janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 11. august 2009 Dagen i dag var hakket bedre enn i går, men ååååååååååå så sliten jeg er! skjønner det virkelig ikke. positivt: 3 dager til helg! - får lønning i morgen, f og får peng i morgen - har et gavekort på 1,5 aromaterapi jeg kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 11. august 2009 DAGEN HØYDEPUNKT, UKAS HØYDEPYNKT: JEG HAR FÅTT BILETT TIL BACKSTREET BOYS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2009 #383 Del Skrevet 11. august 2009 DAGEN HØYDEPUNKT, UKAS HØYDEPYNKT: JEG HAR FÅTT BILETT TIL BACKSTREET BOYS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 11. august 2009 misunnelig ja? skjønner deg godt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #385 Del Skrevet 11. august 2009 Bajsunge! Jeg vil også ha! Men jeg har ikke råd akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 11. august 2009 Bajsunge! Jeg vil også ha! Men jeg har ikke råd akkurat nå! :gjeiper: De er ikke lagt ut for salg på billettservice enda, så du har enda mulighet.. Bestis er medlem i ett eller anna så hun får forhåndskjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #387 Del Skrevet 11. august 2009 Uuh! Vet du når de legges ut på billetservice? Omg! Vilvilvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2009 #388 Del Skrevet 11. august 2009 BSB? I don't care who you are, what you do, don't care where you're from as long as you love me.... Fjortissen i meg kom fram igjen, gitt! Når er konserten? Og.... du har fått gavekort på 1,5 aromaterapi? Halvannen altså? Jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #389 Del Skrevet 11. august 2009 Konserten er 5 desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2009 #390 Del Skrevet 11. august 2009 misunnelig ja? skjønner deg godt :rødme: Ikke misunnelig....så det så. Tror aldri jeg hadde turt å innrømme at jeg hadde lyst til å gå på en slik konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 11. august 2009 Uuh! Vet du når de legges ut på billetservice? Omg! Vilvilvil! I morgen tidlig kl 09.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 11. august 2009 BSB? I don't care who you are, what you do, don't care where you're from as long as you love me.... Fjortissen i meg kom fram igjen, gitt! Når er konserten? Og.... du har fått gavekort på 1,5 aromaterapi? Halvannen altså? Jaja.... 1,5 time da høna!!!!! Get down, get down and move it all around Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 11. august 2009 Konserten er 5 desember! Yes it is.. Skal ha vip bilett og jeg, så da får jeg møte de og være med på sound chech.. ME looooooove it Er fire jenter\damer som skal.. Ei hel helg på hotell i oslo, sååååååå kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke misunnelig....så det så. Tror aldri jeg hadde turt å innrømme at jeg hadde lyst til å gå på en slik konsert Æsj da! jeg liker boyband sånn er det bare! Rart at det er mer "akseptert" å gå rundt med metallica o.l. enn backstreet boys.. Går med forrige turne t-skjrote på jobb og har fått noen bemerkninger fra foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #395 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vil også ha t-skjorte! Har nå bedt bestiss som hadde bursdag på lørdag om å holde av 5.desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vil også ha t-skjorte! Har nå bedt bestiss som hadde bursdag på lørdag om å holde av 5.desember! Hurra!!!!!! Da kan det hende jeg ser deg og da kommer jeg til å stirre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #397 Del Skrevet 11. august 2009 Hah! Jeg vet hvordan du ser ut også vet du, så jeg stirrer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 11. august 2009 Så da skal vi stå å stirre hele konsert da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 11. august 2009 #399 Del Skrevet 11. august 2009 Nei, etterhvert kommer jeg til å rope på deg vet du! Og så kommer vi til å hilse på hverandre, og når vi har kommet hjem til våre respektive pcer, så kommer vi til å skrive om det her på kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 11. august 2009 Nei, etterhvert kommer jeg til å rope på deg vet du! Og så kommer vi til å hilse på hverandre, og når vi har kommet hjem til våre respektive pcer, så kommer vi til å skrive om det her på kg! God plan! er jo alkholservering i spektrum, så kan jo hende det blir en fest ut av det hele er jo tross alt en lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå