Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også gi deg en god :klem:

I går tok jeg meg i å sitte og tenke på hvor utrolig heldige vi er, og hvor bra vi har det. Det er nesten så man skulle hatt litt dårlig samvittighet over hvor skjevt fordelt godene er i verden. Her sitter vi med alle de materielle godene vi kan ønske oss, støttende og snille familier, gode venner og gode jobber. Helsa har vi også i behold. Det eneste som ikke går helt på skinner om dagen er disse babylagings-greiene, men det ordner seg sikkert med tid og stunder også. Og andre steder i verden sitter folk uten noen ting. Det er ganske fælt i grunn. Men men, det er lite jeg får gjort med det, men jeg skal i hvert fall prøve å være flink til å være takknemlig for det jeg har.

Fin tankegang. :Nikke: Jeg tenker også på hvor heldig jeg faktisk er innimellom, men sikkert langt fra ofte nok.

Og baby kommer, skal du se. :Nikke: Men skjønner jo at det er tøft når flere i omgangskretsen blir gravide. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her! :hoppe:

Jeg har bare hatt en del å gjøre på jobben de siste par dagene, så jeg har ikke rukket innom. Helt krise! :hakeslepp:

:fnise:

Her har det ikke skjedd som mye de siste dagene. Jeg trives fortsatt på jobben. I dag fikk jeg ha mitt første klientmøte alene. Hadde jo mange av dem på gamle-jobben, så det var ikke skummelt, bare gøy å føle at jeg er i gang liksom.

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ville definitivt vært en nyhet jeg ville kommet inn her og skrevet om... :sukk: Lurer på om jeg må ringe legen igjen jeg. Men jeg har følelsen av at han bare sier at jeg må vente og se og ikke stresse med det. Men jeg stresser jo ikke med det, jeg syns bare det er unødvendig å gå og vente masse uten å ha EL. Hvis det er det som har skjedd nå da. For hvis jeg ikke har EL betyr jo det at Pergoen ikke funker, og da må vel legen kunne gjøre noe?? :klø: Jeg vil bare ikke fremstå som en sånn masete desperat dame som bare ikke KAN bli gravid fort nok. For sånn er jeg ikke. Neste uke kommer resultatet av mannens sædprøve, det blir spennende! Jeg håper jo egentlig at alt er bra med han, men på en rar måte håper jeg at det ikke er det, for da har vi enda en grunn til å bare komme i gang med prøverør..

Hvis vi blir nødt til å få hjelp med å bli gravide, har mannen lyst til at vi drar til Danmark og gjør det der. Vi har noen venner som har gjort det, og de var så utrolig fornøyde med behandlingen de fikk der. De følte visst at de ble mye bedre tatt vare på, pluss at de visst bruker en annen metode der, som noen mener er bedre. Jeg har ikke satt meg inn i det enda jeg, så jeg vet egentlig ikke. Jeg er mest opptatt av å unngå lange køer i mest mulig grad... Jeg syns det er så pyton å vente så masse! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELG!!!! :strix: :strix:

Det er DIGG! I dag har jeg jobbet intenst med et spørsmål på jobben som var drita vanskelig. Jeg ble litt stressa på slutten, da fristen nærmet seg, men jeg fikk det da på plass. Tror jeg. Jeg leverte det i hvert fall fra meg, så får jeg se på mandag om han jeg skrev det for er fornøyd. Men uansett, nå blir det deilig med to dager jobbfriiii!!!

Nå skal jeg snart ut og spise med to venninner. I morgen har jeg ingen planer, men jeg lurer på om jeg skal overraske mannen og si at jeg blir med på tur med veteranbilen som han planlegger å dra på. Han forventer absolutt ikke at jeg blir med, så hvis jeg gjør det tror jeg han blir glad. :nigo: Men det er kanskje en kompis av han som skal være med, da blir det ikke plass til meg, så i så fall blir det vel bare avlapping på meg.

Søndag blir også en rolig dag. Nå har vi vært hos sigermor de siste to helgene, så det skal vi i hvert fall IKKE! :fnise:

Fikk en hyggelig nyhet her om dagen forresten. Mamma og søsteren hennes har solgt leiligheten bestefaren min bodde i nå, og oppgjøret er kommet. Så fortalte mamma at hun ville at søsteren min og jeg også skulle få en liten "slant", så vi fikk 50.000 hver! :tommelopp: Greie mammaen! De går vel rett inn på spare-til-større-leilighet-kontoen tenker jeg, men. (Og kanskje en liiiten bit går til shopping i New York.. :sjenert: )

Har jeg fortalt at vi har bestilt billetter til New York forresten? :klø: Det har vi i hvert fall. 13-24 mai er vi borte. DET GLEDER JEG MEG TIL!!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem flyr dere med til New York om jeg kan spørre...? :sjenert:

Koselig med en uventet "shopping-bonus" da :fnise: Man må jo kose seg litt også. Og ikke går det ann å dra til NY uten godt med cash å svi av i alle de spennende butikkene! :hoppe: Det bille jo vært uhørt! :dåne:

God helg! :klemmer:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en liten "bonus" på økonomien da :hoppe:

Høres ut som du har en fin helg i vente også :jepp:

Hvordan går det ellers? :) Travelt om dagene? Du har vært lite innom her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...