Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I CSI er alle tynne, vakre, unge eller eventuelt har de hele trynet fullt av botox sånn at de har null mimikk.

Ja, også er alle perfekt sminket og etterforskerne går alltid upraktisk kledd. Dyre klær, høye hæler, hvite bukser osv.

Også har alltid han Horatio (er det det han med rødt hår heter? ) en eller annen liksom passende kommentar før intro-musikken begynner :roll:

Men CSI er jo piss på nivå med Holms og Hos Martin, så hvorfor ser du på det?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At folk greier å holde pusten evig lenge. De klarer gjerne å redde noen andre, hente noe før de må opp for å få luft. Er få som klarer å holde pusten under vann i 10+ minutt i en situasjon der mange ville fått panikk.

I hvilken film eller serie er det folk som holder pusten i ti minutter?

Gjest Sobril
Skrevet

Dette har sikkert blitt nevnt før men, at de aldri sier "hadet" når de snakker i telefon. De legger jo bare på! :krangle:

Typisk amerikanere i det virkelige liv også.

Skjønner ikke hvorfor mange kliner når de våkner om morran. Akkurat som om morgenånde liksom ikke eksisterer. Snakk om fiction :P

Gjest Funky Punk
Skrevet

Typisk amerikanere i det virkelige liv også.

Skjønner ikke hvorfor mange kliner når de våkner om morran. Akkurat som om morgenånde liksom ikke eksisterer. Snakk om fiction :P

Jeg og mannen min har ingen problemer med å kline og ha sex om morgenen.

Selvfølgelig, litt morgenånde har man jo, men ikke så ille at vi ikke klarer å kose oss litt.

Er ingentinh som er bedre enn sex om morgenen :)

• Liker 1
Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Men CSI er jo piss på nivå med Holms og Hos Martin, så hvorfor ser du på det?

Hvem sier at jeg ser på det? Er det ingen som har sett på en serie for så å finne ut at man ikke liker den?

Eventuelt så er man på besøk hos andre og de skal se på den.

Trenger jo ikke se mange episoder for å se ting som gjentar seg eller er irriterende.

Endret av Crazycatlady
Gjest Crazycatlady
Skrevet

I hvilken film eller serie er det folk som holder pusten i ti minutter?

Syns jeg ser det ofte. Så det nå sist i Fools gold. Kanskje ikke 10 minutt, men at alle klarer alt mulig før de må opp syns jeg er usannsynlig. Spesielt når man ser at det kommer masse luft ut.

Skrevet

Den slurpe-lyden som blir lagt inn når noen drikker av sugerør.

Nettopp sett et par sesonger av Weeds, og den lyden kommer hver gang Nancy drikker av frappuccinoen sin (...oooog Nancy drikker jo frappe i omtrent annenhver scene). Irriterer meg grønn over den lyden hver gang.

I nyere serier, f.eks. "Fleming - the man who would Bond", røyker de en del og da hører vi knitringen av røyken. Det er nesten som en reklame: "Røyk, for lager så herlig lyd".

Gjest Jørild
Skrevet

Csi folkene jobber nattskift, men er der hele døgnet. I tillegg bruker de bare en dag på saken selv om alt de totalt gjør ville tatt en måned. Man kan fint fly tvers over USA og tilbake og forsatt rekke lunsj.

• Liker 3
Gjest Silverstream
Skrevet

Csi folkene jobber nattskift, men er der hele døgnet. I tillegg bruker de bare en dag på saken selv om alt de totalt gjør ville tatt en måned. Man kan fint fly tvers over USA og tilbake og forsatt rekke lunsj.

Høres ut som Criminal Minds.

Gjest Silverstream
Skrevet

Også har alltid han Horatio (er det det han med rødt hår heter? ) en eller annen liksom passende kommentar før intro-musikken begynner :roll:

Ja, mens han tar på seg de mørke solbrillene sine. Det er så kleint at jeg vrir meg i sofaen hver gang jeg ser på det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mens han tar på seg de mørke solbrillene sine. Det er så kleint at jeg vrir meg i sofaen hver gang jeg ser på det.

Hvorfor ser du på dette pisset?

• Liker 2
Skrevet

Jeg og mannen min har ingen problemer med å kline og ha sex om morgenen.

Selvfølgelig, litt morgenånde har man jo, men ikke så ille at vi ikke klarer å kose oss litt.

Er ingentinh som er bedre enn sex om morgenen :)

Jeg hadde ikke klart å tilby min egen munn for klining om morgenen. Er overbevist om at det hjelper på parforholdet å skjule "ekkelheter" for partneren så godt det går.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å tilby min egen munn for klining om morgenen. Er overbevist om at det hjelper på parforholdet å skjule "ekkelheter" for partneren så godt det går.

Kødder du?

Anonymous poster hash: 2043c...636

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ingen avtaler tid og sted, enten "da møtes vi i morgen" eller "da kommer jeg en tur innom i morgen." Har de ikke noe liv annet enn å sitte og vente på å få besøk og er de synske om hvor og når på restauranter osv?!

hjertestartere virker nesten alltid. I virkeligheten er det sjeldent det virker, sa en lege jeg kjenner. De brukes dessuten ikke for å starte hjertet igjen men for å stoppe det slik at man kan få normal rytme på det. Eller noe sånt.
Personer som stopper opp og snakker til seg selv. Som oftest i såpeserier. Ingen som hører de eller ser rart på de, selv om de står nærme.
Hvis noen har en hemmelighet og nesten avslører den så skjønner den andre personen aldri noe, selv om hemmeligheten så og si har blitt fortalt dem. Personen med hemmelighet sier bare noe smart for å avlede, og det var det.

Anonymous poster hash: e0a83...4cd
  • Liker 1
Skrevet

Kødder du?

Nei. Jeg promper heller ikke foran partneren. Er det like sjokkerende?

Gjest Sobril
Skrevet

Kødder du?

Det tror jeg ikke hun gjør.

Dersom jeg absolutt må velge slipper jeg heller en stor fis enn å ånde på mannen om morran. Ekle lukter er forbeholdt visse kroppsdeler :P

Skrevet

Det tror jeg ikke hun gjør.

Dersom jeg absolutt må velge slipper jeg heller en stor fis enn å ånde på mannen om morran. Ekle lukter er forbeholdt visse kroppsdeler :P

Jeg tror jeg må si meg enig med deg. Ved et ultimatum.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Huff, det må være trist å skjule alt mulig rart for partneren.

Glad vi ikke har det slik i forholdet jeg er i.

• Liker 5
Skrevet

Huff, det må være trist å skjule alt mulig rart for partneren.

Glad vi ikke har det slik i forholdet jeg er i.

Skjuler ikke "alt mulig rart". Men dårlig ånde, promp, avføring, gammel svette, neglklipping, tåfis, mensblod og utflod er ting jeg prøver å skåne han for så godt det lar seg gjøre.

Det betyr ikke at vi ikke har et villt og deilig sexliv.

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Hvorfor ser du på dette pisset?

Om det kommer på i bakgrunnen, så kikker jeg på det innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...