Maleficenta Skrevet 11. januar 2021 #3341 Del Skrevet 11. januar 2021 Irriterer meg av hele serien the cool Kids. Altså Serien er morsom, men den handler om folk som bor på aldershjem, men det er ikke til å fatte og begripe hvorfor de bor der når de er i slutten av 60 åra og er fullstendig klare og orienterte og klarer seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 11. januar 2021 #3342 Del Skrevet 11. januar 2021 On 1/7/2021 at 5:29 PM, AnonymBruker said: Alle kvinner i filmer og serier får vaginalorgasme. De bare rir litt og kommer med en gang, uten noe særlig foreplay. Det er ikke akkurat vanlig i virkeligheten 😛 Anonymkode: 37a67...484 At alle pene puler uten kondom selv om de nesten ikke kjenner hverandre, og det er helt greit. Det er bare klønete og upene mennesker som klurer med gummi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. januar 2021 #3343 Del Skrevet 11. januar 2021 Tiuren skrev (6 timer siden): At alle pene puler uten kondom selv om de nesten ikke kjenner hverandre, og det er helt greit. Det er bare klønete og upene mennesker som klurer med gummi. Kan jo være de bruker det de bare gidder ikke å ta det med i scenen at de knoter med gummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. januar 2021 #3344 Del Skrevet 12. januar 2021 Trekant drama 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3345 Del Skrevet 19. januar 2021 Om det er kaldt så er det kun den "ukule" som kler seg etter været. De kule kler seg som om det skulle vært sommer. Anonymkode: 60c63...fb1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. januar 2021 #3346 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Om det er kaldt så er det kun den "ukule" som kler seg etter været. De kule kler seg som om det skulle vært sommer. Anonymkode: 60c63...fb1 Tja, har funnet ut at de kule går med lue og uggs om sommeren, og med bare ankler og tynn jakke om vinteren. Det må være et eller annet jeg ikke skjønner 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3347 Del Skrevet 19. januar 2021 26 minutter siden, sofie777 said: Tja, har funnet ut at de kule går med lue og uggs om sommeren, og med bare ankler og tynn jakke om vinteren. Det må være et eller annet jeg ikke skjønner Sant, de kler seg sjeldent etter været. Viktigste er å se kul ut. Anonymkode: 60c63...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 22. januar 2021 #3348 Del Skrevet 22. januar 2021 Manusforfatterne til sykehusseriene kan umulig ha vært innlagt på sykehus. Leger som følger opp pasienten fra innleggelse til utskrivning. Gjerne den samme legen hele tia. Smellvakre er de og. Tar seg god tid og har lange dype samtaler med pasientene..🤣Og noen ganger bryr de seg så mye om pasienten at de kommer etter arbeidstid og sitter med pasienten. Ha ha..Det skjer ikke i virkelighetens verden. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3349 Del Skrevet 22. januar 2021 Tantadi skrev (12 minutter siden): Manusforfatterne til sykehusseriene kan umulig ha vært innlagt på sykehus. Leger som følger opp pasienten fra innleggelse til utskrivning. Gjerne den samme legen hele tia. Smellvakre er de og. Tar seg god tid og har lange dype samtaler med pasientene..🤣Og noen ganger bryr de seg så mye om pasienten at de kommer etter arbeidstid og sitter med pasienten. Ha ha..Det skjer ikke i virkelighetens verden. Om du vil a realisme så ikke se på tv serier eller filmer. Anonymkode: 8b64b...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 22. januar 2021 #3350 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om du vil a realisme så ikke se på tv serier eller filmer. Anonymkode: 8b64b...5ba Minner om at denne tråden heter «ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?» 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3351 Del Skrevet 22. januar 2021 Er sikkert nemnt før i tråden... Alle ser freshe ut med det same dei vaknar om morgonen. Anonymkode: 53b46...e01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3352 Del Skrevet 23. januar 2021 Hvordan de mindre smarte karakterene i komedier klarer å ha jobb, familie og venner samtidig som de er helt tilbakestående. Skjønner at de gjøres i overkant dumme for at det skal være morsomt, men synes selv det er morsommere om man er dum på en realistisk måte. Anonymkode: 60c63...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3353 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 10.19): Jeg skjønner at det sikkert ble glemt, eller at de ikke tenkte så mye over det, men allikevel. Irriterende. Sykepleier på nyfødtintensiv tar opp baby med knall blå negler. Anonymkode: 9ba9b...d35 Baby med blå negler er ikke bra. Generelt irriterer jeg meg over mengden sminke, hårstyling osv de har på sykehusene. For ikke å snakke om ringer. Gjerne en på hver finger... Anonymkode: f8a5d...057 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #3354 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 0.14): Denne tråden handler om ting som irriterer deg, ikke om filmer du vil anbefale andre å se. Anonymkode: 8b64b...5ba Beklager jeg forvekslet denne tråden med "sist sette film", jeg lette etter innlegget mitt i den tråden og skjønte ikke at det ikke var der. Anonymkode: 8820b...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3355 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan de mindre smarte karakterene i komedier klarer å ha jobb, familie og venner samtidig som de er helt tilbakestående. Skjønner at de gjøres i overkant dumme for at det skal være morsomt, men synes selv det er morsommere om man er dum på en realistisk måte. Anonymkode: 60c63...fb1 Minner meg om en serie jeg så og den dumme het Max, og han skrev navnet sitt feil😫 Det er kanskje morsomt å overdrive serier når målgruppa er 4 år gamle, men det er bare forbanna irriterende. En av mange grunner til hvorfor jeg virkelig hater f.eks sitcoms Anonymkode: c4308...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. januar 2021 #3356 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 18.32): Baby med blå negler er ikke bra. Generelt irriterer jeg meg over mengden sminke, hårstyling osv de har på sykehusene. For ikke å snakke om ringer. Gjerne en på hver finger... Anonymkode: f8a5d...057 Og høye hæler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3357 Del Skrevet 24. januar 2021 Det er verdens ende om man ikke går ut en lørdags kveld. Anonymkode: 8b64b...5ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3358 Del Skrevet 24. januar 2021 Dette er veldig spesifikt, men det har irritert meg så lenge jeg kan huske. En person skal gå ut av et rom, og det er masse plass rundt vedkommende. Og så må de FLYTTE SEG FOR KAMERAMANNEN!!! Altså. Her går du gjennom et helt åpent rom og så må du liksom vri kroppen din for ingen grunn i det hele tatt?! Håper noen skjønner hva jeg mener her 😂 Det er så irriterende fordi det er så unødvendig! Anonymkode: 228bd...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3359 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er veldig spesifikt, men det har irritert meg så lenge jeg kan huske. En person skal gå ut av et rom, og det er masse plass rundt vedkommende. Og så må de FLYTTE SEG FOR KAMERAMANNEN!!! Altså. Her går du gjennom et helt åpent rom og så må du liksom vri kroppen din for ingen grunn i det hele tatt?! Håper noen skjønner hva jeg mener her 😂 Det er så irriterende fordi det er så unødvendig! Anonymkode: 228bd...fc8 Om det skjer så er det en blooper, Anonymkode: 8b64b...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #3360 Del Skrevet 24. januar 2021 At ting de bruker regelmessig ser helt nytt ut. Så også en film i kveld hvor en person besøkte en ett år gammel grav. Gravstøtten så ut til å være en time gammel. Anonymkode: 3733c...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå