The Kitten Skrevet 28. juli 2009 #141 Skrevet 28. juli 2009 Jeg håper så inderlig at Marjorie ryker ut neste mandag.... Jeg får lyst til å riste henne. Jeg også. Jeg synes ikke synd på henne for at hun har lav selvtillitt. Jeg tenker bare at hun bør skjerpe seg. Jeg begynner å tro det bare er et spill.
The Kitten Skrevet 28. juli 2009 #142 Skrevet 28. juli 2009 Bare glem det siste jeg sa. Jeg så et intervju der hun er like nervøs!
trulta_ Skrevet 29. juli 2009 #143 Skrevet 29. juli 2009 Hun har jo valgt å delta selv, ingen som tvinger deg til noe sånt. Håper hun ryker på mandag...
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #144 Skrevet 3. august 2009 Så forresten et Tyra Banks show på You Tube om Isis. Tyra hadde invitert den mest kjente kirurgen til showet og Isis fikk sin etterlengtede operasjon gratis Mamman til Isis ble like glad som datteren. Fikk også se oppfølgingsshow der vi fikk følge Isis og mamman før og etter operasjonen. Hvor tøff en operasjon det var osv. Mye smerter. Men endelig fikk Isis tatt bilder i bikini uten å føle ubehag! Ble så glad for Isis jeg. Forlovet seg gjorde hun også *lol* Iflg det showet så var Isis veldig populær blant folket. Likte henne godt jeg også - veldig ydmyk og voksen.
Gjest Grafica Skrevet 3. august 2009 #145 Skrevet 3. august 2009 Har du link til den episoden? Det vil jeg gjerne se nemlig! Jeg likte Isis så veldig godt.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #146 Skrevet 3. august 2009 Her er den første episoden (klarte å søke de frem igjen) der hun får vite Her er episoden etter operasjonen : Likte Isis kjempegodt jeg også
The Kitten Skrevet 3. august 2009 #147 Skrevet 3. august 2009 Kan noen være så snill og si at Marjorie ryker ut i dagens episode?
trulta_ Skrevet 3. august 2009 #149 Skrevet 3. august 2009 Endelig røk hun ut Hvilken utfordring vant hun? Fikk ikke med meg begynnelsen.
Murder Skrevet 5. august 2009 #153 Skrevet 5. august 2009 Endelig røk hun ut Hvilken utfordring vant hun? Fikk ikke med meg begynnelsen. De skulle lage en reklamefilm for joggesko, der jentene skulle møte en kjekk gutt under sin morgen joggetur som de skulle flørte med og tilslutt kaste seg over å kysse. Alt skulle foregå uten replikker, de kunne altså kun bruke kroppspråket så godt som mulig for å lage en troverdig reklamefilm. Marjorie vant, ganske ufortjent etter min mening. Hun så jo rett og sett skremmende ut! Så mer ut som om hun skulle bite av huet hans enn å gi han er stort smask. Personlig synes jeg Analeigh skulle vunnet, hennes bilde synes jeg også var helt stunning!
trulta_ Skrevet 5. august 2009 #154 Skrevet 5. august 2009 Pussig at hun vant. Er det finale på mandag?
Poppzy Skrevet 5. august 2009 #155 Skrevet 5. august 2009 Er det finale på mandag? Ja, det er det. Gleder meg til å se hvem som vinner
engel med sorte vinger Skrevet 5. august 2009 #156 Skrevet 5. august 2009 Takk for oppdatering! Fikk ikke med meg forrige episode! Hmm..lurer på hvem som vinner gitt..tror kanskje på Mackensi( ikke helt fått med meg hvordan det skrives..hoost), men håper egentlig på at Analeigh vinner. Virkelig pen jente, både med utseende og som person!
trulta_ Skrevet 5. august 2009 #157 Skrevet 5. august 2009 Jeg lurer ikke på hvem som vinner, men gleder meg til finalen.
Gjest Grafica Skrevet 5. august 2009 #158 Skrevet 5. august 2009 Jeg synes Analeigh er så "miss goody-good", altfor ukyldig og sukkersøt... Altså, hun er kjempepen og alt det, men personligheten og stemmen takler jeg ikke.
trulta_ Skrevet 6. august 2009 #159 Skrevet 6. august 2009 Fant ut i dag, at det begynner en ny norsk utgave av Top Model i september. Lurer på om dem skal bruke samme fotograf på alle bildene i år da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå