Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

:vinke:

dæven janne, sorry at jeg ikke har kommet inn her før!

*bad friend*

leser at du har hatt litt av hvert og stri med i det siste, ikke noe kjekt.. vil jo at du skal være gla! håper det ordner seg med F, det er lett til at man går løs på de nærmeste når det er noe som er vanskelig, selvom det ikke nødvendigvis er de som erp roblemet.. kjenner til det :dry:

og så grusomt med brannen til venninnen din. forstår utrolig godt at du vil være der, må kjennes fælt å være så langt unna! fint at du får reist oppover snart da..

og du er fortsatt flink og trener, føler du noen fremgang? :nigo:

i høst skal jeg virkelig kline til med trening, gleder meg til å se resultater! :trene:

:klemmer: god nattaklem fra meg, håper du sover godt.

Sov nok veldig godt når du skreiv dette ja.. Bra du fann inn hit til slutt :nigo:

Ja brannen har tatt skikkelig på. Prater med bestis 2-3 ganger for dag. Er ikke så mye jeg kunne gjort om jeg var hjemme, men det er noe å bare være der syns jeg.. Planen var å reise hjem neste helg, men vi får se.. Virker ikke så der er så mye man hjelpe til med før helgen etter, så kanskje vi utsetter det ei uke..

Treningen har jeg hatt laaaang pause fra, dette fort av lasset.. Står enda på stedet hvil, men har ikke vært noe særlig flink når det gjelder kostholdet, så det skal jeg forandre på nå.. Trener 3g i uken, har veldig lyst til fire, men syns det er så vanskelig å få til når jeg jobber 100%.. Planen er å å gå ned 13 cm til rundt midjen og det innen sommeren 2010.. Det skal jo være fullt mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for helg.. skulle egentlig få besøk av ei vennine fra bergen, dette har vi planlagt siden juni, men hun klarte å bli syk å var nødt å avlyse.. I går var det bare avslapping, låg på sofan og såg film og spiste litt godteri.. Skravlet med bestis i en time og alt var bare velstand..

I dag har jeg fått unnagjort en del papirarbeid.. Er mye å gjøre nå. Men føler meg litt mer avslappet nå som jeg har jobbet i noen timer.. Ble tilslutt lei så da for jeg og F å fisket, var ikke et napp å få, men kjekt å få seg ut litt.. Dro på butikken å handlet. I kveld blir det pizza med biff, mozarella, løk, paprika og champingon, serveres med hvitløksdressing og et glass :vin:

Planen i dag var å trene, men det ble ikke noe av. Satser på å få gjort noe aktivt i morgen.. Også må jeg skjerpe meg når det kommer til kostholdet mitt, er altfor glad i søtsaker, som om dere har noen sunne oppskrifter til meg, så vær så god å kom med de..

Ha en super aften alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det lasagne med en god salat og rundstykker til :sikle:

Og selvfølgelig øl!!!

:fnise:

Lasagner er godt, lager du den fra bunn av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk dag egentlig.. Har fått gjort mye jobb arbeid, har vært å fiske med min kjære. Spist svidd pizza.. og i sta spurte jeg F om vi ikke kunne slå av datan og tv'en åpne ei flaske rødvin og spille kort, etter litt mas ble han jaggu meg med.. Spilte bare i tre kvarter, men det er jo en start :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasagner er godt, lager du den fra bunn av?

Er litt forskjellig hva jeg gjør, men den er jo best når man lager den fra bunnen av. Men jeg bruker allltid å tilsette sopp, hvitløk, og saus fra Dolmio. Synes ikke det er noe god smak på den sausen som er med.

Så koselig dag du hadde i går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt tanken å bytte ut sausen.. Gidder aldri å lage den fra bunn av, men skal prøve dolmio neste gang :)

Har ingen planer i dag, gidder ikke å gjøre mer jobb arbeid. Har vaska ei maskin med kle, når er det bare å henge den opp.. Har lyst å ta meg en tur ut, men er lat i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet 45 min tidligere.. Viste seg at det tok 45 min t\r til jobben, så håpet er å prøve å sykle noen ganger i mnd..

:hoppe: skal hjem til bestis til helgen, gleder meg!!!!! og de har funnet et hus de kan leige, med fire soverom - dvs et soverom til meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet elendig i natt! blir sprø.. er 2 natten på rad nå jeg ikke får sove skikkelig. Ingen aning hva som gjør det, har jo det bra og er fornøyd.. Lite søvn fungerer absolutt ikke for meg, jeg må ha minimum 8 timer.. Skal iallefall ha meg en time på sofan etter jobb i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner mangelen på søvn, jeg blir og helt ødelagt ved for lite søvn, lite som skal til gitt! Håper du har fått orden på den nå!

:danse: Bare de fant seg et nytt hus, med plass til Janne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Har ikke så god tid til Kg for tiden. Nå er jeg hjemme hos bestis. Har fått vært ute i huset i dag, og der var mye verre enn hva jeg kunne ha forestillt meg.. Nå prøver jeg bare å være her for henne.. Er så tragisk å se hva en brann kan gjøre. Reiser hjem igjen sent søndags kveld, så vil være lite aktiv på KG de neste dagene.. Har funet ut at jeg bare må sette uendelig stor pris på at alle er i livet... Er tragisk å se hvor fort ting kan snu.. Så dagens motto er: Ta vare på de rundt deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så fraværende om dagene.. Kom hjem søndagskveld, og siden da har jeg lagt på sofan. Virus sier legen, ingenting å gjøre med! Feber, vondt i halsen og jævlig hodeverk.. Sykmeldt, og livet er kjedelig og bedritten!!!!

Et lyspunkt er det: ble tante på mandag til ei jente på 3490 og 49 cm :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er så fraværende om dagene.. Kom hjem søndagskveld, og siden da har jeg lagt på sofan. Virus sier legen, ingenting å gjøre med! Feber, vondt i halsen og jævlig hodeverk.. Sykmeldt, og livet er kjedelig og bedritten!!!!

Et lyspunkt er det: ble tante på mandag til ei jente på 3490 og 49 cm :hoppe:

Kalles (svine)influensa det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke svineinfluensa, legen mente iallefall at det ikke var det.. Det jeg syns er overraskende er hvor mye snørr en kan ha :le:

Jeg har lyst på ny farge på stuen.. Nå har vi lilla.. Noen som har noen ideer? Alt vi har av møbler er mørkt - Svart skinnskofa, mørk bord, tv-benk.. Så må vel ha noe som er varmt? er så dårlig på slike ting... HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...