Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Hurraaa for Lupsipure som blir med! :hoppe: (Trinemor har bestemt det slik. :fnise: ) Men er som deg jeg og, er litt sjenert av meg. Fryktsom, som Manden pleier å si. :ler:

Cypress: Ja, kanskje en dessert er litt bedre en noe å drikke, er jo etter EL for meg dette treffet! :lur:

Jeg var på yayas for en uke siden, og de har veldig gode desserter :lur: Min favorittdessert er friterte bananer med is. Og det har de på yayas :hoppe:

Blir spennende å møte dere. Noen av dere har jeg jo fulgt med litt i dagbøkene til før, og kjenner igjen de fleste navnene. :)

Fryktsom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempespennende med intervju! :hoppe: Jeg kan krysse både armer og ben, har svigerfar på besøk så det blir ikke mye action i heimen for tiden :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ så spennede med intervju!!!! :hoppe: Skal se du sjarmerer de i senk :dåne:

Og du; jeg krysser armer, fingre, ben og tær for deg :jepp: Ikke noe problem det, nå om dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse fingrene på tirsdag. Kan krysse beina også jeg. Og håret.

Hvis vi fletter håret, blir det sabla mange kryss!

Jeg skal flette håret, krysse ben og fingre! :opplyser:

Jeg var på yayas for en uke siden, og de har veldig gode desserter :lur: Min favorittdessert er friterte bananer med is. Og det har de på yayas :hoppe:

Åååå, det er godt!! Det vil jeg og ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Det hjalp tydeligvis å syte litt over at det ikke skjer noe på jobbfronten, for nå fikk jeg innkalling til et nytt intervju!! :strix:

Jeg vet jeg egentlig er litt underkvalifisert, og det sa mannen da han ringte også, men de var tydligvis interessert allikevel! :nigo:

WEEEEEE :strix:

Grattis med intervju. Er dette en jobb du har mer lyst til og som du er mer skikket til.... ikke over kvalitifisert.

Du... når du får blodprøvene.... send meg et svar :lur: så kan jeg tyde det for det, hehe.

Hvordan står det ellers til med deg om dagen?

Har ikke fått lest meg oppover her enda. Men blir det treff 20 eller er det 17.. mener jeg har skumlest over begge talla et eller annet sted :);)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi fletter håret, blir det sabla mange kryss!

Det tenkte jeg også på! Så da skal jeg flette håret mitt for deg Cypress :hjerte:

Jeg må krysse for Rekaaa på tirsdag også, blir et eneste kryss jeg gitt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Høres veldig veldig veldig koselig ut med treff, men tror jeg må si pass denne gangen... Er litt for pysete (men skal prøve å manne meg opp til neste gang - LOVER! ) og dessuten så har jeg i dag blitt sykemeldt i 7 dager grunnet frykt for svineinfluensaen - KJEDELIG! Så skal være litt forsiktig med kontakt den neste uken....

Krysser og fletter for intervjuet ditt jeg også Cypress!! Masse masse lykke til!!

Og så flott at du fikk en lege som er forståelsesfull og fikk fart på sakene - blir spennende fremover! Og jeg heier på deg!! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

lenge siden jeg har vært her, beklager det..

håper du har det bra og at dagen har gått fort fort!! nå er det ikke lenge til helg :hoppe:

intervju blir spennende så jeg skal krysse alt jeg har for deg :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hvis ikke du får denne jobben nå Cypress, så begynner jeg alvorlig å lure; så mange fletter og kryss tror jeg man skal lete lenge etter! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen!! hvordan går det med jobben, har du hørt noe?? krysser alt jeg har for deg, håper virkelig at det ordner seg fort fort fort :hoppe:

hmm...leser mye om denne almanakken, har du link?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
tusen takk :klemmer: den var kjempefin, der skal jeg jammen meg bestille en :strix: så stilig med navnet på :hoppe:

Det der er jo bare å så genial julegave også :hoppe:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken min er blitt stygt forsømt i helgen. Det er dataen sin skyld, strømforsyneren har bestemt seg for å slutte å forsyne strøm, så da blir det dårlig med futt. :sukk:

I helgen var vi og så Brüno på kino. Den var så morsom!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremte* Siden boka til cypress er blitt den uoffisielle "treff-på-torsdag" -boken så tenkte jeg bare jeg skulle si at om det er noen som skal på det treffet som vil legge meg til på facebook så må dere gjerne sende meg en PM så skal jeg legge dere til! :blush:

:tommelsmil:

(Beklager treff-kupping av boka di cypress! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare-bare å prøve og oppdatere seg her inne... Kanskje et bittelite sammendrag av den siste tida hadde latt seg gjøre..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...