Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #241 Del Skrevet 25. juni 2009 Jen, Jack, Brady, Belle, Shawn, Mimi, Sami, Lucas... og mange andre...de jobber ikke og går ikke på skole, iallefall hører vi ikke noe om det. Drama er visst en heltidsjobb i Salem! Jen og Jack er journalister og jobbet som det tidligere i all fall. Brady jobbet i firmaet til John før alt dette med forsvinninger etc som satte så mange ut av spill. Sami har hatt flere forskjellige jobber som assistent på sykehuset feks. Billie et politi, Hope var politi for lenge siden. Lucas og moren jobbet tidligere i firmaet til han gamle mannen som nå er død (er så dårlig på navn), han ville kaste mornen ut av firmaet lenge men Lucas overtalte ham til å ta henne inn igjen, så jobbet hun vel for Jack sitt firma (det konkurerende firmaet til dette) etter det, før det var hun servitrise (og da var det VELDIG synd på henne) Belle, Shawn og den gjengen gikk for ikke så lenge siden på universitetet og bodde i dorms sammen. Det var dem jeg kom på i farta. Jeg tror alle har glemt jobbene sine med all døinga og forsvinninga for tia, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 26. juni 2009 #242 Del Skrevet 26. juni 2009 Utrolig irriterende med CSI. Det er ikke slik i virkeligheten, og det irriterer meg masse. Det med sikring av biologiske spor så bruker man hette, munnbindm heldekkende dress og hansker. Om man finner leppestift på et glass så kan man ikke kjøre prøven på en GC-MS og få opp merke, farge og hvor mange som er solgt av akkurat den typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 28. juni 2009 #243 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg synes det er teit når de sier "See you next time" på slutten av amerikanske talk shows. Her i landet sier de i hvert fall "Vi er tilbake neste tirsdag, til samme tid" eller noe sånt. Grunnen er vel at de amerikanske programmene går på mange forskjellige kanaler, og blir sendt til ulike tider. Da kan de ikke si tidspunktet for neste program. Men kan de ikke komme på noe bedre enn "See you next time"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. juni 2009 #244 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg synes det er teit når de sier "See you next time" på slutten av amerikanske talk shows. Her i landet sier de i hvert fall "Vi er tilbake neste tirsdag, til samme tid" eller noe sånt. Grunnen er vel at de amerikanske programmene går på mange forskjellige kanaler, og blir sendt til ulike tider. Da kan de ikke si tidspunktet for neste program. Men kan de ikke komme på noe bedre enn "See you next time"? Like what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. juni 2009 #245 Del Skrevet 30. juni 2009 I serier der sjefer/ledere skal sende ut en mengde fly for eksempel (der det ikke er noen helt i et av flyene) er alle pilotene klare på null komma niks. Akkurat som om de bor i flyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. juli 2009 #246 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvorfor er det ingen som låser døren når de går ut av hjemmet sitt? Uansett om de bor på landet eller midt i byen, med eller uten gjerder rundt huset, står døren åpen hele tiden. tyver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #247 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvorfor er det ingen som låser døren når de går ut av hjemmet sitt? Uansett om de bor på landet eller midt i byen, med eller uten gjerder rundt huset, står døren åpen hele tiden. tyver!! Og hvis noen ringer på en dør så åpnes den innen to sekunder, uansett om det er et digert hus. Tar det lenger enn to sekunder så betyr det ikke verten var i andre enden av huset, men at vedkommende ligger i en blodpøl innenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #248 Del Skrevet 12. juli 2009 Alle CSI-seriene irriterer meg, men spesielt CSI Miami. Når Horatio kommer til åstedet, kommer han alltid inn med solbrillene sine. Stiller seg over liket, blir oppdatert på saken av en av de andre hovedpersonene, tar på seg solbrillene igjen og kommer med en eller annen tåpelig kommentar også kommer introduksjonen.. Alle fullfører hverandres setninger, de kan gå inn i et rom og spotte et hårstrå som selvfølgelig er linket til en eller annen som hadde motiv til å drepe offeret, og de får dna resultater etter to timer. Dette gjelder samtlige CSI serier.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 12. juli 2009 #249 Del Skrevet 12. juli 2009 Vet ikke om dette har blitt nevnt før men.. Det er ganske fascinerende at de nesten aldri trenger å slå opp telefonnummer før de skal ringe! De kan absolutt alle sine nummer i hodet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 12. juli 2009 #250 Del Skrevet 12. juli 2009 Alle CSI-seriene irriterer meg, men spesielt CSI Miami. Når Horatio kommer til åstedet, kommer han alltid inn med solbrillene sine. Stiller seg over liket, blir oppdatert på saken av en av de andre hovedpersonene, tar på seg solbrillene igjen og kommer med en eller annen tåpelig kommentar også kommer introduksjonen.. Sjekk ut og denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 12. juli 2009 #251 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Ting som irriterer meg: *sier aldri hadet når de snakker i telefon *drikker eller spiser aldri maten de bestiller, de bare går *hvis noen hoster litt en gang, ligger de plutselig for døden *snakker altfor mye høyt til seg selv *at de aldri sier navnet til sin ektefelle, bare "my wife" og "my husband" KONSTANT *at det alltid krise og verdens undergang om f.eks tenårings datteren har hatt sex med kjæresten *de ser alltid like freshe ut etter sex *de sover med bh *går alltid med sko *har ikke entre eller gang *når det skal være vinter kan du se påskeliljer blomstre for fullt i bakgrunnen *overbeskyttdene puritanske foreldre *skillsmisser er gjort på null komma niks *sier aldri sannheten når anledningen byr seg *nyfødte barn er alltid flere mnd gamle *små veslevoksne unger på 4-6år *alltid sex med klær på *i enkelte serier blir kvinnene hinsides av bare et kyss og må dermed bæres til sengen for å motta het elskov *den perfekte tale som rører alle *blør de neseblod bøyer de alltid hodet bakover, noe man ikke skal gjøre *tar de piller, drikker de alltid først, kaster hodet bakover og svelger piller uten vann, gjerne flere store piller på en gang *kvinner besvimer når de er gravide, de kaster ikke opp *det er alltid karaffler med alkohol tilgjenelig *de drikker ren vodka uten at å skjære grimaser *når noen ligger på sykehus får alle vite av leger hvordan ting står til, og alle kan ringe legen og spørre, selv ikke-familie *har de barn, vises ikke barna. De dukker plutselig opp tenåringer. *har de tvillinger, dukker bare en opp som tenåring, og andre har plutselig aldri eksistert ja... og mye mye mer... Endret 12. juli 2009 av Avalon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 12. juli 2009 #252 Del Skrevet 12. juli 2009 Sjekk ut og denne Jaa, akkurat det der hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. juli 2009 #253 Del Skrevet 12. juli 2009 Vet ikke om dette har blitt nevnt før men.. Det er ganske fascinerende at de nesten aldri trenger å slå opp telefonnummer før de skal ringe! De kan absolutt alle sine nummer i hodet.. For meg er ikke det så rart. Jeg husker telefonnumre selv om det er ti år siden jeg ringte personen sist. Hvis det derimot er en jeg aldri har ringt til før så må jeg selvfølgelig slå opp i telefonkatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 12. juli 2009 #254 Del Skrevet 12. juli 2009 *går alltid med sko *har ikke entre eller gang Slik er det faktisk i Amerika... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 14. juli 2009 #255 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Alle bæreposer med mat inneholder en fransk loff. Jeg har en ting som ikke er nevnt: Alle damer har en pumpeflaske med håndkrem ved senga som hun gnir inn hendene med når hun skal legge seg. Det er kanskje vanlig (i USA), men det irriterer meg bare grenseløst uten at jeg kan si hvorfor! Min favorittfeil er at vampyren Angel i introen til sin egen serie "Angel" kan ses i vannpytten i bakgården han går gjennom. Vampires have no reflection...? Endret 14. juli 2009 av Annikken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 14. juli 2009 #256 Del Skrevet 14. juli 2009 Ting som irriterer meg: *alltid sex med klær på Vel det er ikke så rart. Du vet sikkert på hvordan vise kretser i USA skriker når de ser en pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #257 Del Skrevet 14. juli 2009 Ting som irriterer meg: *sier aldri hadet når de snakker i telefon ENIG *drikker eller spiser aldri maten de bestiller, de bare går ADLRI SETT *hvis noen hoster litt en gang, ligger de plutselig for døden ALDRI SETT *snakker altfor mye høyt til seg selv ENIG *at de aldri sier navnet til sin ektefelle, bare "my wife" og "my husband" KONSTANT DET GJØR JEG OGSÅ *at det alltid krise og verdens undergang om f.eks tenårings datteren har hatt sex med kjæresten ALDRI SETT *de ser alltid like freshe ut etter sex LITT ENIG *de sover med bh DET GJØR JEG OGSÅ *går alltid med sko DET ER VANLIG I MANGE LAND (SPESIELT USA) *har ikke entre eller gang DET ER VANLIG I MANGE LAND (SPESIELT USA) *når det skal være vinter kan du se påskeliljer blomstre for fullt i bakgrunnen ALDRI LAGT MERKE TIL *overbeskyttdene puritanske foreldre HÆ? *skillsmisser er gjort på null komma niks HÆ? *sier aldri sannheten når anledningen byr seg HÆ? *nyfødte barn er alltid flere mnd gamle ENIG *små veslevoksne unger på 4-6år ENIG *alltid sex med klær på TJA.. *i enkelte serier blir kvinnene hinsides av bare et kyss og må dermed bæres til sengen for å motta het elskov DET KAN JO SKJE DET! *den perfekte tale som rører alle LITT ENIG *blør de neseblod bøyer de alltid hodet bakover, noe man ikke skal gjøre DET GJØR JEG OGSÅ..*tar de piller, drikker de alltid først, kaster hodet bakover og svelger piller uten vann, gjerne flere store piller på en gang DET GJØR JEG OGSÅ *kvinner besvimer når de er gravide, de kaster ikke opp HÆ? *det er alltid karaffler med alkohol tilgjenelig DET HAR VI OGSÅ *de drikker ren vodka uten at å skjære grimaser DET GJØR MANNEN MIN OGSÅ *når noen ligger på sykehus får alle vite av leger hvordan ting står til, og alle kan ringe legen og spørre, selv ikke-familie ENIG *har de barn, vises ikke barna. De dukker plutselig opp tenåringer. HÆ? *har de tvillinger, dukker bare en opp som tenåring, og andre har plutselig aldri eksistert HÆ? ja... og mye mye mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #258 Del Skrevet 14. juli 2009 Gjest over, jeg er tydeligvis en større TV-slave enn deg! Jeg har sett så godt som samtlige av disse tingene flere ganger, bortsett fra det med at de besvimer i stedet for å kaste opp når de er gravide. Visste ikke at det var vanlig å komme rett inn i stua i USA, men da er jo iallfall det realistisk:) Noe annet jeg synes er merkelig i vi sse serier - gjerne à la 7th Heaven (en grusom serie, spør du meg: her dukker de puritanske foreldrene fra listen opp) er at barn i forholdsvis lav alder, sånn type 12-13 år, går ut på date. Er dette virkelig vanlig i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skrullingen Skrevet 15. juli 2009 #259 Del Skrevet 15. juli 2009 Når noen skal snakke om noe som andre ikke skal høre, går de to skritt unna, også er det liksom ingen andre som hører det de sier. ÅHHH dette irriterer meg også noe voldsomt!! Fatter de ikke hvor idiotisk det blir? Også har de aldri en gang/entre i huset, man åpner ytterdøra også er det bare rett inn til stua! Ja...! Er ytterst sjelden man ser en gang eller entre i en serie/film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 15. juli 2009 #260 Del Skrevet 15. juli 2009 Fødsler starter helt plutselig og akutt - dama holder seg på magen og sier au, og så er det rett til sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå