Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ringte dit for å høre om det var flere plasser, og hun jeg snakket med var så hyggelig at jeg endte opp med å melde meg på. Så da var det bestemt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle forresten ha lap dance kurs rett etter prøvetimen, som hun også prøvde å overtale meg til å bli med, men det tror jeg kanskje er morsommere sammen med en venninne. Så det meldte jeg meg ikke på. Hadde sikkert vært gøy det og, men. Neferet, du skal ikke på det du da?? :lur:

Fikk mail av Mannen nå om at han syns jeg burde gå på begge kursene. :rolleyes: What a surprise. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... disse mannfolka altså :ler:

Synes det skulle ha vært sånne kurs her nede hvor jeg bor og... hadde vært noe å trent etter at Wiktoria er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så gøy! Så tøff du er som skal prøve :)

Jeg kom borti den siden som det ble linket til, fikk lyst til å prøve. Men bor 2t unna Oslo og vet ikke helt om jeg tør, ikke enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... disse mannfolka altså :ler:

Synes det skulle ha vært sånne kurs her nede hvor jeg bor og... hadde vært noe å trent etter at Wiktoria er ute :)

Skal hun hete Wiktoria! :rødme: Det har du sikkert fortalt i boka di, jeg har vært så dårlig på å følge med i det siste.. :sjenert:

Så kult!!! :nigo:

Skal nok ikke lapdance nei, men vi kan jo dra på Sexy friday en annen gang! :jepp:

Jaaa! Det kan vi gjøre! :jepp:

Åå, så gøy! Så tøff du er som skal prøve :)

Jeg kom borti den siden som det ble linket til, fikk lyst til å prøve. Men bor 2t unna Oslo og vet ikke helt om jeg tør, ikke enda :fnise:

Hehe, litt langt å reise for et kurs ja.. :ler:

Jeg er tøff! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke det irriterende!?!

Det blir container på oss uansett når vi skal hjem "for godt" (gruer meg allerede :grine: ) så sånn sett er det overlevbart. Klarte oss faktisk med en koffert hver da vi dro hit!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jaaa! Det kan vi gjøre! :jepp:

Og skulle du bli kjempetøff og melde deg på kurs også, så kan vi dra på egentrening sammen! Felles glede, felles trøst! :fnise: Gleder meg veldig til å høre hvordan du synes det er! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir container på oss uansett når vi skal hjem "for godt" (gruer meg allerede :grine: ) så sånn sett er det overlevbart. Klarte oss faktisk med en koffert hver da vi dro hit!! ;)

Jeg har en følelse av at jeg vet hvem dette er!

Gjør jeg?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, you rock girl! :duskedame::duskedame:

:helen:

Å nei, man klarer ikke få et helt flyttelass i en koffert!! - eller to for den saks skyld! Det har jeg prøvd etter jeg var utvekslingsstudent på videregående. Det gikk ikke bra. :omg::fnise:

Og skulle du bli kjempetøff og melde deg på kurs også, så kan vi dra på egentrening sammen! Felles glede, felles trøst! :fnise: Gleder meg veldig til å høre hvordan du synes det er! :nigo:

Jeg skal fortelle så fort jeg kan etterpå! :jepp:

:duskedame: Du er tøff! Lykke til!

Takk takk!!:nigo:

Så tøff du er som meldte deg på.

Yey, jeg er tøff! :ler:

Gjør jeg?

Ja, det tror jeg du gjør. Personlig håper jeg hun lager seg dagbok snart!??! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør jeg?

:nigo:

Å nei, man klarer ikke få et helt flyttelass i en koffert!! - eller to for den saks skyld! Det har jeg prøvd etter jeg var utvekslingsstudent på videregående. Det gikk ikke bra. :omg::fnise:

Det gikk fint hit, men som du vet - man tar ikke med fisk på fisketur! :lur: Hjem derimot, blir en ganske annen opplevelse :dåne:

Ja, det tror jeg du gjør. Personlig håper jeg hun lager seg dagbok snart!??! :smilyblomst:

Da må hun nok skuffe deg ;) Akkurat nå klarer hun seg veldig bra med bloggen :Nikke:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da må hun nok skuffe deg ;) Akkurat nå klarer hun seg veldig bra med bloggen :Nikke:

Bloggen ja!! Den har jeg :flau: glemt litt en stund, men nå som du minnet meg på den har jeg brukt mye tid på jobb i dag på å lese den. Du skriver fortsatt engasjerende og feiende flott!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra pole-prøvetimen! Det var supergøy!!! :jepp: Vi spankulerte rundt stengene og hoppet opp og skle ned igjen, og var riktig så snasne. Yeah right. :fnise: Det er sant som Neferet har sagt tidligere, man må bare glemme at det er andre folk til stede og at man ser latterlig ut. Da er det gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...