Store My Skrevet 18. august 2009 #541 Del Skrevet 18. august 2009 Nå har jeg fletta håret, så nå er det bare å dra på intervju. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. august 2009 #542 Del Skrevet 18. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2009 #543 Del Skrevet 18. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. august 2009 #544 Del Skrevet 18. august 2009 Masse lykke til med intervjuet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. august 2009 #545 Del Skrevet 18. august 2009 Lykke til!! (hvis det ikke er for sent allerede da.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. august 2009 #546 Del Skrevet 18. august 2009 Nå har jeg fletta håret, så nå er det bare å dra på intervju. Lykke til! Jeg gjorde også det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 18. august 2009 Da er jeg tilbake fra intervju! Intervjueren sa rett ut at han syns jeg hadde gjort et godt inntrykk, og at han var mer sikker etter intervjuet enn før på at jeg kunne være en bra kandidat. Så det var jo hyggelig! Men problemet er, som jeg har nevnt tidligere, at jeg er litt underkvalifisert, så for at jeg skal få tilbud er jeg rett og slett avhengig av at de oppretter en ny stilling! Og det visste ikke mannen om de ville gjøre (han jeg snakket med jobbet i rekrutteringsbyrået, ikke direkte i firmaet som skal ansette). Han skulle snakke med han som var ansvarlig, og "se hva de fikk til"... Så jeg får nesten bare vente og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 18. august 2009 Og takk for all kryssing og fletting ( ) forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. august 2009 #549 Del Skrevet 18. august 2009 Da er jeg tilbake fra intervju! Intervjueren sa rett ut at han syns jeg hadde gjort et godt inntrykk, og at han var mer sikker etter intervjuet enn før på at jeg kunne være en bra kandidat. Så det var jo hyggelig! Men problemet er, som jeg har nevnt tidligere, at jeg er litt underkvalifisert, så for at jeg skal få tilbud er jeg rett og slett avhengig av at de oppretter en ny stilling! Og det visste ikke mannen om de ville gjøre (han jeg snakket med jobbet i rekrutteringsbyrået, ikke direkte i firmaet som skal ansette). Han skulle snakke med han som var ansvarlig, og "se hva de fikk til"... Så jeg får nesten bare vente og se! så moro å høre en sånn tilbake melding da Og jeg synes virkelig de bør smekke igang en ny stilling, klart det.... de vet ikke hva de går glipp av om de ikke gjør det. Er sikker på at folka trenger et friskt pust som deg i bedriften sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. august 2009 #550 Del Skrevet 18. august 2009 Vi får bare fortsette med kryssing og fletting litt til her da! Koselig med sånne tilbakemeldinger uansett da, selv om det aller beste jo hadde vært å få en jobb, ikke bare positive ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. august 2009 #551 Del Skrevet 18. august 2009 Så bra at intervjuet gikk fint, skal krysse fingrene for at de gir deg jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2009 #552 Del Skrevet 18. august 2009 Det høres ut som en bra tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. august 2009 #553 Del Skrevet 18. august 2009 Det er jo en veldig bra tilbakemelding! He can talk the talk, let's hope he can walk the walk!! Jeg fletter håret på det!!!! (Nye uttrykk skapes hver dag på KG ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 18. august 2009 #554 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) :grine: Jeg får ikke vært med på treff på torsdag!! Faren min kan ikke kjøre meg inn allikevel pga en avtale han har halv fem og da har jeg ingen mulighet til å komme meg innover!! (Jeg gråter faktisk...! Gledet meg SKIKKELIG!!) *** Så bra at intervjuet gitt flott!! Skal fortsette å krysse alt som kan krysses! Endret 18. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 18. august 2009 Å nei, så kjedelig da! Går det ingen buss eller tog eller noe du kan ta? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 18. august 2009 #556 Del Skrevet 18. august 2009 Så flott tilbakemelding!! Da satser jeg på at de tar til vettet og lager en ny stilling skreddersydd til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2009 #557 Del Skrevet 18. august 2009 Så utrolig bra tilbakemelding Den må du virkelig ta til deg!! Så fortsetter vi å flette hår og krysse alt mulig for at dette går riktig vei Vi er vel klare for treff på torsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 18. august 2009 #558 Del Skrevet 18. august 2009 Å nei, så kjedelig da! Går det ingen buss eller tog eller noe du kan ta? :klø: Jo - men har null økonomi til det..Etter lønna kommer på torsdag har vi 400,- å leve for fram til Manden får lønn. (gleder meg til full ferielønn neste år ja...) Åååå, det er så siiiinnsykt dårlig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. august 2009 #559 Del Skrevet 18. august 2009 Jo - men har null økonomi til det..Etter lønna kommer på torsdag har vi 400,- å leve for fram til Manden får lønn. (gleder meg til full ferielønn neste år ja...) Åååå, det er så siiiinnsykt dårlig gjort! På toget kan du jo trekke kortet da... går på visa så da blir det jo trukket senere Vi kan sikker ha et lite "spleise lag" vettu Har ikke alverden med penger jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 18. august 2009 #560 Del Skrevet 18. august 2009 På toget kan du jo trekke kortet da... går på visa så da blir det jo trukket senere Vi kan sikker ha et lite "spleise lag" vettu Har ikke alverden med penger jeg heller Hehe. Eneste visakortet jeg har trekkes direkte så det går heller ikke..! Kan ikke ha sånne kort jeg.. Spleiselag. Er jeg SÅ ønsket med på treffet altså....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg