Gjest anonym jente Skrevet 3. september 2009 #641 Skrevet 3. september 2009 ser det er mange som er irritert og lei av Line Sofie nå. må nok si meg litt enig. er ganske så lei den arrogante oppførselen hennes i hvert fall. synes det var barnselig av henne og Jon å løpe til Gleager å fortelle om Mark og Maria.Jon og Line sofie(spesielt Jon) sier de er veldig opptatte av å spille et rent spill og ærlig spill men vil ikke akkurat påstå de har spilt et så ærlig spill. de bruker skittene triks de å akkurat som alle andre.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #642 Skrevet 3. september 2009 synes det var barnselig av henne og Jon å løpe til Gleager å fortelle om Mark og Maria. Hvorfor? Maria og Martin sa også ting som var til sin fordel. At Maria ikke klarte å holde seg på matta overfor Mark er kun hennes problem. Skulle ønske Maria og Frederik var et par, da burde de vunnet. Men nå håper jeg at Frederik og Line-Sofie vinner, for jeg blir helt matt av hva Martin går rundt og tror om seg selv. Så på teaseren for i kveld at det blir mye kjefting og smelling. Det er jo morsomt å se uansett.
Gjest LC Skrevet 3. september 2009 #643 Skrevet 3. september 2009 synes det er trist at i dag er den siste episoden av paradise hotel:tristbla: måtte den beste vinne i hvert fall. blir spennendes i kveld
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #644 Skrevet 3. september 2009 Hvorfor? Maria og Martin sa også ting som var til sin fordel. At Maria ikke klarte å holde seg på matta overfor Mark er kun hennes problem. Skulle ønske Maria og Frederik var et par, da burde de vunnet. Men nå håper jeg at Frederik og Line-Sofie vinner, for jeg blir helt matt av hva Martin går rundt og tror om seg selv. Så på teaseren for i kveld at det blir mye kjefting og smelling. Det er jo morsomt å se uansett. åssen ting var det de to sa da?
zitrus Skrevet 3. september 2009 #646 Skrevet 3. september 2009 Jeg synes Martin er en skikkelig sutreunge. Hver gang noen spiller like skittent som ham, sutrer og syter han. Ingen tvil om at han er god taktisk, men han er så utrolig lite sjarmerende at jeg ikke kan heie på ham. Jeg lurer også på hvorfor Mark ikke er i juryen. Var han drittlei og reiste hjem?
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 3. september 2009 #647 Skrevet 3. september 2009 Jeg synes Martin er en skikkelig sutreunge. Hver gang noen spiller like skittent som ham, sutrer og syter han. Ingen tvil om at han er god taktisk, men han er så utrolig lite sjarmerende at jeg ikke kan heie på ham. Jeg lurer også på hvorfor Mark ikke er i juryen. Var han drittlei og reiste hjem? jeg likte Martin i begynnelsen men tok ikke så lang tid før jeg begynte å mislike han! jeg har alltid heiet på maria men vil ikke at Martin skal vinne så håper Line sofie og Frederik vinner i kveld. ja jeg lurer å på hvorfor Mark ikke er med i juryen? Sonnich også.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #648 Skrevet 3. september 2009 jeg hadde virkelig håpet Cecillie hadde kommet til finalen. men men. føler alle de utstemte mente Line sofie var mest verdig av jentene siden hun har vært på hotellet lengst. synes ikke det spiller så stor rolle om hvem som har vært der lengst. eller man er selvfølgelig ikke en verdig vinner hvis man kommer inn 2 uker før finalen for da får man ikke kjempet så mye. men synes Cecillie er mer verdig enn det Line sofie er. Martin skal ha credits for at han har klart å overleve så lenge på hotellet som han har gjort. det står til respekt uansett åssen man har klart å komme seg så langt.
Gjest Trovel Skrevet 3. september 2009 #649 Skrevet 3. september 2009 Jeg er så for()&%"%/¤" lei av høre/se Martin ass! blir kvalm! er så utrolig glad for at han ikke vinner det spillet der!!!
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 3. september 2009 #650 Skrevet 3. september 2009 jeg har aldri sett de angripe hverandre slik de gjør nå. det er jo helt vilt. alle løper rundt på hotellet å slenger drit om hverandre. prøver desperat å sette seg i best mulig lys. Maria lyver litt til Gleager da. det var ikke bare en kysselek hvor Mark og ho kyssa. de drev jo å klina inne på soverommet mens Melissa sov.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #651 Skrevet 3. september 2009 Martin og Maria er falske. Line Sofie og Fredrick fortjener å vinne
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #652 Skrevet 3. september 2009 Martin og Maria er falske. Line Sofie og Fredrick fortjener å vinne ooops, feil navn
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 3. september 2009 #653 Skrevet 3. september 2009 ooops, feil navn feil navn?? hva mente du
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 3. september 2009 #654 Skrevet 3. september 2009 ååå det er så spennendes!! lurer på hvem Gleager stiller seg bak.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #655 Skrevet 3. september 2009 feil navn?? hva mente du Heter også linn;) var det ikke micheal han het? det går i surr her- håper hvertfall Line vinner
Pomeline Skrevet 3. september 2009 #656 Skrevet 3. september 2009 Synes det var litt unødvendig av den ene gjesten her å skrive hvem som vant..
Cullen Skrevet 3. september 2009 #657 Skrevet 3. september 2009 jeg skulle aldri åpnet denne tråden før finalen var ferdig Nå vet jeg hvem som vinner og det er fortsatt siste del igjen
Pomeline Skrevet 3. september 2009 #658 Skrevet 3. september 2009 Nå er iallfall vinneren offentlig gjort!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #659 Skrevet 3. september 2009 jeg viste hvem som vant før vi var kommet halv veis med paradise hotel! klarte å lese det på google. så finalen var ikke akkurat så spennendes men men.
Gjest ph Skrevet 3. september 2009 #660 Skrevet 3. september 2009 hva syntes dere om vinnerene da folkens?? jeg hadde håper Maria og Martin vant faktisk. begynte å mislike Line sofie nå på slutten. men må si Frederik var jævlig smart.jeg er 100% sikker på at planen hans har vært hele veien å være par med Melissa helt fram til finalen også bytte henne ut med en sterke partner. han viste nok at han ikke hadde store sjangser for å vinne med henne. tok ikke så lang tid før han rakk opp handa når de måtte bestemme seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå