Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Så på igår. Det er flere sesonger siden jeg så på dette sist... men herregud så masse fjoller som er med nå...

Hun som røyk var jo helt tett... hun forsto ikke selv at hun gjorde et helt gæernt inntrykk ved å prenetere seg som americas next top model.

Hun skulle liksom bare vise at hun var selvsikker, men vist eisteden at hun var selvgod og kjepphøy. :roll:

De er så mange enda... så man legger jo bare merke til de som skiller seg ut foreløpig. Men likte egentlig hun med dårlig selvtillit (Marjorie?) Stakkars jente, håper hun blir litt tryggere etterhvert - da tror jeg hun kan bli bra.

Isis virket kanskje mest oppegående - tror hun og kan ta bra bilder, virket som hun forsto litt mer av posering enn de andre jentene. Bare synd de andre jentene er så fordomsfulle.

SOm hun ene sa: "jeg er ikke trangsynt, jeg er bare tradisjonell, det har med oppveksten min å gjøre" for noe sprøyt. :klaske:

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Man kan ikke bruke det at man er fra en bygd uten strøm som unnskyldning for ALT her i verden, nei...

Skrevet

Virket nesten som hun gjorde litt narr av bygden hun kom fra..

Skrevet

Jeg syns det var stygt av de andre jentene som stod bak boksen når Isis ble fotograf. De stod å baksnakket henne.

Håper Tyra sier noe til dem snart, skjønner at dem syns det er rart. Men Isis virker jo som en grei person.

Hun som ligner på Christina Ricci (hun fra Adams familiy) tok fint bilde.

Skrevet
Jeg syns det var stygt av de andre jentene som stod bak boksen når Isis ble fotograf. De stod å baksnakket henne.

Håper Tyra sier noe til dem snart, skjønner at dem syns det er rart. Men Isis virker jo som en grei person.

Hun som ligner på Christina Ricci (hun fra Adams familiy) tok fint bilde.

Jeg ble skikkelig irritert av de og syns det var rart at ingen reagerte. Vi så jo Isis reagerte og ba dem kutte ut. Hun som var pådriveren til dette ble jo sendt hjem i går. Godt var det.

Liker Isis god jeg. Det er noe ydmykt og sårbart ved henne.

Skrevet

har ingen favoritt enda, men hun som røyk ut igår.... My gådd for et slitsomt menneske!

Skulle forresten gjerne hatt det huset de bor i....

Skrevet

Jeg har heller ingen favoritt ennå.

Gjest Gjest_Ida-Kristine_*
Skrevet

Jeg har sett hele greia! :D

Men jeg skal ikke si noe ;)

Jeg lastet det ned dagen etter det hadde gått i USA, så jeg så på hver torsdag :)

Favoritten min var Allison, hun er jo så skjønn! Og Aminat da :)

Bare gled dere, det er så gøy ^^ Hvertfall siste episoden! Jeg begynte å le så det kom et par tårer :D haha

Gleder meg til sesong 13 kommer! Dette er med kun små jenter, grensa ligger vel på 5'6 eller noe (hvor mye det enn er) men her må jentene være under det :)

Skrevet

Jeg synes hu ene jenta som ble nest sist forrige runde var så forferdelig tynn? Greit at de er ganske slank de jentene, men når alle ben stikker ut på kroppen, jeg synes hun så helt syk ut...

Men i år var det alt for mange fjoller med, tror ikke jeg blir å følge med videre.

Gjest Grafica
Skrevet
Gleder meg til sesong 13 kommer! Dette er med kun små jenter, grensa ligger vel på 5'6 eller noe (hvor mye det enn er) men her må jentene være under det :)

Jeg er 170cm, og 5'7".

Skrevet
Jeg er 170cm, og 5'7".

Ah, okei :) Så da er de vel under 1.70 da, mindre enn oss to ;D

hoho ser du har sims 3 nedtelling :D Fikk mail av platekompaniet, Sims 3 er på vei til meg :D Har allerede spilt det! :D

Og jeg kjøpe så klart den pakken med ekstra ting ^^

er stor sims fan med andre ord :P

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ble skikkelig irritert av de og syns det var rart at ingen reagerte. Vi så jo Isis reagerte og ba dem kutte ut. Hun som var pådriveren til dette ble jo sendt hjem i går. Godt var det.

Liker Isis god jeg. Det er noe ydmykt og sårbart ved henne.

Jeg ble også irritert av måten de hånet Isis på. Kjerringer! Synes å synd på Isis når de andre snakker dritt om henne. Lite sympatsike jenter. Spesielt Clark (eller hva hun het) fikk jeg i vrangstrupen! Makan til bitch! Selvom du er fra ei bygd som er fordomsfulle til tusen, så rettferdigjør ikke det holdningen din :kjefte:

Skrevet
Jeg har sett hele greia! :D

Men jeg skal ikke si noe ;)

Jeg lastet det ned dagen etter det hadde gått i USA, så jeg så på hver torsdag :)

Favoritten min var Allison, hun er jo så skjønn! Og Aminat da :)

Bare gled dere, det er så gøy ^^ Hvertfall siste episoden! Jeg begynte å le så det kom et par tårer :D haha

Bare sånn for å pirke litt... :sjenert: Det som går på TV3 for tiden er sesongen før dette. Men enig med deg at Allison er skjønn da. :fnise: Gleder meg til neste sesong! :hoppe:

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

Jeg vet hvem som vinner men kommer ikke til å røpe det. Liker å vite hvem som vinner for å følge med på hva det er som gjør at akkurat hun vinner.

Ble kjempeglad da hun som skulle vinne røyk ut, for ei tåpe. Marjorie med den lave selvtilliten kommer til å ergre vettet av de andre til slutt, blir ganske slitsomt med ei som hele tiden skal påpeke hvor lite tro hun har på seg selv. Flott jente, men rett opp ryggen din og go for it. Clarke er et kapittel for seg selv, umoden småstadsjente.

Isis virker som den mest modne og oppegående men det er nok fordi hun har vært gjennom mest i livet, ganske tøft å være den som er annerledes. De andre kommer seg nok med litt livserfaring innabords, får man håpe.

Skrevet
Bare sånn for å pirke litt... :sjenert: Det som går på TV3 for tiden er sesongen før dette. Men enig med deg at Allison er skjønn da. :fnise: Gleder meg til neste sesong! :hoppe:

Åjaa, det er sant det :P Men jeg vet hvem som vinner den der også ;D haha ^^

Skrevet
Ble kjempeglad da hun som skulle vinne røyk ut, for ei tåpe. Marjorie med den lave selvtilliten kommer til å ergre vettet av de andre til slutt, blir ganske slitsomt med ei som hele tiden skal påpeke hvor lite tro hun har på seg selv. Flott jente, men rett opp ryggen din og go for it. Clarke er et kapittel for seg selv, umoden småstadsjente.

Isis virker som den mest modne og oppegående men det er nok fordi hun har vært gjennom mest i livet, ganske tøft å være den som er annerledes. De andre kommer seg nok med litt livserfaring innabords, får man håpe.

Jeg håper hun klarer å endre seg, å bli litt mer åpen.

Jeg tror jeg hadde blitt litt irritert hadde jeg vært en av jentene.

Gjest KateW
Skrevet

Men altså har de script, eller er de så dumme? Kan man VÆRE så dumme?

"I'm not narrow minded I'm just traditional!" Piss meg i øret... :roll:

"HI, I AM AMERICAS NEXT TOP MODEL!" Yeah, rigth....

Jeg blir så irritert av å se på, samtidig som jeg føler meg som et fantastisk oppegående, smart og vellykket menneske... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...