Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

jeg håper det er Jon og Line sofie som ryker nå. føler de leker litt konge og dronning på hotellet. akkurat som de tar det som en selvfølge at de kommer til finalen. synes også de er litt for kjepphøye altså :nei: det blir helt feil.

håper Martin og Maria vinner faktisk.Maria har jeg likt hele veien siden hun sjekka inn.har ikke likt Martin så mye men liker han bedre nå enn det jeg gjorde før

måtte det beste paret vinne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
Er Martin eldst av alle sammen??

nei det er vel Gleager som er eldst alle sammen. han er 27 mens Martin er 26.

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

jeg får alltid vite hvem som vinner!er alltid noen som bare måååå røpe det på nette!! kom over en blogg hvor personen hadde skrevet hvem som vant.samme skjedde med den norske og den danske sist sommer(08)men er twistene og alt dramaet jeg synes er gøy. gøy å vite åssen de kom til finalen og vant.

alle de jeg har heiet på har gått ut. Gleager,Claudia,Benjamin,Ronnie.Cecillie og Pernille.

Skrevet (endret)

Jeg vet også hvem som vinner, var ganske vanskelig å IKKE komme over det på nettet dersom man googlet paradise hotel, men er enig i at det er alt dramaet som er morsomt! :tongue:

Endret av Pomeline
Skrevet
Norge hermer sikkelig etter Danmark. etter twistene.kunne de ikke komme på sine egene twister liksom?

De hermer ikke etter Danmark… Norge har som Danmark kjøpt dette programkonseptet. Det var vel USA som laget det først og som på sett og vis har rettighetene og når andre land/tv-stasjoner kjøper retten til å lage programmet så er de bundet til å gjøre det etter visse regler. Dvs. at de kjører de samme settingene, konkurransene, twistene, intrigene osv. I Danmark har PH gått i flere sesonger slik at de nå har kommet litt lenger og derfor må gjøre nye ting for at seerne i Danmark ikke skal få samme opplegget hvert år. Den norske versjonen var den første for Norge. Og selvfølgelig ser man like ting i den norske som den danske. Akkurat som man i den danske så like ting som den amerikanske. Med det så hermer ikke Danmark etter USA: De har kjøpt et konsept!!!

Akkurat som Robinson! Og BigBrother! Og Idol! Og X-Factor! osv osv....

Det er ikke snakk om å herme. Men å kjøpe et konsept hvor det er regler for hvordan programmet skal lages.

Skrevet
De hermer ikke etter Danmark… Norge har som Danmark kjøpt dette programkonseptet. Det var vel USA som laget det først og som på sett og vis har rettighetene og når andre land/tv-stasjoner kjøper retten til å lage programmet så er de bundet til å gjøre det etter visse regler. Dvs. at de kjører de samme settingene, konkurransene, twistene, intrigene osv. I Danmark har PH gått i flere sesonger slik at de nå har kommet litt lenger og derfor må gjøre nye ting for at seerne i Danmark ikke skal få samme opplegget hvert år. Den norske versjonen var den første for Norge. Og selvfølgelig ser man like ting i den norske som den danske. Akkurat som man i den danske så like ting som den amerikanske. Med det så hermer ikke Danmark etter USA: De har kjøpt et konsept!!!

Akkurat som Robinson! Og BigBrother! Og Idol! Og X-Factor! osv osv....

Det er ikke snakk om å herme. Men å kjøpe et konsept hvor det er regler for hvordan programmet skal lages.

ja men det viste ikke jeg! siden nesten alle twistene som Norge hadde var ganske så like som twistene Danmark har så var jeg sikker på at Norge hermet etter Danmark. derfor :)

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

ut i fra det vi fikk se på reklame pausen så virker det som at en av de som har sjekket ut får en mulighet til å komme i finalen? synes det kanskje blir litt urettferdig men men.

imorgen blir den aller siste episoden av paradise hotel Dk. det blir veldig uvant når det ikke går halv 11 mere. er blitt helt hekta på det siden 1 episode. føler man nesten blir litt knytta til personene som er med.

Skrevet

Lurer på hva de forskjellige har tenkt når de har sett serien på TV i etterkant! er jo endel situasjoner som ikke har kommet frem ordentlig på hotellet i forhold til TV.

Skrevet
Jeg vet også hvem som vinner, var ganske vanskelig å IKKE komme over det på nettet dersom man googlet paradise hotel, men er enig i at det er alt dramaet som er morsomt! :tongue:

Dette er den eneste tråen om PH jeg leser og den er klart merket at her skal det ikke spoiles. Likevel så kom en gjest og fortalte det. Så det ødela for meg. Men fikk heldigvis moderatorer til å fjerne spoilingen.

Noen må bare ødelegge for andre.

Skrevet
Dette er den eneste tråen om PH jeg leser og den er klart merket at her skal det ikke spoiles. Likevel så kom en gjest og fortalte det. Så det ødela for meg. Men fikk heldigvis moderatorer til å fjerne spoilingen.

Typisk:(

Skrevet

ja synes det er så dumt at noen skal ødelegge for andre ved å avsløre slike ting. derfor jeg IKKE leser om paradise hotel andre steder enn på denne tråden her. for har ikke lyst til å få vite hvem som vinner. er utrolig lett å få vite det hvis man søker på paradise hotel på google f.eks.

Skrevet

Kult at Line Sofie og Jon kommer tilbake igjen!!!! Håper de vinner!!

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Frederik må være helt idiot hvis han ikke bytter ut melissa! de vet jo at de som er valgt til en finale er to sterke personer.han har ikke så store sjangser til å vinne sammen med melissa.

men hvorfor var ikke Mark der? han røyk jo lenge etter Gleager røyk hmm rart.

Skrevet
Frederik må være helt idiot hvis han ikke bytter ut melissa! de vet jo at de som er valgt til en finale er to sterke personer.han har ikke så store sjangser til å vinne sammen med melissa.

men hvorfor var ikke Mark der? han røyk jo lenge etter Gleager røyk hmm rart.

Han gjorde nok det rette ved å bytte ut henne nå. Absolutt! Han har større sjanser til å vinne sammen med Line Sofie enn Melissa.

Skrevet

hvem håper dere vinner da? Martin og Maria eller Frederik og Line sofie?

jeg tror og håper Frederik og Line sofie vinner jeg. men vi får se.

Frederik gjorde helt klart det rette ved å bytte ut Melissa med Line sofie ja.

Skrevet

Jeg er så lei av Line Sofies og Jons sin dobbelmoral.

De preker om ærlighet og avtaler og fairness til andre, men bruker selv skittne triks for å vinne. De er på med en gang på de andre når de spiller spilllet, men de selv er så "hellige". Jeg blir kvalm av Line Sofie.

De sa at det var urettferdig at Maria bruker det følelsemessige for å få Gleager til å stemme på henne, men de gjorde jo noe som er verre ved å fortelle Gleager at Maria har kysset Mark. Og eneste grunnen de sa det til ham var for at Gleager ikke skal stemme på Maria i finalen. Kvalmt. Line Sofie fortjener ikke å vinne.

Da mener jeg at Martin fortjener å vinne fremfor Line Sofie. Han visste man hele tiden var en drittsekk og spilte spillet for sin egen beste.

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

De preker om ærlighet og avtaler og fairness til andre, men bruker selv skittne triks for å vinne. De er på med en gang på de andre når de spiller spilllet, men de selv er så "hellige". Jeg blir kvalm av Line Sofie.

De sa at det var urettferdig at Maria bruker det følelsemessige for å få Gleager til å stemme på henne, men de gjorde jo noe som er verre ved å fortelle Gleager at Maria har kysset Mark. Og eneste grunnen de sa det til ham var for at Gleager ikke skal stemme på Maria i finalen. Kvalmt. Line Sofie fortjener ikke å vinne.

Da mener jeg at Martin fortjener å vinne fremfor Line Sofie. Han visste man hele tiden var en drittsekk og spilte spillet for sin egen beste.

er helt enig med deg! jeg likte LS før men har sluttet å heie på henne.

ho sa det at hun synes det var så teit at Gleager ville stemme på maria kun fordi de har hatt en flørt. men hallo hadde jon hvert i en finale og la oss si han var par med melissa da hadde jo selvfølgelig LS stemt på jon!!

synes nå på sluttet at Jon og LS har hatt alt for høye tanker om seg selv. og vært litt arrogante. kun fordi at LS har vært der lengst av alle så gjør det henne til den mest verdige?? synes da Cecillie er mer verdig enn LS

Skrevet

Akkurat dette er jeg litt enig i. Har likt Jon og Line Sofie hele veien, men der ble jeg litt skuffet.... Teit å fortelle Gleager at Maria har kysset Mark, kun for at han ikke skal stemme på Maria i finalen ja.. (og forresten, teit av Gleager å bli sur. Han og Maria har vel aldri lovet hverandre noe kjæresteforhold?? Gleager er jo dessuten en skjørtejeger av rang, og har pult to damer på hotellet i løpet av noen uker...)

Line Sofie har vært min favoritt hele veien - men er litt skuffa nå, som sagt. Og hvorfor er hun mest verdig? De sier det er fordi hun har vært der hele veien... Tror mest det er et resultatet av at hun er pen og populær, ja "den mest populære jenta i klassen". Jon er dessuten en hyggelig fyr, så som par er de uslåelige..

Litt enig med deg som sa at Cecilie er mer verdig - hun har kjempet med nebb og klør hele veien, og ikke blitt båret frem av utseende og popularitet hos de andre.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet
Akkurat dette er jeg litt enig i. Har likt Jon og Line Sofie hele veien, men der ble jeg litt skuffet.... Teit å fortelle Gleager at Maria har kysset Mark, kun for at han ikke skal stemme på Maria i finalen ja.. (og forresten, teit av Gleager å bli sur. Han og Maria har vel aldri lovet hverandre noe kjæresteforhold?? Gleager er jo dessuten en skjørtejeger av rang, og har pult to damer på hotellet i løpet av noen uker...)

Line Sofie har vært min favoritt hele veien - men er litt skuffa nå, som sagt. Og hvorfor er hun mest verdig? De sier det er fordi hun har vært der hele veien... Tror mest det er et resultatet av at hun er pen og populær, ja "den mest populære jenta i klassen". Jon er dessuten en hyggelig fyr, så som par er de uslåelige..

Litt enig med deg som sa at Cecilie er mer verdig - hun har kjempet med nebb og klør hele veien, og ikke blitt båret frem av utseende og popularitet hos de andre.

Gleager kan bare holde kjeft. what goes around comes around sier jeg bare. han har akkurat gjort det samme selv. mot Pernille.forskjellen er at Maria hadde ikke sex med Mark.de bare klina en gang eller noe., mens Gleager knulla Maria flere ganger rett etter Pernille røyk ut.nå vet han åssen det føles.

jeg håper Martin og Maria vinner. hadde vært litt vittig siden Line sofie virker alt for sikker på at hun og Frederik vinner. var en stund i går hun følte seg veldig sikker på at de kom til å få flest stemmer.

helt enig at Line sofie har vært den mest populære jenta i "klassen"

hun har ikke hatt mye motgang.bare når Jon røyk ut.

Skrevet

Line Sofie begynner å irritere meg kraftig.. Synes Martin er en skikkelig sleazeball, men han er helt klart den største taktikeren der inne. Har vært artig å se hvordan de andre faller som fluer for det han sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...