Gå til innhold

Har noen her hatt orgasme noen gang?


Gjest anonym

Har noen mann noen gang gitt deg en orgasme?  

  1. 1. Har noen mann noen gang gitt deg en orgasme?

    • Nei.
      3
    • Ja.
      53
    • Ja, men jentesex er bedre.
      0


Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Glemte å svare på det du egentlig spurte om:

JA jeg har orgasmer med menn hver gang!! Og det er de som "gir" meg den, med fingre, tunge eller ved vanlig alminnelig samleie....

tenk det - det trodde du ikke gikk an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FOR en dustedame. Har du ikke innsett at dette forumet ikke akkurat har ditt publikum, stine38? Du svømmer motstrøms, lille venn.

En ting jeg har lurt på, hvis lesbesex er så tilfredsstillende, hvorfor snører lesber på seg et belte med pikk så de kan ha samleie da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner Stine 38, godt jeg!

Jeg også får orgasme hver gang med ei dame.

Damer er også uten tvil mest sexy!

Nei, menn er ikke noe å satse på seksuellt, de klarer bare ikke å tenne meg uansett hvor mye de prøver, nei kvalme er de! Rett og slett!

Men, forresten nå fikk jeg plutselig se noe, det står Stine ja, tenkte hele tiden på Stian jeg!?

Og for en gangs skyld er jeg helt enig med Waco!

Mortie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Stine38. Nå har hun mistet motet og tør ikke kommentere eller komme med fakta lengre. KG brukere skjerp dere! :wink:

MEN, jeg kaster meg på, påstander som Stine kommer med her kan hun umulig vente seg å få god respons på. Med mindre hun spør et homofit publikum.

Garantien din med 100% tilfredsstillese ved lesbesex stemmer heller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med mennesker av begge kjønn, men klarer bare ikke med min beste vilje å få tenning på kvinner. Har hatt orgasme sammen med kvinner også men det kan mer sammenlignes med onanering etter min mening.

Grunnen til dette er selvsagt at jeg er heterofil.

Synes kvinner er vakre og sexy men som sagt klarer jeg ikke å tenne seksuelt på dem.

Nå er jeg litt atypisk på den måten at jeg har et sterkt seksualbehov og får svært lett orgasme, men ja - jeg har ofte hatt orgasme første gangen jeg har hatt sex med en mann. Ikke alltid, rett og slett fordi det er ikke alle som har tent meg like mye. Det er faktisk det som avgjør hvor godt jeg har det seksuelt med en mann, ikke hvor teknisk flink han er men hvor mye han tenner meg. Kjemien oss imellom altså.

Duften av mannen min er nok til at jeg går helt fra konseptene.

Når jeg var ganske ung var jeg litt fascinert av tanken på lesbesex og eksperimenterte litt med det. Men som sagt, selv om jeg er totalt fordomsfri i forhold til dette, er jeg ikke laget slik at jeg tenner seksuelt på kvinner.

Jeg tror nok at de fleste lesber har det motsatt, altså at de tenner seksuelt på kvinner og IKKE på menn. Og da er det jo selvsagt at de heller ikke nyter sex med menn noe særlig! Mange homofile eksperimenterer jo med heterosex før de finner ut at de er 100% homo. Er man det vil jo sex med det motsatte kjønn bli SVÆRT utilfredsstillende selvsagt.

Kan jo tenkes at finnes "skaplesber" rundt omkring som lever i utilfredsstillende forhold med menn, men la oss som er 100% heterofile få lov til å nyte våre lyster i fred uten at noen skal fortelle oss at det er noe galt med det!

P.S.: Jeg har erfart at evnen til å få orgasme sammen med en partner ikke nødvenmdigvis henger sammen med evnen til å bli tilfredsstilt. Orgasme er ikke nødvendigvis lik tilfredsstillelse...D.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager hvis noen ble fornærmet men innlegget fra Stine38 virket ikke særlig seriøst og ganske dårlig dokumentert.. :roll: Klarte liksom ikke å ta det alvorlig...med slike fordommer mot menn og heterofile.Ellers skrev Aline og Petruska bra innlegg syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver for et blad for homofil livsstil, og lurer på hvor vanlig orgasme er blant heteroseksuelle kvinner. Min gjetning, er at prosentdelen som får orgasme er temmelig lav, og at antallet utilfredstilte heteroseksuelle kvinner er enormt. Egentlig er alle kvinner litt homo, og dette, kombinert med det lave nivået av tilfredstillelse, er også grunnen til at de fleste kvinner eksperimenterer med homofili under åpnere settinger som f.eks. fester o.l.

Jeg tar gjerne imot argumenter, men det er et kjent faktum at homofil livstil for kvinner passer bedre av følgende grunner:

* Kvinner vet hvordan kvinner skal tilfredstilles, og mer omtenksomme og sensitive enn menn som bare tenker på sex og egen orgasme hele tiden.

* Kvinner er mer sexy.

* Kvinner er mer åpne for kommunikasjon, slik at man har en GARANTI for at lesbesex er 100% tilfredstillende.

Hvem er du egentlig og hvilken planet er du fra???

Suzy - orgasmisk m/ mann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Kvinner vet hvordan kvinner skal tilfredstilles, og mer omtenksomme og sensitive enn menn som bare tenker på sex og egen orgasme hele tiden.

* Kvinner er mer sexy.

* Kvinner er mer åpne for kommunikasjon, slik at man har en GARANTI for at lesbesex er 100% tilfredstillende.

Ja, jeg får orgasme (nesten) hver gang - enten alene eller sammen med min samboer. Men orgasme er ikke et must - er ikke det som er grunnen til at jeg vil ha sex.

Tror det begynner å gå opp for dagens mannfolk hvordan kvinner skal tilfredsstilles osv. Din første påstand stemmer nok om man går 50 år tilbake i tid.

Kvinner er ikke mer sexy i mine øyne.

Er komminukasjon en garanti for tilfredsstillelse? Vel, vi kommuniserer veldig bra for tiden, men til tross for en litt dårlig kommunikasjon for en tid tilbake hadde vi utmerket sex fordet - og jeg ble tilfredsstilit - også han.

Hvorfor ser det ut som om du prøver å reklamere for homofili?

Kanskje du burde prøve en mann en gang for å få et sammenligningsgrunnlag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...