Gå til innhold

Har noen her hatt orgasme noen gang?


Gjest anonym

Har noen mann noen gang gitt deg en orgasme?  

  1. 1. Har noen mann noen gang gitt deg en orgasme?

    • Nei.
      3
    • Ja.
      53
    • Ja, men jentesex er bedre.
      0


Anbefalte innlegg

Gjest stine38

Jeg skriver for et blad for homofil livsstil, og lurer på hvor vanlig orgasme er blant heteroseksuelle kvinner. Min gjetning, er at prosentdelen som får orgasme er temmelig lav, og at antallet utilfredstilte heteroseksuelle kvinner er enormt. Egentlig er alle kvinner litt homo, og dette, kombinert med det lave nivået av tilfredstillelse, er også grunnen til at de fleste kvinner eksperimenterer med homofili under åpnere settinger som f.eks. fester o.l.

Jeg tar gjerne imot argumenter, men det er et kjent faktum at homofil livstil for kvinner passer bedre av følgende grunner:

* Kvinner vet hvordan kvinner skal tilfredstilles, og mer omtenksomme og sensitive enn menn som bare tenker på sex og egen orgasme hele tiden.

* Kvinner er mer sexy.

* Kvinner er mer åpne for kommunikasjon, slik at man har en GARANTI for at lesbesex er 100% tilfredstillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte svare et ganske så ubetinget nei.. :ler: , men spørsmålet var nok heller ikke rettet til meg...

...reagerte imidlertid litt på formuleringen din, det med "noen mann gitt deg orgasme"...

...det er ikke slik at mannen driver å deler ut, eller gir bort, orgasmer til kvinner.... en orgasme er noe den enkelte kvinne og mann selv har hovedansvaret for, men selvfølgelig i et inspirerende samspill med partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

For et useriøst blad du må skrive for, siden de har en journalist med så bastante, udokumenterte og teite meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh...først legger du ut en avstemning hvor du forlanger vitenskapelig dokumentasjon...og så slenger du rundt deg med påstander slik som denne over her...

Litt søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine38
Døh...først legger du ut en avstemning hvor du forlanger vitenskapelig dokumentasjon...og så slenger du rundt deg med påstander slik som denne over her...

Litt søtt.

Hvilken påstand skulle det være om jeg tør spørre? Vær så snill å være litt mer spesifikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stine bare glem det, her er de mer opptatt av å diskutere deg, enn hva du lurer på....

Snakker av erfaring.

De lager til og med tråder hvor man kan diskutere personen...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig måtte jeg le litt. Utrolig, egentlig. Men men, jeg kan jo gå på limpinnen og være mer spesifikk jeg, for jeg er hjertens enig med Maiken.

1. Hvem har sagt at mannen alltid er ute etter egen orgasme? Alltid?

2. Hvem definerer at kvinner er mer sexy?

3. Garanti? Jeg trenger flere og tyngre argumenter for å tro på en garanti enn at kvinner er mer omtenksomme. Som for eksempel at jeg tenner på menn, ikke på kvinner, og vil sannsynligvis derfor ikke være så "åpen for kommunikasjon" i en slik setting...

4. Kjent faktum? Ikke for meg, men jeg er kanskje helt utenfor...

Jeg kunne jo fortsatt, men kanskje jeg skal ønske meg svar på dette først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine38
Tull og tøys! Innlegget var rett og slett litt for drøyt.

Jasså? Nå ble jeg nysgjerrig. Hva var det ved innlegget som var så vanskelig å svelge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Egentlig måtte jeg le litt. Utrolig, egentlig. Men men, jeg kan jo gå på limpinnen og være mer spesifikk jeg, for jeg er hjertens enig med Maiken.  

1. Hvem har sagt at mannen alltid er ute etter egen orgasme? Alltid?  

2. Hvem definerer at kvinner er mer sexy?

3. Garanti? Jeg trenger flere og tyngre argumenter for å tro på en garanti enn at kvinner er mer omtenksomme. Som for eksempel at jeg tenner på menn, ikke på kvinner, og vil sannsynligvis derfor ikke være så "åpen for kommunikasjon" i en slik setting...

4. Kjent faktum? Ikke for meg, men jeg er kanskje helt utenfor...

Jeg kunne jo fortsatt, men kanskje jeg skal ønske meg svar på dette først?

1. Er ikke dette en almenn oppfattelse blant kvinner? I mine miljøer er det det, og jeg synes det virker helt fåfengt å forklare grunnleggende genetisk informasjon om kjønnene.

2. Se på de myke linjene og formene!

3. Alle kvinner er litt homo. F.eks., du har vel flere ganger tatt deg selv i å ha en homoseksuell fantasi? Eller f.eks. blitt fascinert av en kvinnekropp?

4. Kanskje, men ikke være så hard mot deg selv. Homofili blant kvinner er den retningen det går i uansett, og du må bare miste fordommene dine og åpne deg for de herlige seksuelle mulighetene innenfor jentesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her stine38:

* Kvinner vet hvordan kvinner skal tilfredstilles, og mer omtenksomme og sensitive enn menn som bare tenker på sex og egen orgasme hele tiden.

* Kvinner er mer sexy.

* Kvinner er mer åpne for kommunikasjon, slik at man har en GARANTI for at lesbesex er 100% tilfredstillende.

Virker ganske useriøst spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okidoki, det er progaganda du driver med altså, ikke en nysgjerrig undersøkelse.

1. Din definisjon

2. Igjen, din definisjon

3. Atter en gang, din definisjon, og ikke begrunnet med noe som helst forskning.

4. Gjett: din gjetning og definisjon igjen.

Kom med statistikkene, forskningen, faktaene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Da jeg hadde jentesex fikk jeg ikke orgasme.

Hm... kan jeg klage, siden du sier det er en garanti for 100% tilfredstillelse? Og hvorfor har jeg i ettertid blirr samboer med en amnn og fått orgasmer med ham? Noen ganger tilogmed FØR ham, AV ham fordi han tenker på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stine38
Da jeg hadde jentesex fikk jeg ikke orgasme.  

Hm... kan jeg klage, siden du sier det er en garanti for 100% tilfredstillelse? Og hvorfor har jeg i ettertid blirr samboer med en amnn og fått orgasmer med ham? Noen ganger tilogmed FØR ham, AV ham fordi han tenker på meg?

du er åpenbart bifil, ikke homo. man må åpne seg fullstendig for homofilien. du tok et godt skritt i riktig retning.

og la meg spørre deg, du hadde kun sex en gang med en jente. fikk du orgasme FØRSTE gangen med mannen da? ikke det? tenkte meg det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Poirot

du er åpenbart bifil, ikke homo. man må åpne seg fullstendig for homofilien. du tok et godt skritt i riktig retning.

og la meg spørre deg, du hadde kun sex en gang med en jente. fikk du orgasme FØRSTE gangen med mannen da? ikke det? tenkte meg det ja.

:hoho: Bifil!! :hoho:

Hvis man ikke får orgasme 1 gang, er det da riktig å markedsføre med 100 % fornøyd garanti??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine38

:hoho: Bifil!! :hoho:

Hvis man ikke får orgasme 1 gang, er det da riktig å markedsføre med 100 % fornøyd garanti??

Ja, for jeg snakker kun om 100% pur lesbesex. du var nær, men ikke nær nok. du er som sagt bifil og ikke fullstendig homofil. men hvis du åpner deg opp er det fremdeles håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...