Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde på Rikshospitalet. :) Vet ikke så mye om hvordan det fungerer med pasienthotell og overnatting og slikt der. Men valgte Riksen fordi jeg innbiller meg at de er flinkest :ler: (Jeg jobber med multifunksjonshemmede barn, der mange har blitt skadet i fødsel, så jeg er nok litt ekstra redd for det :sjenert: og føler meg tryggest på Riksen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dilemma: Luksusfellen Sverige, eller Fødeavdelingen???

For 3 uker siden ville jeg ikke vært i tvil, fødsel hadde vært heeeelt uaktuelt å se på. Men nå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Rikshospitalet. :) Vet ikke så mye om hvordan det fungerer med pasienthotell og overnatting og slikt der. Men valgte Riksen fordi jeg innbiller meg at de er flinkest :ler: (Jeg jobber med multifunksjonshemmede barn, der mange har blitt skadet i fødsel, så jeg er nok litt ekstra redd for det :sjenert: og føler meg tryggest på Riksen :) )

Mitt valg er utelukkende basert på en venninnes utsagt som har født på Ullevål som var veldig fornøyd der. Hun jobber selv på Louisenberg som fysioterapaut, så følte hun hadde litt bedre innsikt enn meg. Jeg har jo ikke peilig! Riksen er helt sikkert også veldig bra, særlig hvis noe skulle gå bra ja! Mangel på akutthjelp er årsaken til at jeg valgt bort Bærum i hvert fall! Og at mannen min har hørt at det kalles Slakterhuset på folkemunne... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma: Luksusfellen Sverige, eller Fødeavdelingen???

For 3 uker siden ville jeg ikke vært i tvil, fødsel hadde vært heeeelt uaktuelt å se på. Men nå.... :sjenert:

Jeg så Fødeavdelingens første episode, og da bestemte jeg meg for å IKKE se det når jeg en gang ble gravid :fnise:

Men så er jeg pyse også da :ler:

Har også hørt mye bra om Ullevål, og Riksen og. Mindre bra om Bærum, så det er nok gjengs oppfatning kan det tyde på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ringte og var skravlesyk, så det ble ingen av delene.. :ler:

Gjett om det var vanskelig å ikke fortelle om graviditeten da!!! Jeg har bestemt meg for å vente til etter gyn-timen, så hun får ikke vite noe på to uker til. Hun kommer til å gå helt bananas!!! :bond::bond::bond::bolledeig::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen av delene nei :fnise: Jeg har valgt fødeprogrammet, selv om jeg blir litt redd for å føde av å se på det, og det er egentlig litt dumt, soden jeg skal føde om 2-3 mnd :dåne: Men ble avbrutt midt i, da mannen skulle flytte tven over på det nye tv-bordet vi har kjøpt. Stakkars, han har skrudd i hele kveld! :dåne: Bruksanvisningen stemte ikke, så alt ble bare feil, og måtte gjøres på nytt. Aldri kjøp møbler på jysk :ler:

Skjønner det er vanskelig å ikke si det til moren din!! Er det noen som vet det enda? Hvordan skal dere si det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det til to venninner bare, og mannen har ikke sagt det til noen. Han er skeptisk til å si det til moren sin for tidlig, i tilfelle det ikke skal gå bra. Han er så redd for at hun da skal ta helt av og mase etterpå, fordi hun da vet at vi prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten sagt det til én venninne til. Snakket med hun som var forloveren min i går, og da hun spurte direkte, syns jeg ikke at det gikk an å lyve. Hun har visst at vi prøvde, så det var helt greit å fortelle det. Og jeg stoler 100 % på at hun ikke forteller det videre.

Jeg så at jeg glemte å svare på hvordan vi skal fortelle foreldrene våre om graviditeten... Jeg vet jammen ikke enda!! Jeg har ærlig talt mest lyst til å fortelle det til mamma og pappa alene, altså uten svigermor der, mens mannen syns vi kan samle alle, så de skal få vite det samtidig. Jeg har en barnslig lyst til å ha det øyeblikket sammen med mam & pap uten noen "uvedkommede" der - og da er svigers en uvedkommede... Føler meg litt slem som tenker sånn og! Det er jo bare teit. Hun skal jo bli bestemor hun og, så jeg skal prøve å inkludere henne også. Selv om jeg selvfølgelig er mye nærmere min egen mor... En middag med alle er sikkert det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sleeping: Jeg er så sykt trøtt i dag!! Jeg tror fortsatt jeg er litt på USA-tid, for jeg blir kjempetrøtt på ettermiddagen, men når kvelden kommer kvikner jeg til. Så i går sovnet vi 1.30!! Og jeg må opp 7.30 for å dra på jobb. Det er ikke nok søvn for meg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo også sant... Men hvorfor er jeg da ikke trøtt kl 22 f.eks.?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg forresten tenkt å legge ut bilde av den positive testen, men DRITT-pcen :kjefte: klarte ikke å kjenne igjen kameraet da jeg koblet det til, så jeg fikk ikke lastet over. Nå blir det ny data altså. Nå er jeg lei! (Tror ikke jeg har klagd over den før, men den har vært et mareritt i det siste... Takk gud for pc på jobben sier jeg bare...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

barnemishandling...!

Ungen kan ikke ha funnet ut i en alder av 1,5år at han skulle begynne å røyke... de vet jo ikke hva røyk er engang da... noen må jo ha pakket i han røyken og gjort han avhengig! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk om du får verdens beste bursdagsgave da. :rødme:

Ja, tenk om det!! :rødme:

Nå har jeg forresten fått flyttet boka mi. Håper dere henger med videre allikevel!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er klart! Kan jo ikke slutte å følge med nå som det blir så spennende framover!! :nigo:

Noen helgeplaner eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...