AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3441 Del Skrevet 17. september 2021 At de slemme motbydelige jentene er de populære. De er alltid 3, det er alltid en leder og de er slemme mot alle. Og alle rundt ler når de er slemme mot noen, vel vitende om at de kan være neste som blir plaget. Er ikke det veldig urealistisk? De populære jentene på min skole var i alle fall hyggelige i fjeset ditt og gjorde aldri narr av noen i offentlighet. Anonymkode: 34396...93f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. september 2021 #3442 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): At de slemme motbydelige jentene er de populære. De er alltid 3, det er alltid en leder og de er slemme mot alle. Og alle rundt ler når de er slemme mot noen, vel vitende om at de kan være neste som blir plaget. Er ikke det veldig urealistisk? De populære jentene på min skole var i alle fall hyggelige i fjeset ditt og gjorde aldri narr av noen i offentlighet. Anonymkode: 34396...93f vet ikke syns de populære jentene i seriene er ganske like de populære jentene jeg gikk på skole med. Ja de er karikerte og overdrevne i seriene/filmene men det er jo meningen,men de er ikke så helt ulike 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3443 Del Skrevet 17. september 2021 Det er garantert skrevet før i denne 173-siders tråden (!) men noe av det jeg synes blir så teit er hvor god tid alle har spesielt på morgenen. Sola er oppe og skinner, fuglene kvittrer, alle er påkledde og velstelte, mor lager pannekaker, bacon og eggerøre og smoothies, far har kanskje trent litt og dusjet (alle andre har jo også dusjet selvfølgelig) så sitter de der i ro og mak. Far drikker kaffe og leser avisen og har all verdens tid. Vår morgen: Etter å ha trykket snooze-knappen utallige ganger drar vi oss ut av senga, håret er bustete, øynene har poser på strl med vannballonger, mørke ringer under øynene, sengemerker i ansiktet. Føler meg så trøtt og klager for nte gang til høyere maker over at a-menneskene har bestemt at man må være på jobb kl 08. Rusher ut på badet og gjennom minimalt morgenstell på 15 minutter, splæsher litt vann i ansiktet, pusser tenner og prøver desperat å sminke bort uhyret som ser på meg fra speilet. Vi snakker ikke sammen for begge er like morgengretne. Tar en banan på vei ut døra. Ute er det mørkt og kaldt. Anonymkode: 1ec53...b9d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3444 Del Skrevet 10. oktober 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: dersom en person for eksempel sitter i rullestol, på grunn av en trafikk-ulykke, etter at man ble skutt, eller what ever. Men at denne personen ble skadd, skjedde først når denne personen var voksen. Men i sånne flahback / tilbakeblikk (fra når denne personen er barn / tenåring) så sitter denne personen også i rullestol, selv om denne personen egentlig ikke ble alvorlig skadd før i godt voksen alder. Anonymkode: 3be4f...903 Tror jeg aldri jeg har sett? Har du eksempler? Anonymkode: a15ba...90a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3445 Del Skrevet 10. oktober 2021 Kvinner som aborterer av å falle. Sjansen for at det skal skje irl er forsvinnende liten, men på film tåler de knapt å snuble. Anonymkode: f8a5d...057 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3446 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tar en slurk av en drink/øl for så å stikke. Anonymkode: 5a66a...67a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. oktober 2021 #3447 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kvinner som aborterer av å falle. Sjansen for at det skal skje irl er forsvinnende liten, men på film tåler de knapt å snuble. Anonymkode: f8a5d...057 og så er sa ekstremt dramatisk ofte. nesten så de blør ihjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3448 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): som unge sitter han ene fyren i en slags rød vogn hele tiden, fordi han liksom skal være "lam" i underkroppen. men han vel vel politimann som voksen, og han ble ikke lam før han ble skutt av en eller annen kjeltring. Anonymkode: 3be4f...903 Er dette én av de to episodene du har sett av Family Guy? Hvis du har sett mer enn tre ep. så burde du ha lagt merke til at kontinuitet er noe de gir fullstendig f*** i i Family Guy. Der dør de én scene og er gjenoppstått i neste uten at det er nevneverdig ødeleggende for serien. Men mulig du bare trekker oss i leggen. Anonymkode: e624d...61e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. oktober 2021 #3449 Del Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 21.59): Det er verdens ende om man ikke går ut en lørdags kveld. Anonymkode: 8b64b...5ba eller om de ikke får en date fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3450 Del Skrevet 11. oktober 2021 On 7/16/2019 at 3:30 PM, AnonymBruker said: Kvinner i dramafilmer som ikke vet om de er forelsket. De sitter oftest sammenkrøket under et pledd med to hender rundt tekoppen og føler hele tiden. Når de er ute av pleddet bruker de strikkejakke som de trekker sammen foran for å vise hvor følsomme de er for kulde. Mennene de faller for er macholooking megatøfler kun opptatt av at hun har det bra, og kun så lenge forelskelsen varer selvsagt. Kanskje unødvendig å legge til at jeg har sluttet for lenge siden å se på drama, og at jeg er mann. Anonymkode: 99045...820 Når de ikke vet om er forelsket, er de følsomme for kulde. Og når de har kjærlighetssorg gomler de iskrem fra bøtte. 22 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner som aborterer av å falle. Sjansen for at det skal skje irl er forsvinnende liten, men på film tåler de knapt å snuble. Anonymkode: f8a5d...057 Gravide kvinne på film/serier tåler ingenting og kan såvidt stå oppreist eller gå. Hun vagger rundt og lener seg tungt bakover, mens mannen hennes må gå og støtte henne opp hele tiden for at hun ikke skal velte. Anonymkode: 4caf9...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3451 Del Skrevet 12. oktober 2021 On 10/11/2021 at 4:43 PM, AnonymBruker said: som unge sitter han ene fyren i en slags rød vogn hele tiden, fordi han liksom skal være "lam" i underkroppen. men han vel vel politimann som voksen, og han ble ikke lam før han ble skutt av en eller annen kjeltring. Anonymkode: 3be4f...903 Du kødder nå ikke sant? Anonymkode: a15ba...90a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbrain Skrevet 12. oktober 2021 #3452 Del Skrevet 12. oktober 2021 Jeg vet ikke noe om hvordan man oppfører seg etter sex i utlandet, men syns det er påfallende og rart at de alltid drar med seg en tjukk dyne som dekker til _alt_ ( for partneren de akkurat har vært nakne med ) når de reiser seg og skal på badet f.eks. Uansett kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3453 Del Skrevet 12. oktober 2021 Synes ikke så mye av det jeg har lest her er rart. Jeg gjør flere av tingene selv. Anonymkode: b11ee...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3454 Del Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 12.43): At de slemme motbydelige jentene er de populære. De er alltid 3, det er alltid en leder og de er slemme mot alle. Og alle rundt ler når de er slemme mot noen, vel vitende om at de kan være neste som blir plaget. Er ikke det veldig urealistisk? De populære jentene på min skole var i alle fall hyggelige i fjeset ditt og gjorde aldri narr av noen i offentlighet. Anonymkode: 34396...93f Nei, det kjenner jeg meg faktisk igjen i. Anonymkode: 8c787...51a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3455 Del Skrevet 13. oktober 2021 Irriterer meg at de drikker alkohol i ALLE settinger for så ut å kjøre etterpå. Anonymkode: 3a132...5c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3456 Del Skrevet 13. oktober 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Irriterer meg at de drikker alkohol i ALLE settinger for så ut å kjøre etterpå. Anonymkode: 3a132...5c4 Dessverre er det ganske vanlig i store deler av USA Anonymkode: a15ba...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3457 Del Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dessverre er det ganske vanlig i store deler av USA Anonymkode: a15ba...90a De har jo høyere grense for promille og da.. Anonymkode: 42413...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3458 Del Skrevet 19. oktober 2021 On 10/14/2021 at 12:20 AM, AnonymBruker said: De har jo høyere grense for promille og da.. Anonymkode: 42413...025 Ja noen stater har det, men ikke alle Anonymkode: a15ba...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3459 Del Skrevet 20. oktober 2021 Filmer satt før 1940 der kvinner har barberte legger, og før 1920 der de har barberte armhuler. Forøvrig også filmer og serier der de er i en apokalypse eller øde øy eller strandet på en eller annen måte, der alle kvinnene har pakket barberhøvel, sminke og sjampo. Men alle menn får skjegg. Anonymkode: 7240e...eb1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 20. oktober 2021 #3460 Del Skrevet 20. oktober 2021 At noen er den "beste" i sin yrkesgruppe er tilfellet i omtrent halvparten av alle thrillere, føles det som. " The KGB's best agent is coming west, Britains best spy catcher is sensing danger" - I beskrivelsen av thrilleren " the fourth protocol" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå