Gå til innhold

Poizki prøver på Oizki


Poizki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå og fortell din kjære da jente!! :ler: Og så kommer du hit og forteller oss hva han sa!! :klemmer:

Søvndrukne kjære ble lettere forvirret..Hæ? to streker? Det betyr? Hæ? Sikker på at det ikke skal være tre? Også flirte han...Også måtte vi ligge der å kose litt..Han er mer skeptisk/nervøs enn meg, vil egentlig ikke si at jeg er gravid før vi er over 12 uker..Det går jo ikke ann!? Jeg er jo gravid, man får bare håpe at man fortsetter med det i 42uker;)

Artig dag i går, vi var litt tummelumske begge to, og smilte og rista på hodet når vi så på hverandre..

Koselig!!

oh my god!!! har falt av lasset litt jeg også.. ikke vært her inne og kikket.. og så liksom: wow wow.....!!!! gratulerer så mye Poizki! og masse lykke til videre.

Det var da strålende nyheter på en søndag

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Artig, artig artig!!! Tuuuusen takk for gratulasjoner...

Gratulerer så mye!!!!

Taaaakk :biggrin:

:duskedame: GRATULERER SÅÅÅ MASSE :duskedame:

Håper at den lille spiren holder seg godt fast :hoppe:

:kose:

Det håper jeg og ;)

____________________

Og, dere er herved advart - INGEN må skrive "håper spiren KLORER seg fast"

For jeg blir seriøst kvalm av å lese det...Og vondt i livmora mi ved tanken på at det skal ligge en liten bønne der inne å skrape på veggene..Æsj, jeg grøsser her jeg står å skriver...Haha, rar er man :)

Uansett!

Lite symptomer her i gården, bare de vanlige "vondt i puppene før mensen" pluss at det stikker nederst i magen hvisj eg reiser meg fort..Så jeg føler meg meget lite gravid, og setter egentlig pris på det, håper ikke jeg blir en spyer, da er jo hele ferien ødeklagt :/

Ha en fin dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søøøøte dere eeerrr!! :grine: <----alvorlig talt, jeg griner av alt idag...hehe

Flirte godt da jeg så for meg mannen din i senga med et spørsmålstegn i panna! :skratte:

*skrape skrape skrape* :fnise: Neida! Bare tuller ;) Du skal jo ikke ha en liten gremlin-spire heller da raringen! :klemmer:

Ha en boks med tørr kjeks i nærheten da vettu. Ritz eller Sæter sin: Salinas, den er kjempegod!! De fleste her sier at når kvalmen kommer hjelper der med litt mat i magen og kjeks er suverent til slikt. ;)

:grine::bolledeig: :rødme: :hoppe: Du har spire!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, dere er herved advart - INGEN må skrive "håper spiren KLORER seg fast"

For jeg blir seriøst kvalm av å lese det...Og vondt i livmora mi ved tanken på at det skal ligge en liten bønne der inne å skrape på veggene..Æsj, jeg grøsser her jeg står å skriver...Haha, rar er man :)

:ler::fnise::ler2::icon_lol::hoho::laugh::legrine:

Nå lo jeg så godt at jeg måtte ta med alle latterikonene jeg fant... :ler:

Men jeg må jo gratulere så mye, Poizki!!! :smilyblomst::strix: Dette var kjempehyggelig! Når blir terminen da, i mars en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniklese sniklese... :lur:

Nå har jeg lest meg igjennom boka di!!

Gratulerer så masse med liten søt spire i magen!!! :strix::smilyblomst:

skal bli spennende å følge deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Poizki!!!

Krysser alt for at spiren biter seg fast!! Bedre? :skratte:

Neida - fra spøk til alvor. Det går nok kjempebra og i mars (??) 2010 sitter du der med verdens vakreste Oizki :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse, Poizki!!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Det var en utrolig god nyhet å lese her. Kjempemorro!!

*Ruller meg i støvet* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søøøøte dere eeerrr!! <----alvorlig talt, jeg griner av alt idag...hehe

Flirte godt da jeg så for meg mannen din i senga med et spørsmålstegn i panna!

*skrape skrape skrape* Neida! Bare tuller Du skal jo ikke ha en liten gremlin-spire heller da raringen!

Ha en boks med tørr kjeks i nærheten da vettu. Ritz eller Sæter sin: Salinas, den er kjempegod!! De fleste her sier at når kvalmen kommer hjelper der med litt mat i magen og kjeks er suverent til slikt.

:hoppe: Du har spire!!

Fisj, ikke skrap! Får samme følelsen inne meg som når noen skraper på en tavle..

Joda, det var koselig..Prata litt om hvordan de kommende besteforeldre vil reagere, blir første barnebarnet på begge sider! (eller, nesten, faren til kjære har en sønn fra før som har en datter, men hun ser han vel 1 gang i året)

Så det blir vel et bortskjemt lite barn

:ler:

Nå lo jeg så godt at jeg måtte ta med alle latterikonene jeg fant...

Men jeg må jo gratulere så mye, Poizki!!! Dette var kjempehyggelig! Når blir terminen da, i mars en gang?

Takk, takk!! :hoppe:

Terminen blir 13 mars!!

Og det passer så bra..Tror det er fin tid på året for å få smått, bortsett fra at jeg må "låne" kjæres dunjakke når det er -25 og at scootersesongen blir noget ødelagt :)

sniklese sniklese... :lur:

Nå har jeg lest meg igjennom boka di!!

Gratulerer så masse med liten søt spire i magen!!! :smilyblomst:

skal bli spennende å følge deg!!

Takk takk :hoppe:

Jeg syns også det skal bli spennende å følge meg selv! ;)

Føles ikke helt virkelig det her ..

Men i går gikk vi en tur før vi la oss, og jeg gikk bak kjære, blåste på et strå for å se om jeg fortsatt kunne..Han hørte bare en høy skrikelyd og snudde seg fort "Ka det e førr nåkka????"

Jeg skjønte ingenting, hvorfor ble du irritert nå?

Neida, søtingen min var redd for at jeg hadde "kjent noe" i magen, og at jeg hadde hylt fordi det gjorde vondt...

Åååååh, da var han søt altså..For han er ikke en mann som er flink til å sette ord på ting, og i går prata vi egentlig ikke om "barn i magen" engang :rødme:

Gratulerer så utrolig masse, Poizki!!! :bolledeig:

Det var en utrolig god nyhet å lese her. Kjempemorro!!

*Ruller meg i støvet*

Ta alt støvet du vil ha!!! Så lenge det ikke betyr at du tar det som skal hjelpe meg å holde spira på plass ;)

Gratulerer :) Så koselig å se at det klaffet!!! :)

Tuuuuusen takk..Så godt å kunne fortelle det her..Vært sammen med gode venniner både søndag og i går..Og jeg sitter bare å tenker "Hvordan hadde de reagert hvis jeg hadde fortalt det nå?

--------------------------

Fortsatt ingen symptomer, bare de her ømme puppene..

Tok sol i går, og det ble alt for varmt for meg..Etter 10 min måtte jeg gå ut av senga, da snurra rommet, det dunka i hodet og jeg var litt kvalm..

Første gang jeg har tatt sol på mange år - tror det blir flere år til neste gang og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det skal bli spennende å følge meg selv! ;)

Føles ikke helt virkelig det her ..

Men i går gikk vi en tur før vi la oss, og jeg gikk bak kjære, blåste på et strå for å se om jeg fortsatt kunne..Han hørte bare en høy skrikelyd og snudde seg fort "Ka det e førr nåkka????"

Jeg skjønte ingenting, hvorfor ble du irritert nå?

Neida, søtingen min var redd for at jeg hadde "kjent noe" i magen, og at jeg hadde hylt fordi det gjorde vondt...

Åååååh, da var han søt altså..For han er ikke en mann som er flink til å sette ord på ting, og i går prata vi egentlig ikke om "barn i magen" engang :rødme:

Så skjønn han virker!!! han er nok allerede en stolt pappa!! Grabberna kunne!! hihi!! :ler:

Jeg tror jeg stjeler litt babystøv og sparer på det til august... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjeler litt babystøv jeg også... mars høres ut som en perfekt måned å få barn på ja.. så har du den lyse tiden foran deg, sommer og høst.. og slipper å gå ordentlig høygravid i jula. *litt misunnelig*

Tenker litt sånn at jeg vil ha baby i visse måneder.. for å time det litt. Men det er vel litt vel forhåpningsfull "naiv" tankegang.. bør jo føle meg utrolig heldig uansett hvilken måned det blir (og blir nok også det altså!)

Bra du føler deg bra enn så lenge....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje man skal skrive litt i sin egen dagbok også?

:fnise:

Går rundt i en litt surrealistisk boble for tida..Kan gå en stund på jobb uten å tenke på det, men plutselig kan jeg få lyst til å springe rundt på senteret "Ser dere ikke at jeg er graaaaavid?!?!?!"

Åååh, har så lyst å si det til folk når jeg går å tenker for meg selv, men samtidig er det ikke vanskelig å holde kjeft når vi har besøk, føler jo ikke at det er sant enda, så da lurer jeg jo folk ;)

Men gud som jeg gleder meg til å fortelle det til kommende besteforeldre, og oldeforeldre!! Oi oi oi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra Hurra Hurra..... skjønner deg veldig godt på det med å fortelle/Ikke fortelle... Man vil sååå gjerne fortelle, men tør ikke /føles rart.. Du venner deg nok til å være gravid etterhvert.. og vips så er det over. Under 8 mnd igjen nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Hurra Hurra..... skjønner deg veldig godt på det med å fortelle/Ikke fortelle... Man vil sååå gjerne fortelle, men tør ikke /føles rart.. Du venner deg nok til å være gravid etterhvert.. og vips så er det over. Under 8 mnd igjen nå.. ;)

Jepp jepp.Det er akkurat sånn det er, og så er jeg redd for å jinxe det ;)

-----------------------------

Men lillebror skal ha "konfirmasjon" 22august, og om vi klarer å holde det skjult til da hadde det jo vært stilig å holde en liten tale til lillebror der man bare slenger på et lite "forresten, du skal bli onkel i mars"

Hoho, det hadde vært artig, men alt av besteforeldre og slekt tilstede..Så får vi heller fortelle det til kjæres slekt dagen før, eller dagen etter..

Fortsatt symptomløs utenom vondt i puppene..Men går å håper at jeg skal bli trøtt om dagene, for nå ligger jeg våken å vrir meg til i tretia hver natt, fordi jeg er så varm/det er varmt på soverommet..

I kveld skal vi på "uformell grilling sånn at folk kan bli kjent før det blir bryllup i morgen" til en kompis av kjære..Spent på det..

Men skal vel klare å lure meg unna alko ganske greit, skal på jobb i mårra, også kan jeg bare si at jeg har vondt i hodet, de fleste vet at det bare blir verre hvis jeg drikker da..

Men hvordan skal jeg unnskylde meg i morgen? På den store dagen?? Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra at du ikke har så mange symptomer.... eller vondt i puppene er jo litt kjedelig det da. Finnes det noen symptomer man faktisk ønsker forresten, eller er alle "negative"?

vondt i hode er grei unnskyldning det.. sliten og litt uopplagt, skal jobbe dagen etter... gode greier:)

På lørdag.. hmm kan dra den enda lengre med at du går på antibiotikakur, og ikke kan drikke? Eller seff at du måtte være sjåfør fordi..?

Eller bare si; jeg fikk rett og slett lyst på brus idag jeg.. men det funker vel kanskje ikke så bra.. hehe. Det går nok så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du ikke har så mange symptomer.... eller vondt i puppene er jo litt kjedelig det da. Finnes det noen symptomer man faktisk ønsker forresten, eller er alle "negative"?

vondt i hode er grei unnskyldning det.. sliten og litt uopplagt, skal jobbe dagen etter... gode greier:)

På lørdag.. hmm kan dra den enda lengre med at du går på antibiotikakur, og ikke kan drikke? Eller seff at du måtte være sjåfør fordi..?

Eller bare si; jeg fikk rett og slett lyst på brus idag jeg.. men det funker vel kanskje ikke så bra.. hehe. Det går nok så bra så!

Nei, det er vel få symptomer som er så mye å trakte etter..

Brudens far er min fastlege, så antibiotikakur tror jeg ikke går der i gården :fnise:

Desutten vet han at vi prøver, men ikke at jeg er gravid, har ikke fått bestilt meg time enda..

Nei, skal prøve meg på sjåførunnskyldninga, men ulempen er jo at vi ikke bor så langt unna, men men...

Jeg er på jobb i dag, så får ikke sett kirkedelen av bryllupet, men kjære er sjåfør på brudeparet i dag, så han tar vel bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fungerer ganske bra og bare ha et halvfullt glass med vin også foran seg.. så kan mannen drikke litt av ditt av og til.. bare sett de ved siden av hverandre.. så går du rundt med det i hånda litt av og til utover kvelden..og skåler med vinglasset under middagen... er nok ikke noen som legger merke til at du faktisk ikke drikke av glasset... jeg gjorde det en kveld på byen med noen vi ikke kjenner så godt, og ingen registrerte at jeg faktisk ikke drakk av vinglasset... men jeg drakk en del vann hehe... jeg var bare med på alle skålene og holdt det i hånda - og så tømte jeg ut litt når jeg var på do.... og ellers fikk ei venninne til å drikke litt av mitt glass...

funket bra det! og ofte så er det så mye som skjer rundt bordet i et bryllup at de andre legger ikke merke til hva du gjør og ikke gjør - så lenge du ikke oppfører deg rart eller mistenksomt...

Jeg hadde forøvrig ikke noe særlig symptomer før uke 7.. da kom småkvalmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

name='thumbalina' date='11.07.2009 (11:11) ' post='7087621']

Det fungerer ganske bra og bare ha et halvfullt glass med vin også foran seg.. så kan mannen drikke litt av ditt av og til.. bare sett de ved siden av hverandre.. så går du rundt med det i hånda litt av og til utover kvelden..og skåler med vinglasset under middagen... er nok ikke noen som legger merke til at du faktisk ikke drikke av glasset... jeg gjorde det en kveld på byen med noen vi ikke kjenner så godt, og ingen registrerte at jeg faktisk ikke drakk av vinglasset... men jeg drakk en del vann hehe... jeg var bare med på alle skålene og holdt det i hånda - og så tømte jeg ut litt når jeg var på do.... og ellers fikk ei venninne til å drikke litt av mitt glass...

funket bra det! og ofte så er det så mye som skjer rundt bordet i et bryllup at de andre legger ikke merke til hva du gjør og ikke gjør - så lenge du ikke oppfører deg rart eller mistenksomt...

Jeg hadde forøvrig ikke noe særlig symptomer før uke 7.. da kom småkvalmen...

Joda, vi får se hvordan jeg griper ann det der, men sannsynligvis blir jeg sjåfør - så kan jeg kjøre litt kompiser hjem etterhvert også.

Det er det jeg er rerdd for ja, at kvalmen kommer akkurat når vi drar på ferie nesten helg :tristbla:

Men, ingen vits i å ta sorgene på forskudd - kan jo være at man holder seg frisk som en fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...