Gå til innhold

Har noen her hatt orgasme noen gang?


Gjest anonym

Har noen mann noen gang gitt deg en orgasme?  

  1. 1. Har noen mann noen gang gitt deg en orgasme?

    • Nei.
      3
    • Ja.
      53
    • Ja, men jentesex er bedre.
      0


Anbefalte innlegg

Her kan du stemme hva du TROR, og hvis du svarer og påstår at du VET, må du oppgi kilde til informasjonen. Det må være en SERIØS vitenskapelig undersøkelse som ligger til grunn, av et NØYTRALT medium. Nei, ELLE og Vogue teller IKKE som nøytrale medier. VG, Dagbladet, og enhver annen avis teller selvsagt heller IKKE som SERIØSE.  

Stine38 i innlegg like under her...

Stine38 her i gården:

Er ikke dette en almenn oppfattelse blant kvinner? I mine miljøer er det det, og jeg synes det virker helt fåfengt å forklare grunnleggende genetisk informasjon om kjønnene.  

Det som er representativt i dine miljøer er en sannhet, men det som er representativt i andre miljøer er ikke representativt med mindre det underbygges av seriøst vitenskapelige undersøkelser...

Hva består miljøet ditt av da, Stine? Seriøse vitenskapsfolk som lever av å dokumentere??

Dette var forresten kjent stoff...det er vel ikke så lenge siden det var en liknende tråd her...som konkluderte :) med at alle kvinner og jenter er litt sånn homo...

Hva med å spørre waco og de andre gutta her inne om de innerst inne egentlig tenner på gutter. Kunne blitt en mer interressant diskusjon, egentlig. Du da Stine? Tenner du på andre menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot
Det er fremdeles håp for deg, Donpedro.  Vi andre en nok fortapte.   :ler:

Ja, jeg puster lettet ut for engangseksperimentet jeg hadde for 10 år siden. Har tydeligvis reddet meg fra mye fælt!

PUH! *det var nære på, god vi ble så fulle som vi ble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Donpedro er litt lei av å bli satt i bås eller bli generalisert på annen måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Kvinner vet hvordan kvinner skal tilfredstilles, og mer omtenksomme og sensitive enn menn som bare tenker på sex og egen orgasme hele tiden.  

1. Er ikke dette en almenn oppfattelse blant kvinner? I mine miljøer er det det, og jeg synes det virker helt fåfengt å forklare grunnleggende genetisk informasjon om kjønnene.

Dette er som å si at alle menn er huleboere, og alle kvinner liker rosa neglelakk, helt på jordet...

Både kvinner og menn er forskjellige individer, det finnes både egoistiske kvinner og menn og omtenksomme mennesker av begge kjønn. Hvis de eneste mennene du (og de i ditt miljø) har hatt sex med er sleske supersjekkere skjønner utsagnet ditt, men det er IKKE en almen oppfatning!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Men hvis alle disse jentene er homofile, hvordan kan det ha seg at de vet så mye om hvordan menn er ( og ikke minst - i k k e er) i sengen?!

Syns synd på dere som kun har kjennskap til neandertalermenn. Det finnes utrolig mange oppegående menn rundt omkring også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Om du tror at alle kvinner liker at mannen skal være sensitiv og omtenksom ja da tar du skammelig feil.

og en annen sak så bør du ha mer respekt for at ikke alle er homofile, for det ligger ikke for alle. jeg tror heller ikke du driver en undersøkelse, men en markedsføring på de homofile, og det burde du skamme deg over. En kan ikke læres til å bli homofil om du trodde det. Sex er ikke det eneste i et forhold, og jeg tror ikke det er det i et homofilt forhold heller.

Egentlig tror jeg du faktisk er ute etter å provosere, men jeg vet ikke om det er de homofile du prøver å provosere eller de hetrofile? kanskje du kan svare på det, for noen undersøkelse er det ikke du driver med.

kverulanten som glemte å logge seg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Tenkte noe da jeg leste Kverulantens innlegg over.

Irriterende å bli kallt homofil (jeg er imidlertid bifil, vet jo alle nå), når man ikke er det.

Slik må det være for homofile som ikke får aksept fra dette i visse miljøer også. "Neida, bare be litt-så blir du fin og heterofil skal du se".

Tankevekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. ............. Eller f.eks. blitt fascinert av en kvinnekropp?

Jeg kan la meg fascinere av en flott og muskuløs travhest jeg.

Og når jeg tenker meg om så hadde jeg bilder av mange av dem på rommet mitt som barn.

Så hva sier ikke det om meg :sjarmor:

Cita ringer psykolog i morgen :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Enig med kverulanten over.

Jeg er heterofil men har full respekt for homofile. Krever faktisk det samme tilbake. Homofile av alle burde holde seg for gode til dette tullet her!! Og uansett om jentesex var bedre så ville jeg vel ikke blitt lesbisk av den grunn? Det burde vel du som er homofil vite best av alle?! "Tror jammen jeg blir homo jeg, for jenter er bedre i senga enn gutter"... Alvorlig talt!!

En annen ting er at du bygger opp under myten at lesbiske er bitre mannehatere... Hold deg for god til dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine38: Er du egentlig Stian16, Stian17 eller Stian18?

Hvis du virkelig er Stine38, og er seriøs journalist, bør du virkelig tenke deg om. Gi meg URL til magasinet ditt, eller legg ut en pdf av blekka, så skal jeg vurdere å tro på deg (og bare godta at du er en av arten «sint lesbisk»), men inntil da er du Stian17 for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile har ikke særlig respekt for oss heterofile, se bare på homoopptogene i byen, homo circus og homoøya... =((((

Hvorfor skal homser få oppmerksomhet bare fordi de er homofile?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror det er like greit jeg at noen damer holder seg til "den andre leieren" jeg.

Hadde ikke vært spesielt interesent med slike damer som en potensiel partner uansett tror jeg.

Mon tro hvorfor mange homofile (du vet, de som faktisk er homofile?) damer passer så godt inn i "militant traktorlesbe som hater menn" stereotypen.

Fint du har en sak å sloss mot, men jeg tror ikke du klarer å få konvertert like mange som f.eks jehovas vinter. Det er tross alt snakk om folks følelser her, ikke bare hvorvidt kvinnene det er snakk om er sexuelt frigjorte nok til å gjøre det de må gjøre i senga for å klare å få en orgasme (noe som forøvrig gjelder for oss med utovertiss også, litt enklere for oss dog).

Men det finner du vel aldri ut da du virker fanget i en blindsone hvor myter, hat, misunnelse og et behov for å være anderledes og være del av en slags "elite" er viktigst.

Trist for deg :roll:

Ps, jeg har absolutt ingenting i mot homofile, hverken gutter eller jenter.

Fordommer plager meg, fordommer og stereotyper som stemmer plager meg mer :o

-Gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Vel, denne saken passer ihvertfall under skråblikk og generaliseringer

:ler:

siri38 du ødelegger både for deg selv og andre homofile når du skriver sånn. Som andre har sagt her, si oss hvilket blad du skriver for, så skal jeg svare deg ærlig og seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili blant kvinner er den retningen det går i uansett...

Åja, da så.

:hoho:

Bare fordi du føler slik og slik tror du alle andre må føle det samme?

Hva med å være litt åpen for at folk er forskjellige...?

Og hvis vi ikke føler slik som deg forklarer du vel det med at vi ikke tør innrømme hvordan vi egentlig har det, og ikke med at du ikke vet hvordan alle andre har det? Bare gjetter jeg...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fuglehue

Jeg kan ikke få orgasme utenpå fittetingen, og jeg liker ikke å ha fingre og andre fremmedlegmer oppi meine hull, så mannfolk tilfredstiller best, MIYTT manfolk HOHOHOOOHAHAHAHA!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver for et blad for homofil livsstil, og lurer på hvor vanlig orgasme er blant heteroseksuelle kvinner.

Dersom du seriøst hadde jobbet for ett blad, og var ute etter hvor vanlig det er med orgasme for heteroseksuelle kvinner, så hadde du vel også visst at du ikke får fakta ved å legge ut en slik sak på en internettside? Og uten å gidde å søke frem hvor, så er jeg ganske sikker på at du hadde kunnet fått tall og forskningsresultater på dette på litt mer seriøs vis dersom du faktsik var ute etter det!

Min gjetning, er at prosentdelen som får orgasme er temmelig lav

Som seriøs journalist legger du ikke ut din gjetning dersom du ønsker oppriktige svar som du faktisk kan bruke i ett seriøst blad!

og at antallet utilfredstilte heteroseksuelle kvinner er enormt.

Er man nødvendigvis utilfredsstilt dersom man ikke oppnår orgasme? Vet om mange måter å tilfredsstilles på jeg, selv om jeg ikke oppnår akkurat orgasmen. Men det gjelder kanskje bare meg?

Egentlig er alle kvinner litt homo

akkurat som at alle mannfolk er litt homo og alle homofile er litt hetro?

og dette, kombinert med det lave nivået av tilfredstillelse, er også grunnen til at de fleste kvinner eksperimenterer med homofili under åpnere settinger som f.eks. fester o.l. Eksperimenterer de fleste kvinner med homofili under åpnere settinger som f.eks fester altså? Kan du vise til noe som tilsier at dette er korrekt? annet en at de fleste kvinnene i din omgangskrets gjør det altså?

Jeg tar gjerne imot argumenter, men det er et kjent faktum at homofil livstil for kvinner passer bedre av følgende grunner: Jeg kjenner ikke til det kjente faktumet som sier at kvinner passer bedre som homofile, hvor finner jeg mer informasjon om at det er fakta?

* Kvinner vet hvordan kvinner skal tilfredstilles, og mer omtenksomme og sensitive enn menn som bare tenker på sex og egen orgasme hele tiden

Kvinner vet hvordan en selv ønsker å bli tilfredsstilt, jeg liker f.eks ikke det samme som deg, ergo: du vet ikke (selv om du er kvinne) hvordan jeg liker å bli tilfredsstilt. Det er noe en seksualpartner er nødt til å finne ut av, samme om det er kvinne eller mann. At kvinner er mer omtenksomme og sensitive en menn sier mer om hva slags erfaringer du har med menn, eller kjennskap til mangfoldet blandt menn og kvinner, en det sier om kvinner i helhet.

* Kvinner er mer sexy.

Jeg synes en kvinnekropp kan være mer spennende å male, pga former, så med malesaker i hånd. Og jeg kan også se at en kvinnekropp kan ses på som sexy, på lik linje med at jeg kan se om en kvinne er pen/vakker eller ikke, det er skrekkelig langt i mellom det, og å faktisk ha lyst på en kvinne! Jeg synes mannskroppen er mye mer SEXY en kvinnekroppen, hovedsaklig fordi det er noe ved mannskroppen som jeg tenner på, noe som ikke skjer med en kvinne/kvinnekropp.

* Kvinner er mer åpne for kommunikasjon, slik at man har en GARANTI for at lesbesex er 100% tilfredstillende.

Kommuniserer ett lesbisk par perfekt? Dersom du tar ett godt fungerende lesbisk par og sammenligner med ett godt fungerende hetrofilt par, er komunikasjonen og sexen bedre hos det lesbiske paret? (og jeg er ikke interesert i dine gjetninger, jeg kan gjette selv, men som seriøs journalist bør du klare å finne ut dette og gi fakta om det dersom det er sant!)

Men, du har jo aldri sagt at du skriver for ett seriøst blad, eller at du er en seriøs journalist, eller at du engang er journalist... så jeg krever ikke seriøse svar heller. (man skal ikke be om for mye heller) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Stine38 - er du der igjen med disse påstandene dine?

En seriøs undersøkelse startes ikke ved at man kommer med sine egne, totalt uvitenskapelige påstander og prøver å få de som skal delta i undersøkelsen til å svare det man selv vil at de skal svare.

Dette har du virkelig fått svar på i et tidligere lignende innlegg tidligere i sommer?

Jeg har hatt sex med både kvinner og menn, og foretrekker i aller høyeste grad mennene. Ikke synes jeg kvinnekroppen er mer sexy enn mannekroppen heller. Gi meg en muskuløs mannekropp, med sterke ben og armer, en solid ryggtavle, og bredt brystparti og jeg går gjennom ild og vann for å komme litt nærmere kroppen hans. For ikke å snakke om duftene av en mann!!!

Disse myke linjene i kvinnekroppen kan du ha for deg selv, de er uinteressante for meg.

Tror overhodet ikke du driver med noen undersøkelse for et homseblad, du er altfor useriøs - og jeg tror at du enten er en ung gutt, eller en veldig butch lesbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...