Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 29. mai 2009 #81 Skrevet 29. mai 2009 Men altså har de script, eller er de så dumme? Kan man VÆRE så dumme? "I'm not narrow minded I'm just traditional!" Piss meg i øret... "HI, I AM AMERICAS NEXT TOP MODEL!" Yeah, rigth.... Jeg blir så irritert av å se på, samtidig som jeg føler meg som et fantastisk oppegående, smart og vellykket menneske... Da har vi oppnådd noe ved å se på likevel da
Fantomina Skrevet 29. mai 2009 #82 Skrevet 29. mai 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #83 Skrevet 29. mai 2009 Ja er det ikke deilig? Lenge leve søppeltv!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #84 Skrevet 29. mai 2009 Av samme grunn liker jeg å se på programmer av type "Du blir hva du spiser," om folk som bare spiser søppelmat. Da føler jeg meg übersunn!
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #85 Skrevet 29. mai 2009 JA, ikke sant. Helt til hun skumle Gillilan forteller dem hva som er sunt, og det ofte ser ut som gress, grus og lignende, og sjekker avføring. Da får jeg så ekkelangst at jeg må skifte kanal....
trulta_ Skrevet 2. juni 2009 #86 Skrevet 2. juni 2009 Noen som vil fortelle hva som skjedde i går?? Jeg fikk ikke sett. Kanskje det er reprise i helga.
Gjest Gjest_Tia_* Skrevet 2. juni 2009 #87 Skrevet 2. juni 2009 Noen som vil fortelle hva som skjedde i går?? Jeg fikk ikke sett. Kanskje det er reprise i helga. Hun avmagrede afro-amerikanske med munndiare`røk (heldigvis!) ut. (Husker ikke navnet nå i farten, men forrige uke stod hun igjen som en av de to siste, og var den siste som fikk bildet sitt).
trulta_ Skrevet 2. juni 2009 #88 Skrevet 2. juni 2009 Da vet jeg kanskje hvem det er, bare kanskje. Tror ikke hadde hjulpet om du hadde skrevet hva hun heter. Går det reprise på søndag? Det gjorde vel det i fjor.
trulta_ Skrevet 7. juni 2009 #89 Skrevet 7. juni 2009 Går det ikke i reprise på tv? har ikke funnet det jeg.
Sandie Skrevet 7. juni 2009 #90 Skrevet 7. juni 2009 Går det ikke i reprise på tv? har ikke funnet det jeg. Ser ikke slik ut,desverre...
LadyB Skrevet 7. juni 2009 #91 Skrevet 7. juni 2009 bare gå på linken tidligere i tråden! der ligger alle episodene
MarianneE Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #92 Skrevet 8. juni 2009 har det noen gang vært en make-over med så lite drama?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #93 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har ikke fått sett så veldig mye på serien enda, men så mot slutten i dag og lurer på om det er noe sted jeg kan se jentene før og etter make-over'en?
trulta_ Skrevet 8. juni 2009 #94 Skrevet 8. juni 2009 Jeg får aldri med meg disse makeoverene, det skjer jo hvert år! Men nå tror jeg at jeg husker hvem som vinner, pga hårfrisyren Googlet under forrige sesong. Kan hende jeg tar feil også. Alle er veldig tynne i år.
Gjest meja Skrevet 8. juni 2009 #95 Skrevet 8. juni 2009 Har ikke fått med meg at det er begynt en ny sesong Godt at jeg kan komme innhit å finne ut litt om det som har skjedd.
Gjest Gjest_Jadda_* Skrevet 9. juni 2009 #96 Skrevet 9. juni 2009 Jeg begynner å bli litt lei av Tyra kjenner jeg, og har fått mer og mer sansen for catwalkqueenen og Jay. Marjorie - den franske ble mer typete med mørkere hår, nå gjelder det bare å få rettet opp ryggen hennes - du er BRA jente! Innse det.
trulta_ Skrevet 16. juni 2009 #97 Skrevet 16. juni 2009 Hva skjedde med Hannah i går? Jeg fikk bare sett siste halvdelen, og det ble nevnt at hun måtte gå, men ikke hvorfor.
LadyB Skrevet 16. juni 2009 #98 Skrevet 16. juni 2009 Hva skjedde med Hannah i går? Jeg fikk bare sett siste halvdelen, og det ble nevnt at hun måtte gå, men ikke hvorfor. hun ble sendte hjem etter en catwalk - challenge, der taperen måtte hjem. Hun var dårligst, ja. Synes det var like greit
Fortunatus Skrevet 16. juni 2009 #99 Skrevet 16. juni 2009 Synes Samantha fikk litt vel mye kjeft i går av han designeren, men det er vel kanskje veldig viktig.. Men synes bildene fra gårsdagen ble veldig tøffe amerikanske er mye mer spennende enn den norske
Gjest Grafica Skrevet 16. juni 2009 #100 Skrevet 16. juni 2009 Selvfølgelig får hun mye kejft, hun fikk direkte beskjed om å ikke gjøre det, men gjorde det likevel. Om arbeidsgiveren din gir det beskjed om å IKKE gjøre noe, så må du regne med kjeft om du gjør det. Pluss at det hun gjorde var ganske "hoochie" og billig, noe klærne hans IKKE er. Modellene på high fashion-shows går ikke og løfter på skjørtet, akkurat... Det er jo hans personlige arbeid, og det er ham det går utover om modellene driter seg ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå