Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du får se på The Starter wife da vettu.. :ler:

Tok deg på ordet jeg :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var synd at hun som lignet på Whitney ikke kom seg videre og hun mørke med brillene.

Hun som lignet på Claudia Schiffer var pen, for tidlig for at jeg skal huske navn.

Skrevet

Jeg syntes dyreaktivisten var nydelig.

Skrevet

synnes denne sesongen var ganske dårlig. Eneste som var gøy og spennende var med Isis.

Gled dere heller til sesong 12 ! Den er veldig bra, mye bedre enn sesong 11 som begynte på tv ikveld. Jeg gleder meg til sesong 13 !! Da er det for folk under den typiske modellhøyden :)

Skrevet
Jeg syns det var synd at hun som lignet på Whitney ikke kom seg videre og hun mørke med brillene.

Ja, hun håpet jeg skulle gå videre.

Skrevet
Ja, hun håpet jeg skulle gå videre.

Jeg håpte også det.

Greit å ha med ei som ikke er str xxs.

Skrevet

Nei, dette gikk jeg jo glipp av.. Pokker heller.. Er det på nett-tv eller noe slikt?

Skrevet
Nei, dette gikk jeg jo glipp av.. Pokker heller.. Er det på nett-tv eller noe slikt?

Jepp. Her :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns det er så sykt irriterende at Tyra skal være moralens vokter på alle vis. Fordommer finnes tydeligvis ikke, yeah right.

Greit med en som har skiftet kjønn, men Isis har jo mannekropp i en jentekonkurranse??

Gjest Lille Eden
Skrevet

Hærregud så syk irriterende første episeoden av sesong 11 var! All den robot-forsvinne-i-løse-lufta-greiene var helt latterlig! Like før jeg slo over til noe annet, det var vel det teiteste jeg hadde sett på lenge.. :glare:

Men pene jenter da! :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Hun Clark ser bare ut som en billig kopi av hun som spiller Serena i Gossip Girl.

Jeg ser ikke sammenlikningen, men jeg er ikke med i fanklubben hennes akkurat! Har hørt om flere som synes hun var 'stunning' og sånn helt overjordisk pen, mens jeg synes hun er litt småstygg. Er det bare jeg som ser maskuline trekk, oversolet hud og stygg sveis? Om jeg så overser håret (som de uansett fikser på) så synes jeg virkelig ikke trekkene hennes er modelltrekk.

Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å sjekke hvem som vinner.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå fikk jeg skikkelig lyst til å sjekke hvem som vinner.

Gjør det!

Jeg har lastet ned og alle episodene for lengst. :)

Ooog den neste sesongen som ble avsluttet forrige uke.

Skrevet
Gjør det!

Jeg har lastet ned og alle episodene for lengst. :)

Ooog den neste sesongen som ble avsluttet forrige uke.

Jeg sjekket for lenge siden, så jeg vet hårlengden og hvilken hudfarge vinneren er, men kjente ikke igjen personen på episoden på mandag.

Kanskje jeg kjenner igjen personen når de har hatt make over?

Hvilken episode er den?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sjekket for lenge siden, så jeg vet hårlengden og hvilken hudfarge vinneren er, men kjente ikke igjen personen på episoden på mandag.

Kanskje jeg kjenner igjen personen når de har hatt make over?

Hvilken episode er den?

Det pleier vel å være i episode 3, cirka?

Hun skal da være lett å kjenne igjen i forhold til bilde på nett, men det synes jeg alle er etter makeoveren.

Skrevet
Det pleier vel å være i episode 3, cirka?

Hun skal da være lett å kjenne igjen i forhold til bilde på nett, men det synes jeg alle er etter makeoveren.

Men det er jo ikke lenge til.

Gleder meg til mandag å ny episode!

Skrevet

Da er det mandag og top model tid! :popcorn:

Skrevet

Den leppestiften til hun asiatiske var rett og slett forferdelig. Skikkelig BLÅ!

Bra shoot denne gangen.

For et hus jentene bor i!!

Gjest Grafica
Skrevet

Misliker hun Clark mer og mer. Ble veldig glad for at hun som gikk ut idag gikk ut. Nydelig jente, men fordommene hennes gjorde meg seriøst kvalm!!!

Liker Isis og Sheena godt enda, Marjorie virker spennende, men hun trenger en mørkere hårfarge, kanskje med noe rødt i. Men håper de beholder pixie-hårklippen, kanskje tar det enda kortere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...