A har et akutt behov for nytt regnsett, og butikken her i området sel (i hovedsak) berre Reflex. Og dei er så stive og vemmelige å kle på. Fann Abeko på nett, og ser at dei har vore testvinnar i 2012, men eg har jo ikkje sett dei... Berre to veker att til 1-årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. april 2013 #3971 Del Skrevet 17. april 2013 Hurra for freske hofter! Det er noe galt med tastaturet mitt, så jeg får ikke laget avsnitt, derfor blir det bare en kort tur innom! Men takk for sist, det var så koselig! Jeg kommer sterkere tilbake når tastaturet oppfører seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. april 2013 Forfatter #3972 Del Skrevet 17. april 2013 A likar og godt songen om fuggelen! Ho syng dei fire linjene du skreiv, og så nynnar ho i vei på resten. A kan teksten på dei fire linjene (dialekta vår er jo ganske nær, sikkert derfor) men det er så moro at ho syng 'med mine hennåååår' på skikkelig Haugesundsk! Sånne Splash-støvlar har me og (no har nett N arva A sine gamle), men eg syns dei blir så lett stygge og skitne, fordi dei er rue, og ikkje glatte. Ikkje at det betyr stort at dei er skitne, men når dei er reine, så er dei likevel flekkete og stygge! Me har dei brune med rosa stripe, kanskje dei raude held seg finare? Apropos støvlar og støvelver, har du vore borti Abeko-regnklede? A har et akutt behov for nytt regnsett, og butikken her i området sel (i hovedsak) berre Reflex. Og dei er så stive og vemmelige å kle på. Fann Abeko på nett, og ser at dei har vore testvinnar i 2012, men eg har jo ikkje sett dei... Berre to veker att til 1-årsdag! Turnerose er forsåvidt nokså stødig på dialekten hun også, men det virker som hun sliter litt med å oversette sang til ord, både på "oslosk" og dialekt. Hun kommer med noen skikkelig artige tolkninger. Hun har forøvrig en del dialektord som hun bruker konsekvent. (Hue, kaffi, vatten, m.m.) Ganske moro! Hmm, har ikke lagt merke til det med støvlene, jeg? Mulig jeg ikke ser så nøye etter. Men vi har hovedsaklig hatt røde og blå, så det kan jo være at det er en forskjell på fargene. Har kjøpt brune nå, forøvrig, for de hadde ikke røde, som hun helst ville ha, i rett størrelse. Her er faktisk Reflex-regntøyet favoritten, så jeg har ikke så mye å bidra med, tror jeg. Men Troll har vi også vært fornøyde med, det er litt mykere, synes jeg. Det meste annet har røket rimelig raskt (Stormberg, Ticket2Heaven, ihvertfall. Har hatt noe annet også, men kommer ikke på merke...) Jo, forresten, vi har et Didrikson-sett, riktignok med tjukt fleecefôr, men det er også slitesterkt og litt mykere i stoffet. Og de gode, gamle regnklærne fra HH er holdbare, sier andre her i området. I barnehagen er det Reflex, HH og Didrikson det går i, faktisk. Ja, hvordan ble babyen min ett år? Og du, da, halvveis alt! Hurra for freske hofter! Det er noe galt med tastaturet mitt, så jeg får ikke laget avsnitt, derfor blir det bare en kort tur innom! Men takk for sist, det var så koselig! Jeg kommer sterkere tilbake når tastaturet oppfører seg! og et stort HURRA for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. april 2013 Forfatter #3973 Del Skrevet 17. april 2013 Sånn apropos støvler - jeg må ha meg nye. Var ute i går med de jeg har, og midt i en sølepytt begynte det å sive inn iskaldt sølevann, gitt. Blæh! Så i dag har jeg prøvd, og bestemt meg for at jeg skal bestille Viking Fox i rødt. Røde støvler lyser opp regntunge dager, det er jeg helt overbevist om! Også passer det til regnjakka mi. Og jeg må ha et par skikkelige støvler. Klissvått overalt her om dagen. I dag har vi vært på handel, tok middagen på McD (til Turnerose og mannens enorme begeistring, jeg var passe fornøyd med sidesalat og BonAqua) og dro så på SmartClub. De hadde Salma til 159, 30% på moppen jeg har ønsket meg () m.m. Også var jeg innom XXL og testet støvler. Viking er bedre på foten min enn Hunter og Tretorn, og dessuten er Hunter akkurat litt smale hvis jeg skal kunne ha jeans oppi. Gikk fint med tights i dag, men det var ikke mye å gå på. Nå har jeg ambisjoner om å sy litt, må bare komme meg opp av sofaen... Og få bestilt nevnte støvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. april 2013 #3974 Del Skrevet 17. april 2013 Nå fikk jeg også lyst å høre på Vamp... Du har altså Hunterstøvler, men ønsker noen nye? Hunter er smale ja, jeg har smale legger og det blir trangt med jeans oppi. Røde støvler høres herlig ut!! elsker salma!! kanskje jeg må teste sushi på FP snart og tuuusen takk for utfyllende barnesko svar, det ga meg litt å tenke på.. men jeg aner jo enda lite om hvilke sko til hvilke tider og hvor fattige vi ender opp med å bli. greit å betale 599 for sko altså, men eegggentlig ikke dersom hun bruker de 8 ganger,, og trenger nye? jaja, behovene og lærdommen kommer vel etterhvert. hehe,,, husmora si som ønsker seg mopp, det... hehe. kjøpte rengjøringsmidler på tilbud selv idag, jeg. Men det var ikke det store sammenlignet med Imacen såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 23. april 2013 #3975 Del Skrevet 23. april 2013 Øh. Jeg så først nå at det sto på eska fra iherb at den ikke var fortollet og dermed ikke skulle åpnes før dhl hadde fortollet den. Vært borti det før, Joyce? Når det er sagt så har småen smakt seg gjennom halvparten av innholdet allerede... Krokodillene slo an! Men de puffs'ene jeg kjøpte smaker jo ingenting? Ikke at ungen bryr seg, de forsvinner på høykant de og. Ps: PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. april 2013 Forfatter #3976 Del Skrevet 23. april 2013 Nå fikk jeg også lyst å høre på Vamp... Du har altså Hunterstøvler, men ønsker noen nye? Hunter er smale ja, jeg har smale legger og det blir trangt med jeans oppi. Røde støvler høres herlig ut!! elsker salma!! kanskje jeg må teste sushi på FP snart og tuuusen takk for utfyllende barnesko svar, det ga meg litt å tenke på.. men jeg aner jo enda lite om hvilke sko til hvilke tider og hvor fattige vi ender opp med å bli. greit å betale 599 for sko altså, men eegggentlig ikke dersom hun bruker de 8 ganger,, og trenger nye? jaja, behovene og lærdommen kommer vel etterhvert. hehe,,, husmora si som ønsker seg mopp, det... hehe. kjøpte rengjøringsmidler på tilbud selv idag, jeg. Men det var ikke det store sammenlignet med Imacen såklart! Vamp er overraskende allright, altså! Jeg hadde ikke noe forhold til dem før jeg traff mannen, men han er jo fra området deres og måtte jo kjenne til dem. Neida, de støvlene jeg hadde var Viking. Men altså lekk. Støvler som er lekk er ikke særlig kult. De nye kom i går, og de er så fiiine! Føttene vokser mye de første månedene med gåing. Veldig mye, i grunnen. Denne oversikten synes jeg er fin: 1-2 år ca 20 mm/år 2-3 år ca 15 mm/år 3-11 år ca 10 mm/år Og voksemonn: Sandaler/spasersko 10-15 mm. Støvler/støvletter 15-20 mm. Øh. Jeg så først nå at det sto på eska fra iherb at den ikke var fortollet og dermed ikke skulle åpnes før dhl hadde fortollet den. Vært borti det før, Joyce? Når det er sagt så har småen smakt seg gjennom halvparten av innholdet allerede... Krokodillene slo an! Men de puffs'ene jeg kjøpte smaker jo ingenting? Ikke at ungen bryr seg, de forsvinner på høykant de og. Ps: PM Hmm, dhl? Brukte du ikke billigfrakten? Men jeg har fått sånn en gang jeg også, på noe annet enn iherb, og så heller ikke den lappen før det var for sent. Hørte ikke noe mer... Krokodillene er det ingen som vil ha her, hverken Snorkfrøken eller Turnerose. Puffsene her smaker litt, men ikke akkurat kraftig smak på dem, nei. Vi har banan, jordbær og søtpotet... *sjekke PM* *sløv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 23. april 2013 #3977 Del Skrevet 23. april 2013 Vamp er overraskende allright, altså! Jeg hadde ikke noe forhold til dem før jeg traff mannen, men han er jo fra området deres og måtte jo kjenne til dem. Neida, de støvlene jeg hadde var Viking. Men altså lekk. Støvler som er lekk er ikke særlig kult. De nye kom i går, og de er så fiiine! Føttene vokser mye de første månedene med gåing. Veldig mye, i grunnen. Denne oversikten synes jeg er fin: 1-2 år ca 20 mm/år 2-3 år ca 15 mm/år 3-11 år ca 10 mm/år Og voksemonn: Sandaler/spasersko 10-15 mm. Støvler/støvletter 15-20 mm. Hmm, dhl? Brukte du ikke billigfrakten? Men jeg har fått sånn en gang jeg også, på noe annet enn iherb, og så heller ikke den lappen før det var for sent. Hørte ikke noe mer... Krokodillene er det ingen som vil ha her, hverken Snorkfrøken eller Turnerose. Puffsene her smaker litt, men ikke akkurat kraftig smak på dem, nei. Vi har banan, jordbær og søtpotet... *sjekke PM* *sløv* Smarte skotips! Billigfrakt? Valgte det billigste alternativet jeg fikk listet opp, jeg. Var dhl eller fedex, kosta 99 norske. Men gikk innmari kjapt da Kjøpte jordbær, banan og eplepuffs, pluss diller, kakemonstersmilefjes og no ellas kitchen-kjeks. Alt går ned på høykant. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. april 2013 Forfatter #3978 Del Skrevet 23. april 2013 Lykke på en tirsdag! Jeg sendte mann og barn på McD for å spise middag (ikke helt motvillig, akkurat), så jeg fikk huset for meg selv i nesten TRE timer! Tenk det, da! Skikkelig luksus. Jeg fikk gjort en hel time med yoga, helt uten forstyrrelser, fiksa sveisen litt, tatt en lang, god dusj med skrubbing og hårkur og ansiktsmaske og jeg vet ikke hva. Kjempegodt for både kropp og sjel. Yogatimen jeg testet i dag var skikkelig kul! Flowmotion, heter den, fra Yogadownload. Ganske uvant, ikke akkurat klassisk yoga, men utrolig gøy! Må gjøre den noen flere ganger før jeg får dreisen på det, tror jeg, for det var mye nytt (flip dog, rotasjoner med beinet opp i down dog, ny vri på solhilsenene m.m.), men det kommer jeg nok til å gjøre, for det var inspirerende og forfriskende. Etterpå presterte jeg å klippe meg selv i hånda da jeg klippet/stusset håret, det var ikke så lurt. Blødde som bare søren, så nå sitter jeg med et elegant katteplaster fra Ikea på hånda. Men det var greit å få fikset hodet litt, har vært mopp-tendenser en stund nå. Jeg driver og virrer på hvorvidt jeg skal la det vokse eller om jeg skal klippe det igjen, så i dag ble det bare litt stussing i nakken og tynning forøvrig. Så kan jeg vente litt med å bestemme meg. Ellers går dagene som bare søren her, jeg synes det er masse å gjøre om dagen og Snorkfrøken holder meg virkelig i aktivitet. Hun er overalt hele tiden, og jeg får knapt satt meg ned gjennom dagen. Helt greit, det, altså, men jeg merker at jeg har ekstra behov for alenetid. Særlig fordi det har vært en del tulling på kveldene i det siste. Men i dag prøvde vi en ny leggerutine, og så langt ser det lovende ut, bank i bordet! Neste uke blir det feiring av ettårsdagen, jeg synes det er helt sprøtt at Snorkfrøken er et år om 8 dager. Det har gått så vanvittig fort denne gangen! Blir familieselskap med bester og older, broren min, samt noen av mine tanter og onkler. Svigers kommer ikke fra på denne tiden (lamming), og broren til mannen bor litt for langt unna til at det er aktuelt, så da blir det bare min side. Men nuh er det tid for å køye snart, må bare henge opp litt ull og lage matpakke til Turnerose først. Prøøøver å komme oss i seng litt tidligere for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. april 2013 Forfatter #3979 Del Skrevet 23. april 2013 Smarte skotips! Billigfrakt? Valgte det billigste alternativet jeg fikk listet opp, jeg. Var dhl eller fedex, kosta 99 norske. Men gikk innmari kjapt da Kjøpte jordbær, banan og eplepuffs, pluss diller, kakemonstersmilefjes og no ellas kitchen-kjeks. Alt går ned på høykant. .. Hvis du holder deg under 4 pounds kan du velge "brevpost" (som kommer i digre esker, men dog) til $4... Tar litt lengre tid, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. april 2013 #3980 Del Skrevet 24. april 2013 Mmmmm så skjønt med selvpleie og trening og FRED i huset! burde hatt det slikt enda oftere. Og jeg burde også begynne med yoga...(her går jeg igjen, burde, burde, burde...) mener egentlig at jeg hadde hatt godt av det, med min konstant stive og vonde nakke. Bursdag neste uke ja.... jeg gleder meg masse, blir jo den aller første bursdagsfeiringa (for barn) i vårt hus! Har handla lys og servietter og navneballonger, alt i rødt, og må få siste kakeplanlegging på plass.Skal forøvrig ikke feire før til helga. Håper tullinga ved legging opphører snart... og ja, jeg kan skrive under på dette her med at det går i ett, det er skikkelig intenst nå! Men artig lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå