Pasjonsblomst Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 21. mai 2009 hei hei.. takk for støttende ord Går bra her.. fri og jeg driver med husarbeid.. ikke utav senga før 10, og dagen går så fort. Det er litt trist. Har forsåvidt snakka ganske ut med samboer tidligere, han vet hvor mye det betyr for meg. Jeg tar det veldig kuli, er ikke noe nytt liksom.. var bare jeg som ble litt ivrig i "prøvinga"... har hatt idag, og 2 dager til eggløsning. Man vet jo ikke hva som skjer. Tror at sambo kommer til å bli glad dersom jeg blir gravid, selv om han ikke føler seg klar. Alt ordner seg vet dere.. for oss snilleste og godeste småpiker håper alle nyter fridagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 21. mai 2009 #122 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei hei Litt trist å lese om diskusjonen med din kjære. Kanskje det er sånn at noen menn rett og slett ikke blir klar for barn før det er et faktum ?? Hvis han vet hva dette betyr for deg, og dere ikke bruker prevansjon, så syns han nok innerst inne at det er greit om du skulle bli gravid 33 år, så vet han hvordan de blir til Men hadde jo vert ordentlig kjekt for deg om han var skikkelig med på prøvinga sikkert. Kan tenke meg du blir litt frustrert nå når du er så klar .. Vil bare ønske deg lykke til, og så må du vel bare prøve å snakke mere med han om det, siden det er så viktig for deg. Hvor gammel er du foressten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei hei Litt trist å lese om diskusjonen med din kjære. Kanskje det er sånn at noen menn rett og slett ikke blir klar for barn før det er et faktum ?? Hvis han vet hva dette betyr for deg, og dere ikke bruker prevansjon, så syns han nok innerst inne at det er greit om du skulle bli gravid 33 år, så vet han hvordan de blir til Men hadde jo vert ordentlig kjekt for deg om han var skikkelig med på prøvinga sikkert. Kan tenke meg du blir litt frustrert nå når du er så klar .. Vil bare ønske deg lykke til, og så må du vel bare prøve å snakke mere med han om det, siden det er så viktig for deg. Hvor gammel er du foressten ? Heihei.. jeg er 28... og et halvt Pleide i tidlig 20årene og si at jeg ønsket meg barn som 26/27... det gjelder egentlig enda. (men som du skjønner er jeg ikke helt der enda). Tror at for mange menn er dette med graviditet noe fremmed, rart, litt skummelt kanskje..,.. og vanskelig og forholde seg til. Regner meg at det løser seg helt flott for oss, han er jo en skjønn og smart type. Han har forandret seg mye bare det siste året, og er mer åpen for dette nå. litt igjen bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 22. mai 2009 ok, litt syklusprat: Er på dag 13 CD, og rundt EL formoder jeg. Var så godt i gang med temping, men så gikk termometeret tom for batteri etter en 4-5 dager. Typisk eller hva, akkurat når jeg hadde bruk for det. Og siden sambo "fikk meg ned" på beina igjen, gadd jeg ikke kjøpe nytt. Derfor aner jeg ikke når jeg har EL enda, men antar at det rundt dag 14. Har hatt endel murringer hele veien siden TR, særlig for en 2-3 dager siden, dvs rundt dag 10. Verk i korsrygg osv. Akkurat nå kjenner jeg ikke noe som helst. Har kanskje litt EL-slim eller hva det heter.. (usj, det høres ekkelt ut).. hehe. Har et veldig avslappa forhold etter første PP iheridge symptomjakt. Prøver ikke engang å ha alt jeg kan nå, føler det er litt wasted i og med at han ikke går hele veien.. Men uhell kan jo fremdeles skje, og jeg håper på mirakler. Tar det bare veldi kuli på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. mai 2009 #125 Del Skrevet 22. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 23. mai 2009 #126 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Håper du og mannen blir enige om å kjære hele veien i dag, ikke "kjøre ut i svingen" Det er jo eggløsning og greier.. Uansett, skulle bare innom med en liten Ha en fin kveld, forhåpentligvis i full aktivitet *edit, smileyfeil Endret 23. mai 2009 av Poizki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. mai 2009 #127 Del Skrevet 23. mai 2009 innom for å hilse på. Kompis av meg og kjære sa at han ikke var klar for barn før lillefrøkna så dagens lys Nå er de familie på fire Tror de tar det litt roligere disse karene Vi skulle bare ta det slik det kom da vi begynte, men jeg ble ganske fort opphengt i prosjektet Er mye mer avslappet nå enn før jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 23. mai 2009 #128 Del Skrevet 23. mai 2009 Håper det blir baby denne pp Spennende her fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 24. mai 2009 Idag har jeg sovet lenge.. hatt , spist frokost, surfet litt og syklet 5 mil (.....,.) mektig stolt over meg selv. og nå: au au au au.... kroppen verker. Øver meg til et sykkerlritt dumme meg har meldt meg på. som er enda lenger.. nå skal jeg dusje, og så blir det sofaen resten av dagen tror jeg. Håper sambo tar seg av middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. mai 2009 #130 Del Skrevet 24. mai 2009 Idag har jeg sovet lenge.. hatt , spist frokost, surfet litt og syklet 5 mil (.....,.) mektig stolt over meg selv. og nå: au au au au.... kroppen verker. Øver meg til et sykkerlritt dumme meg har meldt meg på. som er enda lenger.. nå skal jeg dusje, og så blir det sofaen resten av dagen tror jeg. Håper sambo tar seg av middag. Deilig med late morgninger da Flink du er som har syklet 5 mil da, det er laaangt det Hvor langt er det sykkelrittet du har meldt deg på da? Håper du sambo tar seg av middagen i dag, så du får slappet av litt Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 24. mai 2009 sykkelrittet er på 9 mil.. Håper inderlig at det går bra. auuuch Kom meg heldigvis godt etter sykkelturen, men sleit fælt de 1-2 første timene.. Kroppene jobbet så hardt for å komme seg. hehe. Nå har jeg spist deilig middag.. og kjenner jeg har lyst på litt dessert... Har egentlig gitt opp håp på treff denne PP. MÅ jobbe litt med sambo og få han mer ivrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. mai 2009 #132 Del Skrevet 24. mai 2009 Litt kjedelig da det virker som de ikke interesserer seg så masse Jeg trodde det jeg å her hjemme helt til jeg tok det opp så hadde jeg jo tatt helt feil. Han bare vil ikke vise hvor gira og skuffa han blir fordi da blir det værre for begge når det ikke går ... Ser jod en da men allikevel ikke helt liksom.. :klø: Kanskje han er en av de han å? (en av de) Måtte le av meg selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 25. mai 2009 #133 Del Skrevet 25. mai 2009 Idag har jeg sovet lenge.. hatt , spist frokost, surfet litt og syklet 5 mil (.....,.) mektig stolt over meg selv. og nå: au au au au.... kroppen verker. Øver meg til et sykkerlritt dumme meg har meldt meg på. som er enda lenger.. nå skal jeg dusje, og så blir det sofaen resten av dagen tror jeg. Håper sambo tar seg av middag. Også jeg som skryter av å ha sykla 4,2 mil inne i mi bok... Der slo du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Poizki: Er mektig imponert over dine 4.2 mil også jeg.. også med en øl innabords a gitt.. *fnis* Oppfordring til alle gravide: send deres til meg (siden de er permittere i flere mnd fremover). Planen min er at de skal rotte seg sammen, og lage et kraftig heksebrygg/forhekselse for å sette spira på plass hos meg... Kjære gud, det må da finnes snille hekser også, og ikke bare onde?? *krysser fingrene og tærne* Endret 25. mai 2009 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. mai 2009 #135 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei Aurelia! Innom og hilser på Så flink du er og sykler da! 9 mil er jo laaaangt Håper du snart blir gravid og at mannen begynner å bli mer gira snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. mai 2009 #136 Del Skrevet 25. mai 2009 kanskje det gikk denne gang? Hvem vet?? :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 25. mai 2009 #137 Del Skrevet 25. mai 2009 En av disse må jo være snill tante?? Jeg stemmer på denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 25. mai 2009 #138 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Poizki: Er mektig imponert over dine 4.2 mil også jeg.. også med en øl innabords a gitt.. *fnis* Oppfordring til alle gravide: send deres til meg (siden de er permittere i flere mnd fremover). Planen min er at de skal rotte seg sammen, og lage et kraftig heksebrygg/forhekselse for å sette spira på plass hos meg... Kjære gud, det må da finnes snille hekser også, og ikke bare onde?? *krysser fingrene og tærne* Det finnes snille hekser, foreksempel Madam Mim! Det er sant altså, hun er snill! Og jeg pleier ikke å ha så forferdelig vondt når jeg har mensen, så derfor er det nok Madam Mim som pleier å besøke meg. Så jeg skal sende henne til deg nå som hun har litt ledig tid en stund. Er ikke noen smiley som ligner, men Madam Mim har jo lilla klær, så jeg tok denne: Hun mener ikke noe vondt med å rekke tunge til deg altså, hun er bare litt sånn ertelysten! Hun er jo en heks tross alt, selv om hun er snill... Forresten, likner denne enda mer? Tror det... Dette kommer til å funke altså! Jeg har litt tro på sånn kritthvit heksemagi ala Disney... Endret 25. mai 2009 av LilleRamona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 25. mai 2009 #139 Del Skrevet 25. mai 2009 titti! en kort hilsen fra meg sånn rett før sengetid. takk for innlegg i boka mi ble litt overrasket da jeg ikke har skrevet iboka di før, ikke bra! men, nå har du altså blitt en del av "mine innlegg" God nattta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Aurelia! Innom og hilser på Så flink du er og sykler da! 9 mil er jo laaaangt Håper du snart blir gravid og at mannen begynner å bli mer gira snart Håper særlig på det siste! Gir opp, gubbe! hehe kanskje det gikk denne gang? Hvem vet?? mirakler skjer vel... vet jo ikke engang når/om/hvor/hvis.. ehh jeg har hatt EL.-.*fnis* En av disse må jo være snill tante?? Jeg stemmer på denne: Ja, den tanta kan gjerne få komme til meg og trylle litt.. Det finnes snille hekser, foreksempel Madam Mim! Det er sant altså, hun er snill! Og jeg pleier ikke å ha så forferdelig vondt når jeg har mensen, så derfor er det nok Madam Mim som pleier å besøke meg. Så jeg skal sende henne til deg nå som hun har litt ledig tid en stund. Er ikke noen smiley som ligner, men Madam Mim har jo lilla klær, så jeg tok denne: Hun mener ikke noe vondt med å rekke tunge til deg altså, hun er bare litt sånn ertelysten! Hun er jo en heks tross alt, selv om hun er snill... Forresten, likner denne enda mer? Tror det... Dette kommer til å funke altså! Jeg har litt tro på sånn kritthvit heksemagi ala Disney... takk for at du sender gamla til meg! Håper hun ikke har brukt opp alt det magiske pulveret sitt på det lille miraklet ditt nå da.. hehe. Hvit magi, jeg er klar! titti! en kort hilsen fra meg sånn rett før sengetid. takk for innlegg i boka mi ble litt overrasket da jeg ikke har skrevet iboka di før, ikke bra! men, nå har du altså blitt en del av "mine innlegg" God nattta :søvn: hei!! sånn, da er vi igang iallfall... blir koselig å følge deg videre.. og du er hjertlig velkommen her når som helst.. jo oftere jo bedre.. hehe ................................ Det regner! ugh.. humøret mitt og været henger altfor tett sammen. hihi. Men egentlig er jeg ganske godt humør idag. Skal på noe dansetrening på Elixia snart.. håper det blir kjekt. Begynner å kjenne litt ømme bryster nå.. la meg se, det blir da CD 19. Når er det egentlig i syklus de blir ømme? Rundt EL? Eller etter mens man venter på IKM? Kjenner det mest i brystvortene når jeg tar på dem da. (hehe noe jeg gjør hele dagen.. ehh nei kanskje ikke akkurat... ) *gofler i seg et eple mens jeg egentlig blir trøttere og trøttere og snart er det ut i regnet og på trening* juhuuuu Vært ekstremt tisstetrengt idag også.. men det trenger jo ikke ha noe å si. Er ikke på symptomjakt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå