Mazilla Skrevet 12. mars 2010 #1761 Del Skrevet 12. mars 2010 Da var jeg tilbake fra pole-prøvetimen! Det var supergøy!!! Vi spankulerte rundt stengene og hoppet opp og skle ned igjen, og var riktig så snasne. Yeah right. Det er sant som Neferet har sagt tidligere, man må bare glemme at det er andre folk til stede og at man ser latterlig ut. Da er det gøy. Så gøy at det var gøy! Blir det mer pole på deg, eller holdt det med prøvetime? Beundringsverdig at du klarte/turte å slippe deg løs! Tror jeg hadde vært litt mer tilbakeholden og tenkt altfor mye på hvor dum jeg så ut.. Ha en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mars 2010 #1762 Del Skrevet 12. mars 2010 Det høres så gøy ut!! Falt det i smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2010 #1763 Del Skrevet 12. mars 2010 Synes du var tøff som stilte opp jeg!! Snart kanskje du henger opp ned sammen med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1764 Del Skrevet 13. mars 2010 Det høres så gøy ut!! Falt det i smak? Ja, det var knall!! Synes du var tøff som stilte opp jeg!! Snart kanskje du henger opp ned sammen med meg?? Det hadde vært noe du...! Jeg fikk litt vondt i høyre hånd i går, men det har gått over nå da. Nå er jeg bare støl i armen. Ikke spesielt støl ellers faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1765 Del Skrevet 13. mars 2010 Å GUD, som jeg gleder meg til å shoppe i New York!! Sitter og ser på nettsiden til Macy's nå, og jeg merker det klør i fingrene allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. mars 2010 #1766 Del Skrevet 13. mars 2010 Så gøy at det var gøy! Tror jeg hadde vært litt mer tilbakeholden og tenkt altfor mye på hvor dum jeg så ut.. Samme her, vi kan dra og se dumme ut sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2010 #1767 Del Skrevet 14. mars 2010 Det hadde vært noe du...! Jeg fikk litt vondt i høyre hånd i går, men det har gått over nå da. Nå er jeg bare støl i armen. Ikke spesielt støl ellers faktisk. Det høres ut som du er i mye bedre form enn meg hva gjelder henging etter armene ihvertfall! Jeg var helt ødelagt av stølhet da jeg hadde vært på prøvetime... Men jeg ser deg gjerne på kurs etterhvert altså, så blir det felles egentrening på oss! Eller så må vi mase på Shorty og høre hvordan det går med dette treningsrommet hennes, hun mente jo hun skulle ha stang der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. mars 2010 #1768 Del Skrevet 14. mars 2010 Eller så må vi mase på Shorty og høre hvordan det går med dette treningsrommet hennes, hun mente jo hun skulle ha stang der! Våren er på vei, og snart er det fysisk mulig å åpne kjellerdøra, da skal vi rydde og pusse opp Måking er for pyser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2010 #1769 Del Skrevet 14. mars 2010 Måking er for pyser Hmm, skulle da tro at måking ville blitt sett på som den ultimate StrongWoman-trening for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. mars 2010 #1770 Del Skrevet 14. mars 2010 Hmm, skulle da tro at måking ville blitt sett på som den ultimate StrongWoman-trening for deg! Det er forskjell på en stang og en skuffe, altså..... For ikke å snakke om, død og pine; Snøfreser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2010 #1771 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er forskjell på en stang og en skuffe, altså..... For ikke å snakke om, død og pine; Snøfreser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 16. mars 2010 #1772 Del Skrevet 16. mars 2010 Bloggen ja!! Den har jeg glemt litt en stund, men nå som du minnet meg på den har jeg brukt mye tid på jobb i dag på å lese den. Du skriver fortsatt engasjerende og feiende flott!! Det var hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1773 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg begynner å få skulderproblemer på jobben! Utrolig irriterende - og vondt!! Jeg skjønner ikke helt at det går an, jeg har jo fått heve-senke-pult og alt! Og rullemus! Jeg hadde ikke problemer med det på gamle jobben, så noe galt er det jo med sittestillingen her... Hvem kan man spørre om sånt da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2010 #1774 Del Skrevet 17. mars 2010 Så kjedelig med vond skulder! Kanskje kroppen reagerer fordi den endelig får riktig belastning, og så tar den igjen alt fra gamlejobben? :klø: HMS-ansvarlig på jobben din kan sikkert hjelpe, og i beste fall sette deg i kontakt med ergoterapeut, så kan du få en gjennomgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. mars 2010 #1775 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er vel flere som har formeninger om det, fysioterapauter, osteopater, ergoterapauter osv. Jeg vil anbafale at du tar noen øvelser hver dag, det løsner opp i skulderpartiet, og aktivierer noe vi vanligvis ikke bruker. Scapular pushups, husk på å ikke bøye albueleddet, det er bare skulderbladene som skal bevege seg: Og YTWLs: De to har reddet skuldrene mine. Du må ikke ligge på noe for å gjøre YTWL, du kan bare stå oppreist og lene deg forover. Husk svai i korsryggen. Og her skal også skulderbladene skvise seg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. mars 2010 #1776 Del Skrevet 17. mars 2010 Ha en finfin dag du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. mars 2010 #1777 Del Skrevet 17. mars 2010 Kan det her være til hjelp? :klø: Håper det går over! Og ikke ha skuldrene under ørene, slik jeg ofte har, plutselig merker jeg at jeg har vondt/er kjei skuldrene og må slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1778 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Takk for tips jenter! Jeg sitter helt sikkert feil på et vis, men klarer ikke helt å skjønne hvordan jeg skal få fikset det. Lurer på om jeg trenger en fotskammel. Jeg har testet øvelsene du sendte link på Shorty, de er fine! De skal jeg fortsette med!! Endret 18. mars 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2010 #1779 Del Skrevet 19. mars 2010 Fredags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. mars 2010 #1780 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har testet øvelsene du sendte link på Shorty, de er fine! De skal jeg fortsette med!! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg