Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

1 time siden, Boomonster skrev:

Ja også er det ørtåførti venner som stiller opp, i tillegg har de god til til å fjase, spise pizza og drikke øl.

Det går om de er alene også (Riverdale i dag) og alt får plass i en boble, eventuelt med en liten U-haul-tilhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk har fest, så er det sjeldent noen sitter nede. Alle står bare rundt om i rommet og snakker med hverandre, eller står og prøver å danse. 

Anonymkode: 79e6c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråtescener. Når de griner, så kommer det ofte ikke noen tårer ut. De setter på grinetrynet sitt og hulker i vei. Når man griner, så er det jo vanlig at man får snørr i nesen. Det får visst ikke de, siden de aldri snufser eller trekker inn snørret hvis dere skjønner hva jeg mener. Det er heller ikke vanlig man ser skikkelig bra ut etter man har gråt veldig. Jeg blir litt rød i øynene og ser ikke ut :ler: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Gråtescener. Når de griner, så kommer det ofte ikke noen tårer ut. De setter på grinetrynet sitt og hulker i vei. Når man griner, så er det jo vanlig at man får snørr i nesen. Det får visst ikke de, siden de aldri snufser eller trekker inn snørret hvis dere skjønner hva jeg mener. Det er heller ikke vanlig man ser skikkelig bra ut etter man har gråt veldig. Jeg blir litt rød i øynene og ser ikke ut :ler: 

Kommer an på. I noen komifilmer snørrer de ekstremt mye. Mannen gir henne tørkle og der blåser hun hardt som en elefant i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Når folk har fest, så er det sjeldent noen sitter nede. Alle står bare rundt om i rommet og snakker med hverandre, eller står og prøver å danse. 

Anonymkode: 79e6c...c90

Godt mulig at det er sånn de faktisk er på fest da. At de ikke bare sitter i en ring rundt et bord og drikker med beina i kryss. Sånn som i Norge

Anonymkode: 85a7d...3c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig at det er sånn de faktisk er på fest da. At de ikke bare sitter i en ring rundt et bord og drikker med beina i kryss. Sånn som i Norge

Anonymkode: 85a7d...3c4

Javel da

Anonymkode: 79e6c...c90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de tydeligvis ikke tørker seg etter å ha vært på do. De sitter og driter og så drar de bare opp buksa rett etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Irriterer meg voldsomt at i filmen "Mannen i mitt liv", med Jennifer Aniston og Paul Rudd, så begynner de å småkysse og kline med hverandre, i ferd med å ha sex, men så blir de avbrutt av en telefon, og da kommer de plutselig til fornuft. I filmen så er han liksom homofil og faller for menn, :roll: men visste ikke at homofile kunne bytte mellom å være homofile og heterofile alt ettersom hva som passet dem der og da. 

Hvis det er såååå lett å bytte  "tilbake" til det å være heterofil, så burde han vel holdt seg til det? Nei, den scenen der ble jeg mektig provosert av!!!! :kjempesinna: 

Anonymkode: 6a092...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det tar kun 10 minutter å presse ut en baby etter vannet har gått.

Folk gifter seg etter å ha vært sammen i en uke. 

At kvinner  (menn og for den saks skyld) er så dårlig til avvise det motsatte kjønn. En kvinne kan være lykkelig gift, men det skummer i trusa så fort hun får litt oppmerksomhet fra en mann. Hun klarer ikke å stå imot og ender opp med å ha sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, smalls skrev:

Hun klarer ikke å stå imot og ender opp med å ha sex.

Menn burde vært tvunget til å gå i burka.. ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
18 minutter siden, smalls skrev:

At det tar kun 10 minutter å presse ut en baby etter vannet har gått.

Folk gifter seg etter å ha vært sammen i en uke. 

At kvinner  (menn og for den saks skyld) er så dårlig til avvise det motsatte kjønn. En kvinne kan være lykkelig gift, men det skummer i trusa så fort hun får litt oppmerksomhet fra en mann. Hun klarer ikke å stå imot og ender opp med å ha sex.

Det tar ikke 10 minutter. Du må huske at tid på tv og tid i virkeligheten er ikke det samme. Jeg mener i en tv serie så kan en episode vare i 2-3 dager men alt skjer innenfor 20-30 minutter. Og de kan tross alt ikke vise helle fødselen i en tv serie.

I filmer kan man jo gå igjennom 20-30 år på 120 minutter. 

Dette skjer også i virkeligheten faktisk. Ikke ofte men det skjer.

 

Vel dette skjer også i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Irriterer meg voldsomt at i filmen "Mannen i mitt liv", med Jennifer Aniston og Paul Rudd, så begynner de å småkysse og kline med hverandre, i ferd med å ha sex, men så blir de avbrutt av en telefon, og da kommer de plutselig til fornuft. I filmen så er han liksom homofil og faller for menn, :roll: men visste ikke at homofile kunne bytte mellom å være homofile og heterofile alt ettersom hva som passet dem der og da. 

Hvis det er såååå lett å bytte  "tilbake" til det å være heterofil, så burde han vel holdt seg til det? Nei, den scenen der ble jeg mektig provosert av!!!! :kjempesinna: 

Anonymkode: 6a092...643

Nå har jeg ikke sett filmen, og mulig jeg misforstår deg, men det er da mange som er bifile, altså liker folk av begge kjønn.  Slik jeg leser dette høres det ut som om alle burde holde seg til "riktig" kjønn hvis de kan, altså at bifile ikke skal ha sex med folk av samme kjønn, fordi de like greit kan ha det med folk av motsatt kjønn.  Det er jo en litt ekstrem holdning, så antar at jeg har missforstått noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

Det tar ikke 10 minutter. Du må huske at tid på tv og tid i virkeligheten er ikke det samme. Jeg mener i en tv serie så kan en episode vare i 2-3 dager men alt skjer innenfor 20-30 minutter. Og de kan tross alt ikke vise helle fødselen i en tv serie.

I filmer kan man jo gå igjennom 20-30 år på 120 minutter. 

Dette skjer også i virkeligheten faktisk. Ikke ofte men det skjer.

 

Vel dette skjer også i virkeligheten.

Ja, men det er uansett irriterende og har ikke sagt det ikke skjer i virkeligheten 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Det tar ikke 10 minutter. Du må huske at tid på tv og tid i virkeligheten er ikke det samme. Jeg mener i en tv serie så kan en episode vare i 2-3 dager men alt skjer innenfor 20-30 minutter. Og de kan tross alt ikke vise helle fødselen i en tv serie.

I filmer kan man jo gå igjennom 20-30 år på 120 minutter. 

Dette skjer også i virkeligheten faktisk. Ikke ofte men det skjer.

 

Vel dette skjer også i virkeligheten.

Bare en tilleggskommentar for å svare Smalls. I usa gifter folk seg dritfort. Et halvt år etter er det vanlig å fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kara W skrev:

Nå har jeg ikke sett filmen, og mulig jeg misforstår deg, men det er da mange som er bifile, altså liker folk av begge kjønn.  Slik jeg leser dette høres det ut som om alle burde holde seg til "riktig" kjønn hvis de kan, altså at bifile ikke skal ha sex med folk av samme kjønn, fordi de like greit kan ha det med folk av motsatt kjønn.  Det er jo en litt ekstrem holdning, så antar at jeg har missforstått noe?

Hvis han hadde vært bifil, så hadde jo det vært greit. Men han var jo liksom hundre prosent homofil, da! Han skulle nå være det i filmen da, men jeg har ingen problemer med bifile, bare så det er sagt:)

Anonymkode: 6a092...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, kamel skrev:

Hvis en dame tror at mannen hennes har vært utro, så får han aldri lov til å forklare seg.

Haha, ja. Og hvis en tredjeperson forteller noe negativt som en av partene har sagt/gjort, så tror alltid den ene at det er sant. Det faller henne/ham aldri inn å spørre den det gjelder om dette faktisk er sant. Når noen sier det, ja, da er det automatisk sant. 

Anonymkode: 10494...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, kamel skrev:

Hvis en dame tror at mannen hennes har vært utro, så får han aldri lov til å forklare seg.

Det er jo fordi man må ha drama. 

Anonymkode: 72c7e...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 22.21, AnonymBruker skrev:

Når folk har fest, så er det sjeldent noen sitter nede. Alle står bare rundt om i rommet og snakker med hverandre, eller står og prøver å danse. 

Anonymkode: 79e6c...c90

Det er faktisk svært vanlig i usa at man gjør dette

Anonymkode: f2414...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...