Gå til innhold

Aurelias Drøm


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Å, det her var litt for spennende kjenner jeg...

Men jeg skal ikke fyre opp under bålet..Men jeg vil!!!

Krysser fingrene i all hemmelighet jeg...

;)

Og..nei, glem det..Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh.. på et døgn har jeg snudd fra nei det er null sjangs for at jeg er gravid.. til at "jeg tror jeg kan være gravid".. og det liker jeg ikke for noe sier meg at jeg tar feil.

Nå var det litt småspotting igjen... det irriterer vettet av meg at jeg ikke kan tolke disse signalene.. den kan være så mangt, noen småblør jo når de er gravide også, iallfall litt i starten (ikke blod enda her, bare bitte litt spotting). (som jeg hater, for da tenker jeg at heksa kommer snart)

Kanskje jeg hadde sen EL denne PP? Jeg har jo aldri kartlagt EL... og da tar det jo en tid før hormonnivå kommer opp også...

Har ganske mange ubesvarte spm nå ja... men¨går rundt og smiler og innbiller meg litt at jeg er gravid.. hihi. deilig følelse og smake litt på

Hmmm.. føler det murrer endel nede i magen nå.. og ned i lårene.. (men igjen, det kan jo være begge deler)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh....jeg venter og venter!

Føler jeg bare får fler og fler symptomer, men på dette tidspunkt så kan det sikkert også være innbillninger:

tørst

sting i magen

små kramper/stikninger i magen

Når tror dere jeg bør ta neste test? I og med at IKM+3/4 var negativ. Hvis ikke tanta kommer i morgen, ser jeg liten grunn til å teste i morgen liksom. Kun en dag etter negativ test. (men kanskje jeg sprekker for jeg er jo såå nysgjerrig)

Tenk, jeg er kanskje gravid nå uten å vite om det.. (og kan derfor ikke feire, fortelle sambo det).. frustrating. and fun!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da :) Har du regelmessige sykluser til vanlig eller? For da skjønner jeg godt du er spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da :) Har du regelmessige sykluser til vanlig eller? For da skjønner jeg godt du er spent :)

...spennende ja! *gliser*

hatt 3 sykluser etter pilleslutt, alle på nøyaktig 29 dager. nå er jeg 3 dager over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spennende det var her hos deg nå, Aurelia! Får virkelig håpe at det er mange måneder til TR kommer hos deg nå. Det hadde jo vært fantastisk! :)

Uansett utrolig bra at sambo har kommet seg mer på babytanker. Det tar litt tid for de mannfolka å venne seg til tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du er spent nå?

Huff, man lar seg påvirke av alle oss positive KGdamer, her er man gravid inntil det motsatte er bevist ;)

Men om det viser seg å være symptomer det du har skrevet ned så har du flere symptomer enn meg :fnise:

Fortsatt bare ømme pupper her..

Natta, og lykke til med testing enten i morgen eller på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 forsinket: ingen tante

good morning... sovna 1, og våkna halv 7... halvørska med en kopp grønn te nå.

Er passelig avhengig av nett og kvinneguiden og google nå, leser og leser. Er jo så nysgjerrig, og siden jeg ikke får vite om jeg gravid, leser jeg.. og er kjempepratesyk med dere ;)

Har bestemt meg for (med mindre det drøyer veldig) og ikke fortelle sambo noe før jeg eventuelt har en positiv graviditetstest (etter hans eget ønske igrunn). Så derfor er jeg helt alene om å tro at jeg kanskje er gravid... Har en slik rar og kjempegod følelse inni meg.

:kaffekopp::natti::jepp:

---

prøvde litt :sengekos: i går, og jeg var såååå følsom. begynte mest bare å le... hihi. kan det være symptom? og kjente at det rykte til i siden på magen når jeg flytta brått på meg...

(men per nå stoler jeg ikke på at de "symptomene" jeg kjenner er ekte eller kun innbilte

Men at jeg griner lett er ekte... hehe: senest av dette klippet nå: http://www.dagbladet.no/2009/07/08/kultur/...n/dans/7114240/

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne var det veldig spennende :popcorn: Og så masse positiv energi da !! Jeg får suge til meg litegrann her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..

Om du er gravid nå, så ligger vel vi ganske likt i løypa?

Er du en sånn som går inn i terminkalkulatorer å skriver inn tidspunkt for første dag i siste mens? Hihi..Det er jeg..Og denne gangen stemte det jo, 13 mars altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..

Om du er gravid nå, så ligger vel vi ganske likt i løypa?

Er du en sånn som går inn i terminkalkulatorer å skriver inn tidspunkt for første dag i siste mens? Hihi..Det er jeg..Og denne gangen stemte det jo, 13 mars altså :)

Terminkalkulator viser termin 16.mars på meg... HVIS jeg er gravid... så ganske likt ja. Mistenker allerede nå at det kan være noe senere, ved at jeg kanskje har hatt sen EL. Men jeg er ENDA ikke gravid, jeg er bare på vent....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så nå på facebook at eksen min (jeg var 17-20) fikk en sønn igår 08.07.. hehe. LItt rart.. Særlig fordi det var den dagen JEG trodde kanskje jeg var gravid....

skjebnen???? ;) (ikke sikkert jeg er det engang, men jeg lever i håpet enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt her i gården... venter og venter enda. Ting føles ganske surrealistiske..jeg er generelt i supergodt humør og glad, har ferie og er kanskje gravid.. men er så rart for jeg er liksom i et vaakum nå mens jeg venter..

...kaaaanskje jeg tester i morgen tidlig.. eller lørdag. hvis ikke tanta kommer. Ikke noe mer tegn til henne da, hatt bitte bitte litt spotting idag også, men lite verk/pms osv.. Har det bra. Ganske tørst hele veien da.. drikker MASSE vann.

Hyggelig at dere følger meg på veien... :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Test i morgen da, for miiiin skyld (er bortreist i helga)

får se... jeg har liksom fått det for meg at dersom jeg er gravid, så kommer jeg IKKE til å teste positivt grunnet lave hormontall... hehe. eller at jeg i det minste bør vente flere dager... men ER spent nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar::roll: :klø:

Blir litt gal av denne ventinga jeg.. føler det har gått år og dag, og så er ikke mer enn et døgn gått siden første test. *sukkkkkk*

Men hva tror dere folkens?

Er det vanlig med forsinket EL og forsinket mens? Kan mens utebli helt uten at man er gravid? Kan kostholdet ha forskjøvet mens 4 dager?

Synes bare det er rart når syklus var så klokkepresis de tre første gangene etter slutt.. og nå er bare helt borte. Kjenner murringer i høyre side da..

*rive seg i håret*

Hvorfor kan det ikke bare bli gravid/ikke gravid og så er den saken klar??????? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El kan komme en uke forsinket, det gjorde den på meg denne gang da jeg ble gravid ;) jeg tok tempen så derfor visste jeg det men etter el testene så hadde jeg el 2 ganger men det var nok at kroppen ikke klarte å slippe et egg første gangen den prøvde :jepp:

Men ta en test i morgen tidlig du :hoppe: Er så spennende når man føler seg litt gravid også :) Håper på positivt resultat her i gården :duskedame:

:5: for baby i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...