mia83 Skrevet 15. juli 2010 #1081 Del Skrevet 15. juli 2010 Håper dere får en fin tur! Vi skal til Hardangervidda på ei hytte der. Fiske og gå turer i fjellet. Gleder oss De to siste ukene holder vi litt åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. juli 2010 #1082 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg gleda meg ikke til sommerferie i år. Vet ikke hvorfor, men kan være for at jeg hadde ferie i februar også. Men nå begynner jeg å glede meg litt, for i natt drar vi avgårde til Canada/ New York og Washington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. juli 2010 #1083 Del Skrevet 25. juli 2010 Og her er det evigheter siden jeg har vært innom, for du har falt ut av mine innlegg listen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. juli 2010 #1084 Del Skrevet 26. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #1085 Del Skrevet 28. juli 2010 Fantastisk herlig å være på ferie!!!! danmark var flott, huset var luksus!!! tar på å leve tre familier opp på hverandre, så ei veke var nok.. iallefall når det var 6 barn i tilegg.. Er helt utslitt og har bare slappet av siden vi kom igjen sent søndagskveld. Men hadde jeg fått bestemt hadde vi reist på enda en ferietur i morgen, dessverre begynner vi begge to på jobb igjen på mandag. Herregud så jeg gruer meg til det, vil ikke på jobb!!!! Har kjørt 190 mil helt alene!!!! F har jo ikke lappen, så derfor er jeg nok ekstra sliten.. Grudde meg som bare det til motorveiene i danmark, der er jo fartsgrensen 130, men det ble man fort vant til, er blitt litt for glad i å kjøre fort etter denne ferieturen :gjeiper: Får en nedtrykt følelse når man kommer hjem fra ferie, de første dagene er det bare deilig å være heime, få komme skikkelig på plass, vaske klær osv.. men poff så ligger man kun på sofan, når man er på ferie er det noe som skjer, noe man ser frem til.. Tror og det er fordi vi bare har noen dager igjen med ferie, og herregud så lenge det er til ferie igjen.. Julaften i år er jo en fredag, så dvs at det blir ikke noe ferie før påske, som neste år er i april... tror jeg må slutte å tenke slik, gjør jo meg selv deprimert.. Fann forresten verdens beste is i danmark: sandwich Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. juli 2010 #1086 Del Skrevet 29. juli 2010 Den isen er virkelig helt herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. september 2010 #1087 Del Skrevet 19. september 2010 Hei Janne! Hvordan går det med deg? Lenge siden sist nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #1088 Del Skrevet 20. september 2010 Hei Janne Hvordan går det? Klem reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1089 Del Skrevet 25. oktober 2010 Et lite livstegn fra meg... Ting er ikke noe bra for tiden. Forrige tirsdag ble det slutt mellom meg og F, etter 8,5 år er det nå over..Det går opp og ned. Noen ganger triller tårene i strie strømmer og andre ganger går det ok. Et kapittel er over og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... Vi har en fin tone oss imellom og prater på tlf minimum en gang for dag Det sies at tide leger alle sår, så jeg håper bare tiden går fort og at ting blir enklere etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. oktober 2010 #1090 Del Skrevet 26. oktober 2010 Et lite livstegn fra meg... Ting er ikke noe bra for tiden. Forrige tirsdag ble det slutt mellom meg og F, etter 8,5 år er det nå over..Det går opp og ned. Noen ganger triller tårene i strie strømmer og andre ganger går det ok. Et kapittel er over og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... Vi har en fin tone oss imellom og prater på tlf minimum en gang for dag Det sies at tide leger alle sår, så jeg håper bare tiden går fort og at ting blir enklere etter hvert.. Så det på FB Jeg tror du kan ha godt av det jeg, komme deg videre og prøve nye ting! Ingen andre du trenger ta hensyn til Men det gjør sikkert helt forj**** vondt, sender deg en nettklem! Håper du finner deg et greit sted å bo, utrolig stressende å flytte Mange mange klemmer til verdens beste Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #1091 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjære, kjære Janne! Så utrolig trist å høre! Du har det helt sikkert veldig vondt nå, men som du sier, tiden leger alle sår. Det er kanskje bedre slik, skjønte jo at dere ikke hadde det helt bra sammen på slutten. Men etter 8,5 år sammen så blir det helt sikkert veldig rart å plutselig være alene igjen.. Håper alt ordner seg for deg og at du får en fin vinter tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1092 Del Skrevet 28. november 2010 Fått flyttet inn i ny leilighet, et nytt kapittel er begynt. med nytt kapittel kommer også ny dagbok, satser på at den kommer iløpet av uken. Har planer om å bli aktivt på KG igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 28. november 2010 #1093 Del Skrevet 28. november 2010 Gratulerer med en ny begynnelse! Gleder meg til å følge deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. november 2010 #1094 Del Skrevet 30. november 2010 Så bra Janne!! Nå ble jeg glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 12. desember 2010 ikke ny dagbok helt enda, vil bli helt ferdig med F først... Tusen tanker i hodet om dagene, hvor lenge kommer man til å føle seg nedstemt, hvor lenge kommer jeg til å savne F? hva skal jeg gjøre i jula? hvor skal jeg feire jul? kommer jeg noen sinne til å finne en ny kjæreste? kommer jeg til å bli 40 og singel og barnløs`? hvor er vennene når man virkelig trenger dem`? og når tid skal jeg få sove godt en hel natt igjen? Er ikke enkelt dette der, noen dager er såklart bedre enn andre. Har vært ute 3 helger på rda nå, og jeg må si at manne-markedet er vanvittig dårlig! ikke at jeg er jakt enda, men jeg ser jo såklart... I går var jeg med på julebord for røde kors hjelpekorps, vurderer å begynne der, så da ble jeg med på julebordet. "sjefen" for dette laget var skikkelig gentleman, bare synd han var 25 år for gammel for meg... Men han viste iallefall stor omsorg, var godt å ha noen som hentet vann, vin og danset med meg... I tilegg kom der en annen gutt, kun 19 år og visst bifil. Han skulle dra hjem med ei anna dame, men jeg fikk overtalt han til å være igjen. Han begynte å kysse meg på nakken og litt slikt,, jeg fikk litt småpanikk og avslo på en høflig måte....Er nok litt tidlig å gjøre slikt, er jo kun 7 uker siden det ble slutt... i tilegg Han er 19(!!!!!!!!!!!!!!!!) år, er jo bare barnet, og i tilegg så ja... ja jeg vet ikke, tror ikke hun damen som måtte reise hjem alene var så veldig fornøgd... Herregud! hun var 32 år, han er 19! Tror jeg er litt desperat etter å se at jeg enda har "taket".. ååååå litt frustrert og litt blæ... skikkelig rotete innlegg, men er godt å bare få skrive ned litt tanker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #1096 Del Skrevet 2. januar 2011 Greitt å enda bruke "gamle" dagboken til utløp for tanker og frustrasjon... Vel jula er endelig over og nytt år er i gang... Jeg har gjort ting jeg ikke er stolt av, gått i mot mine egne premiss. Prøver å ikke angre, hva hjelper vel det? gjort er gjort, hadde jeg fått muligheten en gang til skulle jeg heller gjort ting annerledes.. Er enda livredd for aldri finne noen annen mann.. Jeg har ødelagt noe som kunne blitt en fin ting, men det toget er gått nå pga feil valg gjort i fylla.. Hodet mitt er kaotisk, og jeg er såpass mye alene at tiden blir ofte brukt til å tenke, skulle ønske der va en bryter man bare kunne slå av! Vel året er nettopp begynt og det kan bare bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. januar 2011 #1097 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg har savnet deg! Måtte lete opp boka di for å se om det jeg hadde "fryktet" hadde skjedd. Hvordan går det med det etter bruddet? Har tenkt masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1098 Del Skrevet 29. januar 2011 Er der bare eg som slite med KG, den lasta inn så vanvittig seint, og henger seg opp heile tida.. Er kun KG som gjer det... IRRITERANDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. januar 2011 #1099 Del Skrevet 31. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2011 #1100 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper du snart finner deg en god gutt Janne! Det fortjener du! Kanskje en helt ny dagbok er en frisk start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå