Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

På 12.4.2018 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Ser på Pretty Little Liars på nytt. Jeg irriterer meg ganske mye over recast. Det gjelder i hvert fall for tre litt større roller. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Recast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en film i går hvor de påsto at gradestokken viste -22, ganske kjølig med andre ord. Den kvinnelige etterforskeren har kjøpt seg en diger vinterjakke (det gjøres et poeng av dette), men velger å gå med den åpen. Lue og votter var heller ikke nødvendig. Jeg vet ikke med dere, men når det er over -20 så må jeg nok dra igjen jakka hvis jeg skal være ute hele dagen. Mannfolka hadde vett på å kle på seg, heldigvis.

Det er mulig at skuespilleren syntes det ble for varmt å ha jakka igjen, for det var åpenbart plussgrader i virkeligheten. I en del av scenene kjøres det så gjørma spruter. I 22 minus.

Bra film, foresten, Wind River.

Anonymkode: 8a12b...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke bruker bilbelte og ikke alltid følger med på veien. Blir så lite troverdig 🙈

Anonymkode: 7737f...709

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Maleficenta skrev:

Recast?

At de bytter ut skuespillerne. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de bytter ut skuespillerne. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Hvem recasta de i pretty little liars??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvem recasta de i pretty little liars??

Toby, Ian og Jason. 

Anonymkode: 7fc2b...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 12.57, AnonymBruker skrev:

At de aldri går på do!

Anonymkode: a9b61...2df

Friends har flere doscener, gjerne med Joey eller Chandler involvert :fnise:

Anonymkode: ce17c...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ALDRI tar hånd om sæden etter at de har hatt sex. Våkner opp med perfekt sveis og sminket ansikt, og uten sæd, som under normale omstendigheter ville ha runnet ut i senga om man ikke tok vare på det.

Anonymkode: c51e4...23e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de ALDRI tar hånd om sæden etter at de har hatt sex. Våkner opp med perfekt sveis og sminket ansikt, og uten sæd, som under normale omstendigheter ville ha runnet ut i senga om man ikke tok vare på det.

Anonymkode: c51e4...23e

Det er ikke alt de trenger å vise i film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At de ALDRI tar hånd om sæden etter at de har hatt sex. Våkner opp med perfekt sveis og sminket ansikt, og uten sæd, som under normale omstendigheter ville ha runnet ut i senga om man ikke tok vare på det.

Anonymkode: c51e4...23e

 Er dette virkelig noe du har lyst ril å se på??

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At de ALDRI tar hånd om sæden etter at de har hatt sex. Våkner opp med perfekt sveis og sminket ansikt, og uten sæd, som under normale omstendigheter ville ha runnet ut i senga om man ikke tok vare på det.

Anonymkode: c51e4...23e

Dette minner om en episode av friends der Monica og Chandler prøver å lage barn men så ombestemmer Chandler seg og vil ikke prøve mer pga at han er arbeidsledig akkurat da. Men så tør han ikke si til Monica at han ikke vil prøve. Så har de sex og så sier Monica at hun virkelig tror de har klart å bli gravide, men Chandler sier at nei hun er nok ikke gravid for han feika.

Så kommer den. Om de hadde sex uten kondom for å prøve å få barn så hadde søden runnet ut igjen. Utrolig merkelig at hun trodde han kom når det ikke ble noe sædsøl. For han kom jo ikke. Det hadde hun normalt sett merka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER at når de som filmer tv programmet norske talenter filmer dommerne, publikum osv når det er noe som fremvises på scenen. I tillegg utrolig irriterende måten de filmer på og, fra alle mulige vinkler osv. Hadde vært mye bedre om de kunne filmet rett frem! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe jeg irriterer meg over på film, er at alle ser tilsynelatende ut til å våkne dagen etter med nypussende tenner og herlig ånde. De ligger med trynet oppi partneren ved siden av seg, kliner og kysser og prater, og ingen rynker det minste på nesa over stålånde eller fylleånde.

For ikke å snakke om alle de perfekt sminkede damene som våkner opp helt som de så ut dagen før, hårsveisen trenger ikke børstes en gang. De bare kler på seg og går. Det irriterer meg skikkelig, for det er så utrolig lite troverdig. Dette skjer i 99,9% av tilfellene på film. I noen ytterst få har de bustet til håret på dama litt sånn søtt og rufsete. Men sjelden, sjelden de drar sminken ned under øynene og griser den litt til, sånn den ville vært i virkeligheten.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Million skrev:

Noe jeg irriterer meg over på film, er at alle ser tilsynelatende ut til å våkne dagen etter med nypussende tenner og herlig ånde. De ligger med trynet oppi partneren ved siden av seg, kliner og kysser og prater, og ingen rynker det minste på nesa over stålånde eller fylleånde.

For ikke å snakke om alle de perfekt sminkede damene som våkner opp helt som de så ut dagen før, hårsveisen trenger ikke børstes en gang. De bare kler på seg og går. Det irriterer meg skikkelig, for det er så utrolig lite troverdig. Dette skjer i 99,9% av tilfellene på film. I noen ytterst få har de bustet til håret på dama litt sånn søtt og rufsete. Men sjelden, sjelden de drar sminken ned under øynene og griser den litt til, sånn den ville vært i virkeligheten.

Nå fjerner jeg alltid sminken før jeg legger meg, men har vel skjedd et par ganger at jeg har sovet med sminke, men sminken er faktisk akkurat like fin neste morgen, og ikke gnidd rundt over alt. Jeg bruker jo ikke så mye sminke, så kanskje derfor, men at sminken ser normal ut dagen etterpå er hvert fall helt normalt for meg. Håret mitt er en annen historie da :fnise: 

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle hatt øyensminken dratt nedover kinnene og slikt? :klo: 

Anonymkode: f73b9...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå fjerner jeg alltid sminken før jeg legger meg, men har vel skjedd et par ganger at jeg har sovet med sminke, men sminken er faktisk akkurat like fin neste morgen, og ikke gnidd rundt over alt. Jeg bruker jo ikke så mye sminke, så kanskje derfor, men at sminken ser normal ut dagen etterpå er hvert fall helt normalt for meg. Håret mitt er en annen historie da :fnise: 

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle hatt øyensminken dratt nedover kinnene og slikt? :klo: 

Anonymkode: f73b9...73a

Hvis man har litt fet hud så blir det ei skikkelig smørje.

Anonymkode: 8a12b...33f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irriterer meg med filmene med moralen "det er det indre som teller", der det alltid er en stygg fyr som får en babe som han driter i personligheten til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elghund skrev:

Irriterer meg med filmene med moralen "det er det indre som teller", der det alltid er en stygg fyr som får en babe som han driter i personligheten til.

Men at en stygg kvinne får en vakker mann har du ingen problemer med ?

Anonymkode: 7df91...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men at en stygg kvinne får en vakker mann har du ingen problemer med ?

Anonymkode: 7df91...a49

Ikke like mye, da det i så fall skjer 1 gang for hver hundrede motsatt vei. 

Men fortsatt ganske teit, for selvmotsigende at man liksom har så godt indre når man bare ser det ytre hos partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...