Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Ahh kjedelig med London da... typisk jenter.. baksnakking er kjipt :gjeiper:

Stilig den rosa rettetangen da :ler:

Spennende med manglende TR......... KRYSSER FINGRENE! :klem:

Ja, jenter kan være noen ordentlige hurper noen ganger... Jeg hadde en lang prat med et av "hovedproblemene" tidligere i dag, og fikk skværet skikkelig opp. Så nå er i hvert fall jeg ferdig med hele saken. :) Digg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev forresten at jeg skal vente med å teste til lørdag - det kom jeg på at kanskje er litt dumt.. Jeg er bedt på fest emd jobben på fredag, og det er VELDIG dumt å ikke vite da om kan ta meg en drink eller ikke. Så det blir nok testing på fredag morgen! :opplyser:

Hvis jeg klarer å vente så lenge da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for baby i magen!! :opplyser:

Ja, det gjør du vel! Jeg og!! :nigo:

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Tror du må få testa så fort som mulig, for nå orker jeg ikke så mye mer popcorn! :sjenert:

Ja, jeg er ikke så veldig glad i popcorn en gang. Har nok bestemt meg for å teste når jeg kommer hjem fra jobb... Har jo masse billigtester, så en fra eller til spiller ingen rolle.. :fnise: So much for å vente til jeg har tid liksom.. :ler::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest Ansjoni
Ja, jeg er ikke så veldig glad i popcorn en gang. Har nok bestemt meg for å teste når jeg kommer hjem fra jobb... Har jo masse billigtester, så en fra eller til spiller ingen rolle.. :fnise: So much for å vente til jeg har tid liksom.. :ler::roll:

Jeg kan spise popcorn for deg jeg! :nigo:

Heier og krysser! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...