AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #901 Del Skrevet 25. juni 2014 Nei, jeg har sett film og serier i 30 år, så har sikkert sett det 300 ganger! Nå overdriver du voldsomt, jeg legger merke til at det kuttes i mye forskjellig når matlaging er med i en film eller serie. Nevn noen av disse 300 du har sett da? Anonymous poster hash: 96bf3...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #902 Del Skrevet 26. juni 2014 Det er et under at det er mennesker igjen i enkelte landsbyer med tanke på hvor mange mord som blir begått. Sant nok. Hotel Cæsar f.eks. er et livsfarlig sted. Draps-raten 1000 ganger verre enn i Irak, og antall mennesker i koma et par hundre tusen ganger over normalen ellers her i landet. Anonymous poster hash: 724c2...dac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #903 Del Skrevet 26. juni 2014 Nei, jeg har sett film og serier i 30 år, så har sikkert sett det 300 ganger! Tull, med mindre du har sett samme film/serie 300 ganger da. Nå overdriver du voldsomt, jeg legger merke til at det kuttes i mye forskjellig når matlaging er med i en film eller serie. Nevn noen av disse 300 du har sett da? Anonymous poster hash: 96bf3...08f Helt enig. Jeg er også spent på å høre om egentlig alle disse 300 filmene. Anonymous poster hash: 71cc4...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #904 Del Skrevet 26. juni 2014 At hovedpersonen ikke skjønner før på slutten av filmen at hun/han er forelsket i bestevennen sin (som har vært hodestups forelsket i hovedpersonen i flere år), etter å ha prøvd seg på skolens mest populære gutt/jente. Jeg elsker romantiske jentefilmer Anonymous poster hash: 1ccfb...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. juni 2014 #905 Del Skrevet 26. juni 2014 Når mor lager middag står hun ALLTID å kutter gulerøtter. Dette er uten unntak! Jeg har nok sett nærmere 1000 filmer i løpe av livet mitt. Og jeg kan helt ærlig si at det stemmer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosadilla Skrevet 29. juni 2014 #906 Del Skrevet 29. juni 2014 De går alltid med sko inne, ligger gjerne i sofaen eller senga med sko på. Nie jeg aldri kunne funnet på å gjort ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_smule Skrevet 30. juni 2014 #907 Del Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor er det simpelt?Anonymous poster hash: 36a04...443 Alt er selvsagt relativt. Har du prøvd å skyte med pistol selv? Glock, som er den pistolen som benyttes mest av politi og militære, har betraktelig mer rekyl enn hva som fremkommer på film og i serier. Så lenge man ikke er et naturtalent, så skal det noe trening til for å bli like treffsikker som f.eks Jack Bauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 30. juni 2014 #908 Del Skrevet 30. juni 2014 Alt er selvsagt relativt. Har du prøvd å skyte med pistol selv? Glock, som er den pistolen som benyttes mest av politi og militære, har betraktelig mer rekyl enn hva som fremkommer på film og i serier. Så lenge man ikke er et naturtalent, så skal det noe trening til for å bli like treffsikker som f.eks Jack Bauer. Samme med gangstere som legger våpenet over på siden og skyter, haha Vi prøvde det i pistolklubben her. INGEN klarte å treffe blinken. Ikke engang gutta som er norgesmestere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. juli 2014 #909 Del Skrevet 2. juli 2014 Samme med gangstere som legger våpenet over på siden og skyter, haha Vi prøvde det i pistolklubben her. INGEN klarte å treffe blinken. Ikke engang gutta som er norgesmestere Hvis det kan være noen trøst, ikke gangsterne, heller. Men IRL er det en viss sjanse for at de får patrona i trynet. Ejektoren sender dem jo rett opp når man gjør dette med høyre hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. juli 2014 #910 Del Skrevet 2. juli 2014 Alle brudd på fysikkens lover. Folk som fyker flere meter baklengs når de treffes av en pistolkule er et direkte brudd på Newtons bevegelseslover. (I Men in Black håndterer forøvrig Will Smith et våpen som fungerer etter disse lovene, og som VILLE kastet målet bakover. Problemet med en "Noisy Cricket" er selvsagt at det sparker såpass at skytteren også kastes bakover.) Biler som hopper flere meter i lufta og slår kolbøtte når de treffes av en granat eller lignende. Folk som løper fra eksplosjoner og når å kaste seg ut av nærmeste vindu eller dukke under vann, til tross for at sjokkbølgen beveger seg med supersonisk hastighet og ville nådd dem på ganske få millisekunder IRL. Overlevelse av fall fra store høyder, bare det er et svømmebasseng der man lander. Når man faller fra 30 meters høyde, så spiller det ingen større rolle om det er et basseng der eller ikke. G-kreftene river kroppen i biter, siden vann gir alt for mye motstand og alt for rask oppbremsing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. juli 2014 #911 Del Skrevet 2. juli 2014 Når folk slår på tv'n og kommer rett inn på breaking news som angår akuratt dem.Anonymous poster hash: 88145...ada "Turn on Channel 9!" "Holy Guachamole! To the Batmobile!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. juli 2014 #912 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er aldri noe problem å komme seg over grensen til Russland. Beste bidrag i den sjangeren får man i "Expendables 2" der teamet faen meg flyr en flying boat over grensa. Jeg er litt usikker på hvor de startet, men de har vel basen sin i en amerikansk by. Så, først en transatlantisk flight, så gjennom europeisk luftrom i et fly som ikke bare er LASTET med våpen, men som faktisk har et improvisert skyttertårn, og dernest "sniker" de den enorme klædden av et fly inn over den russiske grensa og går videre til fots. WTF?! Noen pissa nettopp på intellektet mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 2. juli 2014 #913 Del Skrevet 2. juli 2014 Hvis det kan være noen trøst, ikke gangsterne, heller. Men IRL er det en viss sjanse for at de får patrona i trynet. Ejektoren sender dem jo rett opp når man gjør dette med høyre hånd. Jepp. Derfor vi først prøvde det med revolvere, og når et par stk ville prøve med pistol, så brukte de vernebriller m.m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. juli 2014 #914 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg finner det faktisk litt irriterende at det virker som fedre i filmer og tv serier alltid hater den mannen datteren er sammen med. Uansett om han er en god mann eller dårlig mann. I visse tilfeler er det selvsakt forstålig men det virker ofte som det bare er fordi han er sammen med datteren til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. juli 2014 #915 Del Skrevet 2. juli 2014 Noen snakker sammen om en ting som den ene må ta opp med en tredjepart, gjerne i samme bygningen, men ihvertfall i samme byen. Han sier han skal snakke med ham med én gang. Dette skjer midt på dagen i dagslys, men når han snakker til tredjeparten er det plutselig sent på kvelden. Så lang tid tar det ikke å gå opp/ned noen etasjer eller forflytte seg gjennom byen. (Veldig vanlig i serien Suits) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. juli 2014 #916 Del Skrevet 2. juli 2014 Jepp. Derfor vi først prøvde det med revolvere, og når et par stk ville prøve med pistol, så brukte de vernebriller m.m Når jeg tenker meg om, så sender vel faktisk ejektoren patrona opp og bakover når man skyter gangsta-style med høyre hånd. Blinggggg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 2. juli 2014 #917 Del Skrevet 2. juli 2014 Levende lik! Hvorfor i all verden er det så vanskelig å spille dø? De blinker, puster og beveger seg... Det burde vært som egent punk på CVer til skuespillere. "Kan spille troverdig død". Det er faktisk en kar som fører en veldig bra skuespillerkarriere som lik. Han har det faktisk på CV'en sin. Var en artikkel om han på en eller annen nettavis for et par-tre uker siden. Også forstår jeg ikke hvorfor ofte svarte skal dø først Den regelen gjelder ikke lenger fordi det ikke lenger er PK å drepe negeren først. Men i de gode gamle skrekkfilmene gjaldt den regelen. Samt at det var veldig viktig å være blond eller jomfru for å overleve om det var en jente. Jeg irriterer meg for øvrig også over alle sveklingene som plukker med seg en litt stor kjøkkenkniv når det går en gærning rundt og dreper folk på oppfinnsomme måter. Men i Fredag den 13de løper det ei jente halvveis skrikende rundt og plukker med seg motorsaga. Epic win. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 2. juli 2014 #918 Del Skrevet 2. juli 2014 Husker ikke om det er nevnt tidligere, men nesten alle biler som krasjer eksploderer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 2. juli 2014 #919 Del Skrevet 2. juli 2014 Mulig det har blitt nevnt tidligere i tråden, men irriterer meg grønn over tøffinger som spaserer nonchalant vekk fra digre eksplosjoner uten å snu seg (evt blir kastet noen meter fremover av trykkbølgen og lander uskadd). Ingen skvetting idet det smeller, ingen tredjegradsforbrenninger og ingen beinbrudd. Det begynner å bli ganske oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juli 2014 #920 Del Skrevet 2. juli 2014 I actionsekvenser må man som regel ta en tur gjennom kjøkkenet. Damp stiger opp av ventilasjonshull i bygatene. Slår man av lyset på soverommet er det sjelden det blir stup mørkt. Som regel blir det blått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå