Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for onsdag!!!! Da er det jo snart helg :nigo:

Er ferdig på jobb kl 14 i dag, så da tenkte jeg å besøke mamma. Også fare på step mrl etterpå.. får se hva jeg orker, har vondt i hodet i dag og :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det torsdag, og jeg som hadde kommet til torsdag i går. Uken blir ganske lang med to torsdager :ler:

Ting er ok for tiden. Vet ikke hva det er, men ting er ikke bra.. Syns det er super stress på jobb, sliter med hodeverk og jeg er likegyldig ovenfor F.. Er jo ikke hans feil at ting er stressende på jobb, men alikavel går det utover han.. Er ikke i noe godt humør for tiden, men stille og svarer på kort på ting.. Akkurat nå hadde det ikke gjort meg noe om F hadde flyttet ut, så likegyldig er jeg.. For all del så er jeg glad i han, men jeg skyver han på en måte vekk fra meg nå og jeg aner ikke hvorfor.. Håper ting blir bedre til helgen når jeg får slappet av litt.. Klarer ikke se annet enn stress i forhold til jobb, har to barn som ikke hører etter uansett hva vi gjør. De maser og maser og maser og maser og maser og maser og maser og maser!!! og de gjør bare som de vil, de herjer, skubber andre barn, roper, osv.. Og de 15 andre barna er like høylytte.. Føler jeg går i et vakum på jobb med mye lyd og da sier det seg selv at man blir sliten.. Barna har jo hatt ferie i fire uker og alle er glad for å være i bhg igjen å se de andre barna igjen, så regner med de lærer å holde reglene etterhvert...

Vel det var dagens klage-innlegg.. Straks på jobb nå, skal bli våte i dag, det høljer jo ned ute ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusler ut av boyband verden.

Passet veldig godt inn her for 10 år siden, ikke nå lengere.

:fnise:

Hva synes du om at Kevin har forlatt gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusler ut av boyband verden.

Passet veldig godt inn her for 10 år siden, ikke nå lengere.

Hva synes du om at Kevin har forlatt gruppa?

Så nå blir du ikke i boka mi lenger???? :trist:

Er så vant til at kevin er vekke nå at det går fint. Så lenge ikke AJ og de sexy movesa stikker, så er det greitt! Er jo orgasmisk å se når han begynner :ler:

Også Brian er bare super nydelig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens: F ringte meg på jobb og lurte på hva vi skulle ha til mat, jeg sa at det fikk han finne ut selv. Han lagde grøt, og når jeg kom hjem sa jeg at vi var tom for kanel, og da sa han "ja også er vi tom for sukker" :skratte: Ble ikke grøt for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til en en jæææææævli tlf i dag tidlig. Bestis ringte, huset deres brann i natt... Hun, mannen og de to barna fikk seg ut. Huset er totalskadd og må rives...

Jeg sitter med frysninger og gråter. Er sååå gla for at det gikk fint..

De har drevet å pusset opp de siste ukene og var endelig snart ferdig, de skulle bare kose seg og nyte det i helgen, og nå er de husløse :(

Har heldivis masse familie der så tar vare på dem nå, men jeg vurderer å reise hjem å være med dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!

Fy fader så skummelt, men utrolig bra de kom seg ut!!!

Bra de har familie som tar vare på dem, men skjønner godt du vil reise hjem for å være med dem, usj så skummelt og ekkelt :(

:kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser ikke hjem nå.. Det er så vanvittig mye de må ordne. Huset må nok rivest og alt er bare styr.. Vet iallefall at jeg har verdens beste vennine og er så glad det gikk bra. Er helt jævlig at gull ungene har mistet leker og kler, men de er iallefall il ive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

to uker så reiser jeg hjem til de.. Har faktisk vært inne på tanken å få meg en sykmelding, slik jeg kan være der ei stund.. men går jo ikke det nå som det er så hektisk på jobb...

Er dritt å ikke kunne være sammen med bestis. Natt til i går gikk veldig bra, men når er ting begynt å gå opp for henne... Har vel pratet med henne 6-7 ganger siden fredag.. Barna har tatt det veldig fint, men kan jo hende rekasjonen kommer i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gode råd mot mens smerter? har spist smertestillende, men hjelper ikke! :( varmeflaske har jeg også prøvd... sjokolade også, hjalp ikke det heller, men var jammen godt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til en en jæææææævli tlf i dag tidlig. Bestis ringte, huset deres brann i natt... Hun, mannen og de to barna fikk seg ut. Huset er totalskadd og må rives...

Jeg sitter med frysninger og gråter. Er sååå gla for at det gikk fint..

De har drevet å pusset opp de siste ukene og var endelig snart ferdig, de skulle bare kose seg og nyte det i helgen, og nå er de husløse :(

Har heldivis masse familie der så tar vare på dem nå, men jeg vurderer å reise hjem å være med dem..

Å, fy faen!!

Brann er mitt store mareritt.

stakkars, stakkars, men takk gud for at de klarte seg!

Noen som har gode råd mot mens smerter? har spist smertestillende, men hjelper ikke! :( varmeflaske har jeg også prøvd... sjokolade også, hjalp ikke det heller, men var jammen godt :nigo:

Når skulle sjokolade hjulpet?

Ingen gode tips fra meg, aldri hatt det problemet der...

Oj, jeg var vist ikke til god hjelp nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

dæven janne, sorry at jeg ikke har kommet inn her før!

*bad friend*

leser at du har hatt litt av hvert og stri med i det siste, ikke noe kjekt.. vil jo at du skal være gla! håper det ordner seg med F, det er lett til at man går løs på de nærmeste når det er noe som er vanskelig, selvom det ikke nødvendigvis er de som erp roblemet.. kjenner til det :dry:

og så grusomt med brannen til venninnen din. forstår utrolig godt at du vil være der, må kjennes fælt å være så langt unna! fint at du får reist oppover snart da..

og du er fortsatt flink og trener, føler du noen fremgang? :nigo:

i høst skal jeg virkelig kline til med trening, gleder meg til å se resultater! :trene:

:klemmer: god nattaklem fra meg, håper du sover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, fy faen!!

Brann er mitt store mareritt.

stakkars, stakkars, men takk gud for at de klarte seg!

Når skulle sjokolade hjulpet?

Ingen gode tips fra meg, aldri hatt det problemet der...

Oj, jeg var vist ikke til god hjelp nei.

Sjokolade hjelper vel mot det meste, gjør det ikke det da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensensmerter:

Varmeflaske

Pledd, sofa og noe på tv

Noe varmt å drikke

Sjokolade

SMERTESTILLENDE!

Og selvfølgelig en

:klemmer:

Gikk over tilslutt. Søvn er også bra fann jeg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...