Gjest Neferet Skrevet 19. august 2009 #581 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er egentlig litt fornærma på yayas jeg! Hva er greia med at hvis man er 8 eller fler MÅ man bestille mix-meny?? Hva da med sånne kresne som meg som er svært sær på asiatisk mat?? Men, nok klaging! Med glimrende selskap går vel det meste bra tenker jeg! Gleder meg til å treffe dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 19. august 2009 #582 Del Skrevet 19. august 2009 Ååh! Jeg er misunnelig på dere jeg! Jeg vil også på treff!! Får tenke på dere i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er egentlig litt fornærma på yayas jeg! Hva er greia med at hvis man er 8 eller fler MÅ man bestille mix-meny?? Hva da med sånne kresne som meg som er svært sær på asiatisk mat?? Men, nok klaging! Med glimrende selskap går vel det meste bra tenker jeg! Gleder meg til å treffe dere! Hæ? Hva er det for noe dusteri? Jeg tror ikke vi blir flere enn 8, men hvis vi gjør det kan vi gå inn i to grupper og sette oss på to bord rett ved siden av hverandre og late som vi blir venner underveis (rett etter bestillingen) og skyve bordene sammen. Så lurer vi dem godt! Gud, jeg er smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. august 2009 #584 Del Skrevet 19. august 2009 Hæ? Hva er det for noe dusteri? Jeg tror ikke vi blir flere enn 8, men hvis vi gjør det kan vi gå inn i to grupper og sette oss på to bord rett ved siden av hverandre og late som vi blir venner underveis (rett etter bestillingen) og skyve bordene sammen. Så lurer vi dem godt! Gud, jeg er smart. Haha, litt sånn "Halla, er dere her ofte?" Vet du... jeg er litt rar i kroppen, og håper jeg ikke får feber, selv om jeg føler meg litt heit (I know, men mer enn vanlig ) Så hvis jeg ikke har svineinfluensa, så kommer jeg, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. august 2009 #585 Del Skrevet 19. august 2009 Hei søta! Tenkte jeg skulle melde mitt fravær i morgen, var litt usikker på om jeg hadde sagt jeg skulle eller ikke, men tenkte at det ikke skader å si ifra at jeg ikke kan komme pga jobb! Men håper dere får en koselig kveld, og så vil jeg gjerne få melde meg på neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 19. august 2009 Haha, litt sånn "Halla, er dere her ofte?" Vet du... jeg er litt rar i kroppen, og håper jeg ikke får feber, selv om jeg føler meg litt heit (I know, men mer enn vanlig ) Så hvis jeg ikke har svineinfluensa, så kommer jeg, altså! Å nei! Håper du ikke blir syk!! I så fall er det vel best du holder deg hjemme ja! (Er det feil av meg å ønske meg influensa littegrann, bare sånn at jeg slipper å gå på jobb en stund? Bare et mildt lite angrep altså? ) Hei søta! Tenkte jeg skulle melde mitt fravær i morgen, var litt usikker på om jeg hadde sagt jeg skulle eller ikke, men tenkte at det ikke skader å si ifra at jeg ikke kan komme pga jobb! Men håper dere får en koselig kveld, og så vil jeg gjerne få melde meg på neste treff! Okay.. Synd du ikke kan komme!! Vi får ta det igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. august 2009 #587 Del Skrevet 19. august 2009 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. august 2009 #588 Del Skrevet 19. august 2009 (Er det feil av meg å ønske meg influensa littegrann, bare sånn at jeg slipper å gå på jobb en stund? Bare et mildt lite angrep altså? ) Tja... kanskje jeg kan ordne noe :gjeiper: Hvis jeg blir dårligere altså... men kanskje noen andre vil ha seg frabedt mitt nærvær da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 19. august 2009 Tja... kanskje jeg kan ordne noe :gjeiper: Hvis jeg blir dårligere altså... men kanskje noen andre vil ha seg frabedt mitt nærvær da Hmm.. Kanskje vi må ha et privat smitte-treff.. Nei huff, jeg håper du ikke er syk jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. august 2009 #590 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg håper ikke jeg blir syk jeg heller. Og jeg hadde ikke kommet for å smitte deg, tenk! Du skal jo være frisk, og få mensen og sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #591 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg skal flette håret og krysse neste onsdag også! Nå er det blitt et par som vil være med men som ikke kan! Mulig å få til noe om noen mnd eller? Jeg er bare et par timers hyggelig togtur unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. august 2009 #592 Del Skrevet 19. august 2009 Neimen Devilina da, er ikke du gift og greier? ..jeg er bare misunnelig.. vil på treff jeg og! Du vet.... det er lov å titte på menyen, men man må spise hjemme Ja synes du virkelig skal komme på treff en dag.... bor du veldig langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. august 2009 #593 Del Skrevet 19. august 2009 Skal ikke Miso være med på treff i morgen?? så ikke navnet hennes på lista. Skal vi alle kle oss i et eller annet plagg med en felles farge? da skjønner vi at vi er vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2009 #594 Del Skrevet 19. august 2009 Du vet.... det er lov å titte på menyen, men man må spise hjemme Ja synes du virkelig skal komme på treff en dag.... bor du veldig langt unna? For øyeblikket holder jeg til i Barteby... Men det er jo ikke mer enn en 8 timers togtur unna ellerno! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. august 2009 #595 Del Skrevet 19. august 2009 For øyeblikket holder jeg til i Barteby... Men det er jo ikke mer enn en 8 timers togtur unna ellerno! Ikke mer nei.... snar visitt det da hehe... Vi får lage istand et seminar en hel helg hvor vi møtes mitt i landet..... blir vel på fjelet en plass det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. august 2009 #596 Del Skrevet 19. august 2009 Hæ? Hva er det for noe dusteri? Jeg tror ikke vi blir flere enn 8, men hvis vi gjør det kan vi gå inn i to grupper og sette oss på to bord rett ved siden av hverandre og late som vi blir venner underveis (rett etter bestillingen) og skyve bordene sammen. Så lurer vi dem godt! Gud, jeg er smart. Ja!! Du er jo helt genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. august 2009 #597 Del Skrevet 19. august 2009 Men har noen bestilt bord, og skal vi lage en oppdatert liste over hvem som kommer? Jeg kommer hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #598 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg leste en plass at i statene har de sånne "sivneflue-party" der de drar med seg barna slik at de skaulle bli smittet og være ferdige med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #599 Del Skrevet 19. august 2009 Vi får lage istand et seminar en hel helg hvor vi møtes mitt i landet..... blir vel på fjelet en plass det vel Det hadde jo vært så gøy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #600 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg stemmer for saltfjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg