Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Snart slutt på helgen igjen.. Den går altfor altfor fort!!! Fredag var jeg ute en tur på gamle studentpuben. De arrrangerer fredagspils for folk som ikke studerer lenger der en gang i måneden, og det er alltid mye kjente der og veldig gøy. Jeg ble litt full da.. :fnise: Da jeg kom hjem måtte jeg se litt på tv og spise litt før jeg la meg, for at promillen ikke skulle være oppadgående, og da så jeg dobbelt på tven. Ganske ubehagelig i grunn.. :ler:

I går gikk jeg en tur med en venninne på dagen og bare slappet av hjemme sammen med mannen på kvelden. Deilig det. I dag truer mannen med at i må besøke moren hans.... :redd: Det er så kjedelig... :dåne: Men men, det er vel sånt som følger med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha :ler: På en snurr you say? :fnise:

Jeg har glemt hvordan det er jeg... :sjenert: Men fantaserer avogtil om det :fnise:

Ælen truet også med svigersbesøking i helga... ;) Men vi skal dit neste helg og være i noen dager, så jeg satte foten ned! :hoppe:

Håper du har en fin søndag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at helgene går så altfor fort! Skal bli herlig med påske og noen flere fridager. :nigo:

Høres ut som du har kost deg i helgen da. :) Håper du kom deg greit gjennom svigermorbesøket også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til kjedelige svigersbesøk, "heldigvis" slipper jeg unna mye da svigers er bosatt i nord norge, altså en lang flytur unna. Mannen skal dit i påsken men jeg slipper unna siden vi ikke kan ta med oss hunden da svigermor er allergisk, og jeg har liten lyst til å sette hunden på kennel. Svigermor oppdaget at hun var allergisk mot hunder etter at vi hadde skaffet oss en. Så det er ikke slik at jeg skaffet meg hund kun for å ha en gyldig grunn for å ikke dra på besøk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp faktisk unna i går, for mannen måtte jobbe, og så ble det plutselig for sent. Juhu! Jeg satt i stedet og shoppet på nett i hele går kveld.. :nigo: Bare litt kremer og sånt da, ikke så veldig spennende.

Mocci: Flaks! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulempen med å poste anonymt er at man ikke kan gå inn og redigere skrivefeil etterpå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg slapp faktisk unna i går, for mannen måtte jobbe, og så ble det plutselig for sent. Juhu! Jeg satt i stedet og shoppet på nett i hele går kveld.. :nigo: Bare litt kremer og sånt da, ikke så veldig spennende.

Nettshopping kan være skummelt nok det! Jeg har til gode å lære at hvis man kjøper veldig mange billige ting, så blir det til slutt masse penger likevel... Har byttet bank nå, og fikk beskjed om at jeg måtte lage nytt passord for Verified by Visa. I tillegg skulle det stå en setning som så vises hver gang jeg handler på nett, for å vise at riktig passord er brukt. Da skrev jeg "Ikke bruk alle penga!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes svigers er topp? :klø: :fnise:

Vi bor i samme by, men hver vår kant. Og er strålende fornøyd med de, ikke maser de og ikke legger de seg opp i ting og de er utrolig snille og behjelpelige med ting når man spørr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hyggelig altså, det er ikke dét. Det er vel mest at hun maser så mye, og skravler så fælt. Det er en eneste lang monolog. Og så er hun alltid ekstremt negativ til å prøve nye ting. Uansett hva det er. Det skumle er at jeg merker litt tendenser til det samme hos hennes sønn, og DET er ikke bra! Jeg nevner det for han når han gjør det da, for han irriterer seg selv over at hun er sånn, så han blir bare glad for at jeg minner han på å ikke bli sånn selv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og en tirsdags :hug: til :)

Nettshopping er farlig! :fnise: Jeg fant ut at ejg like greit kunne bestille meg litt klær jeg her om dagen...jeg får jo ikke prøvd de i butikken uansett med denne kulen på magen, så da var hm greit å klikke litt på, og vips så var masse vårkjoler og topper bestilt og på vei til meg...:fnise: Aner jo ikke hvilken str jeg er etter lillegutt har kommet engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at du sa til mannen din at dere måtte kjøpe større seng, for snart ble du for bred for den. Den var din måte å si til mannen at du var blitt gravid.

Håper jeg snart er sanndrømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

For en utrolig bra måte det hadde vært å fortelle det på! :) Omtrent som når jeg spurte min mamma hva hun ville si hvis hun ikke fikk noen barnebarn, det var min måte å si at jeg hadde funnet ut noe fundamentalt om min legning... :fnise:

Håper alt er bra med deg cypress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store My: Så søt du er!! Føler meg nesten litt beæret over å få være gjenstand for noens drømmer!! :rødme: Jeg håper også du har rett! Selv om det ikke akkurat ser sånn ut da.. Men i disse dager er det nesten like greit, for vi skal jo snart til New York, og da er det greit å være ved sine "fulle 5". :ler: Vet jo aldri hva som skjer med formen mener jeg!

Neferet: Det var også en kreativ måte å fortelle det på. :) Ble mamman din lei seg da? Forresten så er det vel ikke helt sånn at man ikke kan få barn uansett? Jeg kjenner faktisk to single damer jeg, som reiste utenlands og fikk putta inn en donasjon, og i dag lever som lykkelige alenemødre. Det burde jo definitivt være mulig for dere og, hvis dere skulle få lyst til det!

Jeg har forresten hørt om en litt spesiell barnefordelingssak der to damer brøt samlivet. De hadde båret frem hvert sitt barn. Biologisk sett hadde jo da damene ingen tilknytning til det barnet den andre hadde båret frem. Det var visst et helvetes mye krangling og rettssak og hele pakka. Jeg vet ikke hvordan det endte da.

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nei, mamma var vel relativt klar på at det finnes andre gleder i livet enn barnebarn... :ler: Men hun kunne nok tenkt seg det likevel! Og det er klart det finnes muligheter skulle vi finne det for godt, jeg var bare ikke helt der i hodet da verden ble snudd på hodet... :fnise: Jeg var jo tross alt forelsket i mammas kollega... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Titter innom en liten tur for og se om du har det bra :)

Planer for påsken da? Uansett då må dere ha en riktig så god påske :kaklehone:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...