Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

Nightcrawler skrev (30 minutter siden):

Kaffekoppene man ser er tomme. De kunne vel, for troverdighetens skyld, iallfall fylt de med vann så man slapp å se skuespilleres latterlige forsøk på å få det til å se ut som om de faktisk drikker noe.

Jeg så nylig første episode av den gjenoppstandne Saved by the Bell. Mario Lopez sto først der med en kaffekopp faktisk MED kaffe, man kunne se den svarte drikken skvalpe, så jeg var redd han skulle søle. Når de så filmer fra andre siden, så er det ikke noe kaffe igjen og det er ihvertfall ingenting når han drikker et minutt senere. Måtte le da jeg så den sekvensen.

Endret av sofie777
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende det er blitt nevnt før, men når de svelger tabletter; enten uten noe vann i det hele tatt eller bare en liten slurk.

Tabletter skal ned i magen med vann.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksplosjoner som bare er bensinbomber. I virkeligheten har veldig få eksplosjoner noe som helst flammer.

Anonymkode: a6cac...7a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker med helt vanlige jobber har råd til å bo i kjempestore boliger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eksplosjoner som bare er bensinbomber. I virkeligheten har veldig få eksplosjoner noe som helst flammer.

Om du tenker deg litt om, så forstår du sikkert hvorfor det er slik.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sitter på taket. At den voldsutsatte aldri får lov til å snakke ut når vedkommende våkner fra koma og vil fortelle hvem gjerningsmannen var. At folk er overnaturlig pene og velstelte i enhver situasjon. At å drikke alkohol før bilkjøring er helt ok. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, DET ER MASSE!!! Sitter og irriterer meg ofte under filmer. Hvorfor står de bare og ser så lenge, hvorfor løper de ikke? Hvorfor gjør de noe så dumt, ser de ikke at de blir oppdaget? Hvorfor ser de ikke bak seg, er de helt dumme? 

Hadde jeg spilt i de filmene hadde jeg aldri gjort noe så dumt, da skulle jeg gjort det annerledes! 

Ellers er det irriterende med tid og sånt. De bruker ofte lenger tid enn det som står på klokka!

Også spiser de aldri, går aldri på do, og ser alltid like pene ut selv om de har gått timesvis i bushen. Hvor tar de energien fra? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle skrev (9 minutter siden):

Å, DET ER MASSE!!! Sitter og irriterer meg ofte under filmer. Hvorfor står de bare og ser så lenge, hvorfor løper de ikke? Hvorfor gjør de noe så dumt, ser de ikke at de blir oppdaget? Hvorfor ser de ikke bak seg, er de helt dumme? 

Hadde jeg spilt i de filmene hadde jeg aldri gjort noe så dumt, da skulle jeg gjort det annerledes! 

Ellers er det irriterende med tid og sånt. De bruker ofte lenger tid enn det som står på klokka!

Også spiser de aldri, går aldri på do, og ser alltid like pene ut selv om de har gått timesvis i bushen. Hvor tar de energien fra? 

Du er klar over at de følger et manus ikke sant ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er klar over at de følger et manus ikke sant ?

Ja, men det burde vært mer realistisk! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfy skrev (2 timer siden):

Kan hende det er blitt nevnt før, men når de svelger tabletter; enten uten noe vann i det hele tatt eller bare en liten slurk.

Ja, og så kaster de liksom hodet litt sånn dramatisk bakover >.<.....øøørk

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en person i en film eller en serie sender en tekstmelding, og umiddelbart får et langt svar tilbake. Det er bare ikke mulig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caevel skrev (11 timer siden):

Er jo faktisk mye vanskeligere å svelge en tablett når de kaster hodet så langt tilbake som de gjør. Det spenner halsen! Litt bak åpner halsen, dramatisk helt bakover lukker den....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller når de løper rett fra senga og ut døra uten å gå på do og kaster på seg sko og jakke, også spiser og drikker de ikke på flere timer! Det syns jeg er fælt å se på... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Elfy said:

Er ikke alltid jeg har vann tilgjengelig. Da bare svelger jeg piller med litt spytt. Går helt fint.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en bombe skal eksplodere, så finnes det alltid en sånn funksjon som liksom skal fortelle hvor lang tid man har igjen før bomben kommer til å eksplodere. Men denne funksjonen forteller egentlig ikke hvor lang tid som virkelig har gått. Hvis det står for eksempel FEMTI sekunder der. Karakterene kan snakke om for eksempel sine romantiske følelser de har for hverandre, eller alt mulig sludder og vås i TRETTI sekunder.

Men likevel kan det fremdeles stå minimum FØRTI sekunder igjen på den funksjonen deres. De kan snakke sammen i minimum TRETTI sekunder til, og til og med dele ett "lidenskapelig" kyss, og likevel har det kanskje bare gått noen få sekunder på den nedtelleren der.

Men hver eneste forbanna gang, så klarer jo selvfølgelig "den store helten" å fikse hele problemet med bare ett eller to sekunder igjen på den nedtelleren. Eller noen kan komme med hele den der "There is no time. Save yourself!" samtidig som det selvfølgelig finnes mer enn nok tid til å redde alle sammen.  

Anonymkode: 3b27c...704

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfy skrev (På 13.2.2021 den 1.14):

Caevel skrev (På 13.2.2021 den 4.04):

Serien House M.D var helt EKSTREME på det der. Syns faktisk at det ødela mye :( Ble altfor urealistisk! Hvorfor kunne han ikke bare ta pilla på vanlig måte og så svelge det med litt vann? Måtte alltid kaste pilla inn i munnen samtidig som han kasta hodet bakover.. 

Anonymkode: e2bd2...3c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er irriterende at så sykt mange filmer alltid må ha med sex/nakenscener! Jeg har bare ikke behov for å se dette når jeg skal kose meg med film og hadde jeg hatt det så hadde jeg oppsøkt det selv. Synes ofte disse er unødvendige for handlingen i filmen også.

Anonymkode: bbd52...c30

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...