Devilina Skrevet 18. august 2009 #561 Del Skrevet 18. august 2009 Hehe. Eneste visakortet jeg har trekkes direkte så det går heller ikke..! Kan ikke ha sånne kort jeg.. Spleiselag. Er jeg SÅ ønsket med på treffet altså....? He he.... kan ikke ha sånne kort jeg heller... men bruker vanlig bankkort om det er krise og det går for det vare bare sånn jeg tenkte. Ja du vet, jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 18. august 2009 #562 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) He he.... kan ikke ha sånne kort jeg heller... men bruker vanlig bankkort om det er krise og det går for det vare bare sånn jeg tenkte. Ja du vet, jo flere jo bedre Mitt bankkort/visakort funker kun om det er penger på konto. :klø: Kan på en måte ikke overtrekke. Så jeg sitter fint i søla uansett hva jeg gjør. Kanskje jeg skal tigge litt tips av kundene mine imorgen....? Endret 18. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. august 2009 #563 Del Skrevet 19. august 2009 For noen fantastiske bilder fra bryllupet ditt! Så utrolig pen du er!! Jeg falt helt for kjolen din, og frisyren din, og buketten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #564 Del Skrevet 19. august 2009 Så utrolig bra tilbakemelding Den må du virkelig ta til deg!! Så fortsetter vi å flette hår og krysse alt mulig for at dette går riktig vei Vi er vel klare for treff på torsdag?? Ja, vi er klare!! For noen fantastiske bilder fra bryllupet ditt! Så utrolig pen du er!! Jeg falt helt for kjolen din, og frisyren din, og buketten din Oi, så hyggelig å høre!! Tusen takk!! Du så ikke akkurat ille ut du heller må jeg si! Reiste dere alene og giftet dere i Paris? Så romantisk å gifte seg der! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Hey, jeg tror jammen flettingen deres hjalp mer enn dere ante, for nå fikk jeg telefon fra enda et sted jeg har søkt som ville jeg skulle komme på intervju!! (Kjenner jeg er litt lei av å gå på intervjuer som ikke munner ut i noen ting... Det tar litt på selvtillitten dette her... ) Endret 19. august 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. august 2009 #566 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) for intervju og fletting! Så spennende! Kanskje du får begge jobbene så kan du velge og vrake Ja, vi giftet oss alene i Paris. Var veldig romantisk altså :rødme: Hadde ikke lyst på noe stort, tradisjonelt bryllup. Endret 19. august 2009 av Lupsipure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. august 2009 #567 Del Skrevet 19. august 2009 Hmm, jeg mener da egentlig at det bør være en boost for selvtilliten å komme til intervju i det hele tatt jeg da.... Det er jo sikkert mange søkere! Men skjønner deg godt altså, for det er jo gjerne sånn at man får litt lyst på jobben også... Gleder meg til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. august 2009 #568 Del Skrevet 19. august 2009 for intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. august 2009 #569 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor mange blir vi i morgen? ble vi enig om 17 eller 17.30?? og møtes utenfor? Må ha alt inn med teskje jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. august 2009 #570 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vi ble vel enige om å møtes utenfor kl 17? Det blir stas Og for enda et intervju cypress! Jeg sier som neferet, det er jo flott å bli kalt inn til intervju Endret 19. august 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. august 2009 #571 Del Skrevet 19. august 2009 Vi ble vel enige om å møtes utenfor kl 17? Det blir stas GULL :hoppe: Håper bare det er noen spisendes der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2009 #572 Del Skrevet 19. august 2009 Håper bare det er noen spisendes der jeg Neimen Devilina da, er ikke du gift og greier? ..jeg er bare misunnelig.. vil på treff jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2009 #573 Del Skrevet 19. august 2009 for fine ord og nytt intervju. Det fører jo fram et sted, nemlig til en ny jobb til slutt. Selv om du ikke blir tilbudt jobben, så er det jo et kompliment å bli kalt inn på intervju. Og på et av dem så finner de ut at du er akkurat den de har tenkt seg til jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #574 Del Skrevet 19. august 2009 ..jeg er bare misunnelig.. vil på treff jeg og! Jeg også Får håpe det blir noe senere vi kan være med på hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 19. august 2009 Drister meg til å prøve å oppsummere treff-info (skyt meg om jeg har oversett en post fra noen som vil være med...) Tid: Torsdag 20. august kl. 17 (?) Sted: Yayas i Vika Deltakere: Cypress LilleEkorn Neferet Miss Shorty TuttaV (?) trinemor83 Ansjoni Devilina ...og det er plass til flere... Listen over stemmer kanskje ikke helt lenger? Rekaaa skulle vel bli med, mens trinemor melder frafall? Boken har vokst litt fra meg i det siste, så jeg har mistet oversikten.. (Sånn er det når dumme-hjemme-pcen streiker.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. august 2009 #576 Del Skrevet 19. august 2009 Næmmen kjempespennende med enda et intervju Helt enig med Muffin, å bli innkalt til intervju er jo et kompliment ! Jeg skjønner at det kan være frustrerende hvis ingen av intervjuene fører frem, jeg er sikker på at det ordner seg en vakker dag Må ikke miste motet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #577 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg vil også være med.. Jeg skal være åndelig tilstede denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 19. august 2009 Joda, dere har selvfølgelig rett i at det er bra å bli kalt inn på intervju. Jeg skriver tydligvis noe riktig i søknadene mine i hvert fall! Og sist var jeg jo veeeldig nære på å få tilbud! Den jeg var på intervju for i går fikk jeg forsåvidt en god følelse på, men problemet er jo som nevnt at de vil ha noen med bevilling - som jeg ikke har.. Men vi får se. Den siste jobben, som jeg fikk telefon om i dag, er i en etat, og jeg har jobbet tidligere med hun som er seksjonsleder (ikke der hun jobber nå, vi har begge byttet siden den gang). Det er jo klart en fordel. Hun sa hun syns det hadde vært så hyggelig da hun så at hun hadde fått søknad fra meg, og jeg var den første hun ringte til for å invitere på intervju. Det var hyggelig da! Så kanskje det er noe?? Å jobbe i kommunen hvis det kommer en mini-me er jo heller ingen ulempe... Har troen på at dette skal løse seg snart nå altså. I alle fall med all den flettinga som foregår her. Fint hvis alle kan være budeier neste onsdag også, da er neste runde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. august 2009 #579 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke nor problem å være fletteguri neste uke heller Nå er jeg sikker på at du snart får drømmejobben, og kommer deg bort fra der du er nå!!!! Gleder meg til i morra Skal bli sååå koselig å treffe dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. august 2009 #580 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har klipt håret i dag, for jeg trodde jeg var ferdig med flettingen. men jeg skal vel få lurt inn en flette neste onsdag likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg