Gå til innhold

Epona skal bli tobarnsmamma :)


Epona

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei!!

Takk for gratulasjoner! Nettet er en smule nedprioritert for iden, tiden strekker kke til!

Den 27. november kom endelig lillebror til verden! Han var 53 cm lang og 3850 g, frisk og fin liten tass som skrek med en gang han kom ut. Fødselen var kjapp og fin, fem timer fra første ri til han var ute. Da vi kom på føden hadde jeg 4 cm åpning, og knappe 1 1/2 time senere var han født! Deilig men intenst med kort fødsel. Sist varte det 31 timer og jeg ble så sinnsykt sliten. Nå hadde jeg så mye mer krefter, og det var godt!

Lillebror er en fornøyd liten krabat, spiser, sover, vil helst ligge inntil. Og er veldig våken og fin når han er våken.

Storebror er kjempestolt og veldig god med lillebror. Men han vil nok helst ha mamaen sin i fred, og finner på alt mulig tull for å få min oppmerksomhet når jeg er alene med dem.

Men det går fint med oss alle fire! Ville bare gi et livstegn!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg - og gratulerer så masse, nok en gang!

Jeg kjenner igjen det der med at den største finner på ting for å få oppmerksomhet! Sånn er det her også. Ephelille er veldig stolt av lillebroren sin og koser og nusser ham hele tiden, men det er klart det er en stor overgang at hun ikke får all oppmerksomheten lenger... og det ville nok vært mere unormalt om de ikke reagerte på det.. ;)

Kos deg masse videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...