trulta_ Skrevet 16. juni 2009 #101 Skrevet 16. juni 2009 Det er sant, det ble mange nydelige bilder i går! Jeg likte godt det med hendene opp, som en svane.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #102 Skrevet 17. juni 2009 Huff, og jeg har falt for fristelsen for å se hele greia ut, er ikke fornøyd med vinneren, men det er noen fantastiske shoots framover..
Gjest Grafica Skrevet 17. juni 2009 #103 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har funnet ut at jeg er aldri fornøyd med vinneren, satt og tenkte på det igår; med unntak av første sesongen har aldri noen av de jeg liker best vinni, og jeg er aldri fornøyd med den personen som vinner
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #104 Skrevet 17. juni 2009 Hehe, kjenner igjen det, men i denne sesongen står det mellom ei jeg liker og ei jeg ikke liker, og gjett hvem da som vinner haha. Jeg likte forrige sesongsvinner faktisk da.
MarianneE Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #105 Skrevet 18. juni 2009 Endelig var Isis ute av konkurransen....
Gjest Marlo Skrevet 18. juni 2009 #106 Skrevet 18. juni 2009 Liker Eline jeg da. Syns hun er så utrolig vakker både på bilder og ellers. McKey har jeg likt kjempegodt på de bildene hun har tatt. Flott jente det også.
LadyB Skrevet 20. juni 2009 #108 Skrevet 20. juni 2009 Jeg liker bildene til Eline, men hun virker så sur!
MarianneE Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #110 Skrevet 22. juni 2009 Gådd!! Hu Marjorie er usikker. Joda... Vi har hørt det nå!!!
Gjest Grafica Skrevet 22. juni 2009 #111 Skrevet 22. juni 2009 Jeg synes det er fint hun er så åpen om det jeg da; gjør godt å høre for oss andre usikre mennesker at til og med modeller er usikre Endelig er Clark ute, likte ikke henne av en eller annen grunn.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #112 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har funnet ut at jeg er aldri fornøyd med vinneren, satt og tenkte på det igår; med unntak av første sesongen har aldri noen av de jeg liker best vinni, og jeg er aldri fornøyd med den personen som vinner er faktsik helt enig!!har sett alle sesongene har har bare vært 2 ganger hvor jeg har vært fornøyd med vinneren.alle de andre gangene har jeg ikke likt vinneren,men må si at jeg begynner å bli en smule lei top model nå.
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 22. juni 2009 #113 Skrevet 22. juni 2009 Jeg synes det er fint hun er så åpen om det jeg da; gjør godt å høre for oss andre usikre mennesker at til og med modeller er usikre Endelig er Clark ute, likte ikke henne av en eller annen grunn. må si meg enig.,likte heller ikke ho clark.ho virka litt for kjepphøy. er glad ho er ute.er så forbanna vittig når personer som er sikkelig kjepphøye og tror de skal vinne røyker ut.haha.
MarianneE Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #114 Skrevet 23. juni 2009 Gådd!! Hu Marjorie er usikker. Joda... Vi har hørt det nå!!! Jeg synes det er fint hun er så åpen om det jeg da; gjør godt å høre for oss andre usikre mennesker at til og med modeller er usikre Endelig er Clark ute, likte ikke henne av en eller annen grunn. Joa... ser den, men det er så voldsomt fokus på Marjorie og hennes ukomfortabelhet (!) at jeg tenker at joda...vi har hørt om det der før. Noe nytt fra den kanten snart? Det er så veldig fokus at det er for mye synes jeg.
trulta_ Skrevet 7. juli 2009 #115 Skrevet 7. juli 2009 Jeg syns det var kjekt med episoden i går, fordi jeg har gått glipp av noen episoder. Top Model tar vel ikke sommerferie??
MarianneE Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #116 Skrevet 13. juli 2009 Var det bare jeg som trodde Joselyn gikk videre da Tyra sa "You're gonna survive this" (eller noe slikt)? Synes det var litt feil måte, "alle" trodde at Elina gikk ut og Jos fikk bli. Jeg trodde ihvertfall det!
Gjest Grafica Skrevet 13. juli 2009 #117 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er glad Elena fikk bli, for jeg mener at hun fortjener én sjangse til. Dessuten så vil jeg se mer på henne, hun er jo så utrolig vakker!
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 14. juli 2009 #118 Skrevet 14. juli 2009 Var det bare jeg som trodde Joselyn gikk videre da Tyra sa "You're gonna survive this" (eller noe slikt)? Synes det var litt feil måte, "alle" trodde at Elina gikk ut og Jos fikk bli. Jeg trodde ihvertfall det! Å ja! Det trodde jeg også! Dårlig gjort å si det på den måten...
trulta_ Skrevet 16. juli 2009 #119 Skrevet 16. juli 2009 Jeg tror dem trodde det selv også. Jeg tenkte Hæ når jeg såg bildet av en lys person. Ikke lenge igjen til finalen da...
Gjest Grafica Skrevet 16. juli 2009 #120 Skrevet 16. juli 2009 Hvem heier dere på da? Hvem tror dere vinner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå