Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og man må selvfølgelig aldri sette telefonen på lydløs eller skru den av så morderen ikke kan høre den ringe når man sitter i dette skapet.

Anonymkode: 81b6b...957

Akkurat den er jo realistisk da. Når man er i en sånn situasjon så tenker man ikke rasjonelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det ikke går an å snakke hvis man får en 10cm teipbit over munnen.

At biler ALLTID eksploderer hvis de blir skutt på eller krasjer.

Anonymkode: 5e05d...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de etter en tilsynelatende lang natts søvn kliner eller ligger helt opp i hverandre og prater eller ler med 10cm avstand fra hverandres ansikt. Mulig dette er vanlig, men jeg nermest vrir meg når jeg tenker på morgenånden.....😝😝😝

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi og lignende får mareritt når de er oppe i en grusom sak, helt greit og ikke irriterende, men "boom" når saken er ferdig, så er marerittene over også. Det er ikke sånn kroppen fungerer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, December 03, 2016 den 2.56, Maleficenta skrev:

Ja og samme er det når de hører en lyd og de går rundt og roper. Hello! Whos there? Om du har en morder etter deg er det vel ikke lurt å rope og varsle hvor du er. Er vel lurere å stikke av eller gjemme seg.

Ingen ringer politiet og de skal alltid leke politi selv. Rasker med seg et "våpen" og lusker rundt i huset etter morderen, istedenfor å løpe ut døra og ringe politiet :roll: 

Anonymkode: 7737f...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sofie777 skrev:

Politi og lignende får mareritt når de er oppe i en grusom sak, helt greit og ikke irriterende, men "boom" når saken er ferdig, så er marerittene over også. Det er ikke sånn kroppen fungerer.

Sant, det. De har sånn "hurtig-PTSD." Skulle ønske den fantes i virkeligheten også, mye tid spart da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, sofie777 skrev:

Politi og lignende får mareritt når de er oppe i en grusom sak, helt greit og ikke irriterende, men "boom" når saken er ferdig, så er marerittene over også. Det er ikke sånn kroppen fungerer.

Eh, jo. Sånn fungerer kroppen. Når jeg holder på med et prosjekt, så hender det at jeg har mareritt om det prosjektet og når det er over så slutter også marerittene (gjelder forøvrig andre ting også). Stress kan utløse mareritt. Hvis etterforskeren derimot hadde blitt traumatisert da kunne man snakket om at det ikke stopper opp sånn plutselig.

Og det minner meg om noe som irriterer meg. At folk (nesten) aldri får psykiske problemer etter å gjennomgått flere traumatiske opplevelser. 

Endret av Brimi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Brimi skrev:

 

Og det minner meg om noe som irriterer meg. At folk (nesten) aldri får psykiske problemer etter å gjennomgått flere traumatiske opplevelser. 

Ja, den har jeg merket meg også.  Barna blir kidnappet mens man selv blir torturert og alle tror at man skal dø, men straks alt er over så er det rett tilbake til det vanlig, lykkelige livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en detektiv f.eks møter en gammel kjenning/partner/kollega som han ikke har sett på 20 år oppfører begge seg som om de møttes igår og blir øyeblikkelig involvert i hverandres liv når det gjelder det meste, unger, kone, hus, jobb osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kara W skrev:

Ja, den har jeg merket meg også.  Barna blir kidnappet mens man selv blir torturert og alle tror at man skal dø, men straks alt er over så er det rett tilbake til det vanlig, lykkelige livet.

Ja, så fort de blir reddet, så er alt greit liksom. Ingen trenger psykolog eller noen ting 

At flere ikke rekker fram til sykehuset og må føde i bilen. Det kan umulig være sånn i det virkelige liv. At gravide ikke rekker fram til sykehus og må føde rundt i biler. Også irriterende at fødsler går unna på 5 minutter og dame ser perfekt ut.

Anonymkode: 79e6c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At skuespillere på godt over tjue år, liksom skal spille en eller annen karakter som kanskje er sytten eller atten år gammel...

Anonymkode: d67d8...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Wrayburn

Hvordan hvite om en person er ond eller god

 

Er personen vakker så er han\hun en god og snill person

Er en person stygg så er han\hun en ond person.

 

Selvsagt er det unntak fra denne regelen. Men i de fleste tilfeller er det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 18.01, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg ønsker meg en film eller serie som er nytt. 
Som går litt utenfor "normene". De uskrevne reglene for film og tv. Noe som er litt mer "WOW!".En serie/film som følger ingen regler. Ta for eksempel "sjangertrekk", lærte om det på skolen og ser det igjen og igjen. 
Jeg vil at noen skal komme med en film f.eks, et eventyr. Som ikke følger disse sjangertrekkene, som driter i dem og lager noe nytt, unikt og eget! Slik at det ikke blir så forutsigbart og oppbrukt. 
Det er fortsatt et eventyr, men det følger ikke reglene for et eventyr om du forstår. Vanskelig å forklare :P 

Vikingane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man lab-partnere så er det nesten sannsynlig at man har vært eller kommer til å bli kjærester. Det er en naturlov. Man trenger ikke nødvendigvis å være det i filmen/serien, men man snakker gjerne om det/en venn gjør en flau når han/hun snakker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkene i f.eks. Criminal Minds har tydeligvis budsjett (og mer enn nok tid) til å fly over heile USA for å løse forskjellige situasjoner.                                         

Anonymkode: d67d8...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hacke scener hvor de har skikkelig fancy grafikk. Eller generelle data systemer hvor dem har veldig overdrevet grafisk interface. Som for eksempel den scenen i første Jurassic Park, hvor hu jenta finner en PC som har et Unix system. Ler hver gang.

At det tar lang tid for politi eller FBI å finne hvor en person ringer fra. Må holde personen på linjen. Til og med i nye filmer eller serier så skjer dette fortsatt.

Når en person klarer å slå ned en morder eller kidnapper eller noe slikt, også selvsagt så bare løper dem. Ingen fortsetter å denge skiten ut av dem, brekke noen ben eller noe sånt. Nei vi løper med en gang  etter et slag, slik at de enkelt kan få tatt dem igjen. "If someone ever tries to kill you, you try to kill them right back!" - Ryan Reynolds, Firefly.

Endret av Flaskehalsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såg en ganmel eps med The nanny her en dag. Fram sa et eller annet om at hun skulle se the bold and the beautiful. Maxwell spurte hva som skjedde. Fram svarte at storm skulle gifte seg med stephanie. Maxwell lurte på om hvorfor ikke det var bra. Fram svarte at hun var moren hans. For de som fyller med på The bold and the beautiful så er Stephanie ikke moren til storm, men broren til brooke... det irrerte meg litt🙈

Anonymkode: 56c5e...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Irriterende at dem nesten aldri lager mat hjemme, men alltid spiser ute

-Irriterende at spesielt i graviditeter så er det så mye faktafeil

Anonymkode: a3592...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg gul og grønn at dersom det er sex scener så får en se nesten hele mannen men omtrendt ingenting av kvinnen. Like skuff hver gang.

Anonymkode: 7aef1...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...