Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Oi, så hyggelig å se at praten går her inne selv når jeg ikke er her! :) Helgen har vært veldig morsom og fin, men den gikk alt for fort!!! Jeg slet så utrolig med å stå opp i dag, kroppen ville bare IKKE våkne! :ler: Menmen, jeg har masse jeg skulle gjort her i dag, så jeg får bare henge i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar forresten første Pergo-pille av den nye kuren i dag. Håper det fungerer like bra nå som sist, slik at jeg får EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så hyggelig å se at praten går her inne selv når jeg ikke er her! :) Helgen har vært veldig morsom og fin, men den gikk alt for fort!!! Jeg slet så utrolig med å stå opp i dag, kroppen ville bare IKKE våkne! :ler: Menmen, jeg har masse jeg skulle gjort her i dag, så jeg får bare henge i!

Klart det Cypress :nigo: vi må jo holde boken oppdatert og få den laaaang :fnise:

Kanskje ikke rart du slett med å stå opp etter den fuktige helgen :lol::lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest på Babyverden eller lignende side at de siste årene før overgangsalderen har man gjerne sykluser hvor man ikke har eggløsning (men likevel får mensen). Jeg finner selvfølgelig ikke igjen den artikkelen, men slik jeg tolker det som står på Wikipedia Menopausekan man ha sykluser uten EL når man nærmer seg overgangsalderen. Det betyr sikkert ikke at du aldri har EL, men hvis man f eks kun har EL annenhver mnd synker selvfølgelig mulighetene en god del... Men jeg er ikke noen lege, så det beste er nok å snakke med en lege :) Det skulle i allefall ikke være umulig å bli gravid, en i familien min fikk sin første da hun var 40. Lykke til i allefall :)

Man trenger ikke å få eggløsning om man har mensen nei. Det er jeg bevis på og ganske mange andre kvinner... vi har et syndrom som heter PCO/PCOS.. bare å google ;) Man har skjelden mens eller ikke.. noen har regelmessig og faktisk. Spørs på hvor hardt man er rammet av det. Det er noe feil i hormonproduksjonen i hypofysen som gjør at det blir kluss.. har mere mannlige hormoner.. og eggene blir hule og tomme og blir cyster.. dere av PCO--- Pulli cystic ovarie syndrom... sånn ca oversatt.. betyr flere cyster på eggstokkene. Men er helt ufarlig :)

Og kroppen blir jo også påvirket av stress og tenking.. så tenker man mye på dette.. altså med å få barn så kan faktisk kroppen stille seg inn på at det ikke går.. vanskelig å forklare.. men så et program nettopp om dette... man må bare ta det som det kommer og stresse ned :)

Men det finnes hjelp som er verdt å prøve om man føler at ting blir vanskeligere :hug: IVF :tommelopp:

Nå ble tenkeriet i toppetasjen virkelig satt i gang her. Merker at det er litt uvant... :fnise:

Uansett - er visst ting jeg kanskje bør undersøke. Har faktisk ikke tenkt så mye over det, har bare registrert at det ikke skjer noe på en måte.. Nå er jeg jo litt stor da, har vel noe å si det og.

Er nesten 40, men er vel ikke desperat, for å si det sånn..

Vet at jeg kan, eller i alle fall kunne, men da ville det seg ikke.

Nesten tre år siden. Men det er en annen historie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh joy, nok en herlig dag på kontoret! :ironi:

Jaja, kun kort tid igjen her nå da, så jeg skal vel ikke klage allverdens mye.

Som de fleste sikkert vet skal Bagatelle stenge nå om kort tid. Gjett om jeg ble stresset da jeg hørte det! Jeg har jo booket overraskelsesbord til meg og Mannnen der nå på lørdag! :dåne: Først ble jeg da litt redd for at alt gikk i vasken, men det gjør det heldigvis ikke. Håper bare det er ok å spise der da, selv om hele gjengen som jobber der er i oppsigelsestid. Regner med de har yrkesstolthet nok til ikke å la det ha effekt på kvaliteten på maten..

Jeg snakket med noen kollegaer om det der, og de mente jeg burde legge ut bordreservasjonen til salgs på finn.no. Siden det er fullbooket resten av tiden det er åpent mente de at det måtte være masse rikinger som var villige til å betale en del for å få ett siste måltid på stamrestauranten sin. :fnise: Vi har jo aldri vært der før, så for meg var det mer at jeg hadde hatt lyst til å gå dit lenge, bare for å oppleve hvordan det er der. Tanken på å tjene penger på å selge reservasjonen er selvfølgelig litt fristende, men tror nok ikke jeg ender opp med å gjøre det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konflikt mellom kokken Eivind Hellstrøm og investor/hovedeier Christen Sveeas. Dagens Næringsliv har hatt forsideoppslag om det de tre siste dagene tror jeg. :rolleyes: Det sier litt om hva finansnæringen er opptatt av... Obama kommer til Norge? Hva? Pytt sann, det er ikke noe å skrive om, vi kjører en sak til om at stjernerestauranten vår nedlegges! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obama kommer til Norge? Hva? Pytt sann, det er ikke noe å skrive om, vi kjører en sak til om at stjernerestauranten vår nedlegges! :ler:

:fnise:

Næringslivet må jo få sin dose se&hør-nyheter de også vet du :ler:

Det blir jo så alt for mye seriøst ellers. Og Obama i Norge? Nei, pytt, det er jo ikke særlig spennende :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På advokatkontoret jeg jobba på for et par år siden omtalte de Dagens Næringsliv som finansverdenes Se&Hør faktisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det er jammen sant! :ler:

I dag har jeg pyntet til jul!!! Føler meg så utrolig stolt! Jeg finnes nemlig ikke kreativ, og nå fant jeg på et par "nye" (for meg) måter å pynte på, og jeg er SÅ fornøyd! (Ja, jeg er en nerd.)

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja i dag har jeg kledd på meg og sminket meg, jeg er utrolig stolt! :ler:

Jeg har kjøpt to runde glassgreier som egentlig er fuglematere fra Eva Solo (slike som disse), men i stedet for å henge dem ut til fuglene har jeg hengt dem i vinduet. I høst fylte jeg dem med kastanjer og løv for et lite høst-tema. Og i går byttet jeg "innmaten" og la i stedet inn masse julekuler i sølv. Så nå er det jul i vinduet! :nigo:

Skal ikke så mye kreativitet til fra min side før jeg er stolt skjønner du... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite eller mye kreativiet - stolt kan man være. Og glad. Jeg blir i alle fall glad når jeg er kreativ og synes det jeg har gjort er blitt bra.

Og en annen gang blir det kanskje enda mer kreativitet. :jepp:

Synes det du hadde gjort var kjempesmart jeg :), kanskje jeg hermer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes skikkelig stilig og fint ut slik som du har pynta, syns det var virkelig kreativt å komme på å bruke "fuglematerne" på den måten. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...