Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Er du :gravid: blitt? :hoppe::danser::duskedame:

Dette er helt fantastisk :nigo: Du skal bli mamma :rødme:

Gratulerer så mye!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du :gravid: blitt? :hoppe::danser::duskedame:

Dette er helt fantastisk :nigo: Du skal bli mamma :rødme:

Gratulerer så mye!!! :rødme:

Jeg er visst det, testene sier så!! :jepp: Men det har IKKE sunket inn enda! Jeg har en CB digital til hjemme, som jeg kommer til å ta i morgen tidlig! :jepp: Og siden vi drar til New York på torsdag, skal jeg kikke etter der om de har noe fancy greier som kan si det ENDA sikrere. I tilfelle de er kommet lenger i forskningen i USA.. Jada, sikkert tullete, men :klaske::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt at jeg skriver om noen andre her nå, for jeg har virkelig ingen feeling på dette.

Men jeg snakket med en venninne nå som også er gravid, hun sa at vektøkningen min på en drøy kilo som jeg oppdaget i går, kan komme av ekstra blod i kroppen. Jeg har alltid hatt veldig stabil vekt, den har vært den samme i minst 8-10 år. Jeg trodde det var muskler jeg! Siden jeg har vært så flink til å trene i det siste! Haha, hadde visst ikke vært så flink allikevel.. :fnise: Så der har jeg et symptom i hvert fall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cypress, gratulerer så utrolig mye!! :strix:

Så det inne hos Dinedama :fnise:

Utrolig glad på deres vegne! Dette er helt supert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :dåne: :dåne: og litt :hakeslepp: i positiv forstand så klart.

Ble så happy da jeg leste dette!!! Er det virkelig sant???!!!!!!!!

GRATULERER SÅ MYE!!!!! :nigo:

Ja det er bare å ringe lege for å inn der og bekrefte svangerskapet. Ofte vil de ikke ha deg inn før du er 6 uker på vei etc... men skader ikke høre, kanskje du har en som er litt mere våken og følger med ;)

Dette er vel fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Hvilke fantastiske nyheter som møter meg her, dette er jo bare helt vanvittigsuperdupertfantastisk! :hoppe::hoppe::duskedame::klemmer: :dåne:

Flinke kroppen! :)Gratulera så masse med huleboer Cypress, oh joy! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devilina, SportyShorty, Andriode, Minttu, Mocci og alle dere andre jeg ikke har sitert og svart tidligere:

Tusen tusen takk for alle gode ord!!! Dere er verdens beste!! :rødme:

Jeg måtte ta en test i dag tidlig og, bare for å være "sikker", og den var positiv den og. Så nå må jeg vel bare tro på det. :fnise:

Jeg har fått time hos fastlegen den 25. mai. Det er bare dagen etter vi kommer hjem fra ferien, så det passer jo perfekt. Og så har jeg gynekologtimen to uker etterpå, den 9. juni. Så da regner jeg med at jeg får vite alt jeg trenger å vite, i hvert fall sånn i første omgang.

Dette har liksom tatt bort alt fokus fra at vi faktisk reiser til New York i MORGEN!! :hoppe: Så da blir det tyst i boka mi en stund.. Hvis dere har lyst til å holde litt liv i den, så må dere gjerne det, ellers regner jeg med å komme innom og oppdatere så snart jeg kan etter jeg er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok bare tro på det ;) For det bor en liten spire i magen din :rødme:

Kos deg masse i New York! :klem::hoppe: Hvor lenge skal dere være der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i hvert fall ikke alene om å teste flere ganger, jeg brukte fem vanlige og én digital. Hadde ikke mannen vært så streng, hadde jeg sikkert tatt flere.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok bare tro på det ;) For det bor en liten spire i magen din :rødme:

Kos deg masse i New York! :klem::hoppe: Hvor lenge skal dere være der?

Ja, for det er vel sånn at det finnes ikke noe som heter en falsk positiv test?? Og i hvert fall ikke 4?? :sjenert:

Vi skal være borte til 24. mai, så det blir en ganske lang tur. Vi rekker å se masse og kose oss ordentlig!

Så fantastisk koselig å kunne reise av gårde med spire i magen :rødme:

Kos deg masse på tur!

:goodbye:

Takk skal du ha!! Jeg syns det er fint å ha en tur borte nå, så kan mannen og jeg fordøye nyheten for oss selv litt. Jeg planlegger å fortelle mamma om det etter jeg har vært hos legen dagen etter vi kommer hjem, da er jeg jo noen uker på vei, og klarer sikkert ikke holde det hemmelig lenger.. :ler:

Du er i hvert fall ikke alene om å teste flere ganger, jeg brukte fem vanlige og én digital. Hadde ikke mannen vært så streng, hadde jeg sikkert tatt flere.. :fnise:

Det er godt å høre!! Jeg kommer sikkert til å teste i morgen tidlig også, hvis jeg kjenner meg selv rett!! Jeg kan jo like gjerne det, jeg kjøpte nemlig et helt arsenal med billigtester for ikke så lenge siden, så jeg må jo bruke dem til noe!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert til å teste som en gal jeg og den dagen jeg får en positiv - tror ikke jeg kommer til å klare å fatte det :ler: Så jeg forstår deg godt jeg! Og dessuten MÅ du jo bruke opp testene du har :ler:

Bra du får ferie som avledningsmanøver, så du klarer å holde det hemmelig bittelitt til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur! :goodbye: Regner med det er helt ok å måtte drikke alkoholfrie drinker på ferien når bare nyheten får sunket litt lengre inn! :fnise:

Kos dere masse på tur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen grunn til å spare!

Nix! :fnise:

Jeg kommer sikkert til å teste som en gal jeg og den dagen jeg får en positiv - tror ikke jeg kommer til å klare å fatte det :ler: Så jeg forstår deg godt jeg! Og dessuten MÅ du jo bruke opp testene du har :ler:

Bra du får ferie som avledningsmanøver, så du klarer å holde det hemmelig bittelitt til :fnise:

Ja, de må brukes opp, for de har sikkert gått ut på dato til jeg skal ha barn nr 2!! ;) (Dette svangerskapet skal nemlig gå bra, skjønner du! :jepp: )

Håper dere får en fin tur alle tre :rødme:

Ååååå..... for en fin ting å si!!! Tusen takk!! Nå ble jeg litt rørt!! :rødme: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...