Gå til innhold

Frysepopp


freezepop

Anbefalte innlegg

Oppdatering: (REPORTING LIVE FROM THE LIVING-ROOM) - var ikke eksen, bare litt-sånn-nesten-eks-ish... Så da føler jeg det ikke ille å hetse engang, wee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg spammer min egen dagbok her, dere får skylde på det når jeg skal feire 100 sider, og dere kommer og sier "ikke fair! Du har skrevet nesten alt selv, på én kveld".

MEN... faen nå glemte jeg hva jeg skulle si, JO! Et spørsmål til dere som bor i Oslo: Er det bedre plass på t-banen i rushtia i disse svineinfluensa-tider eller er det bare verre fordi det er like mange folk, men du må høre på Darth-Vader pustinga til smartingen som ikke bare bruker munnbind men gassmaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å si til megselv at jeg ikke skulle rable videre her, men Grafica sa bare at "pøh, du har mye igjen før du har tatt meg igjen, jeg har vel 259 sider". Så ok, da er natta sikra (legge seg tidlig for å venne seg til å stå opp tidlig er tull, enda jeg har en følelse av at mandag morgen kommer til å være øøøøuuurgh, zoooombie, kaaaffe).

Faren er unna, og uteområdet er trygt igjen, woot! Jeg har en irriterende kveld der jeg er skikkelig klar for internett-rambling, og ingen andre er pålogga (logisk nok). Så da blir det hyppig oppdatering av dagbok istedenfor, så får jeg heller ha monolog her som dere kan lese søndag morgen til frokostbagel og kaffe. Jeg sitter og hører på Paperboys. Den sangen som er fra UNO, og fikk skikkelig lyst til å se den. Men DVDen ligger i drangedal... oh well.

Nå fikk jeg en pause i dagbokskriving ved hjelp av MSN, der jeg har to samtaler. En om typografi og en om blod... eh, ja.

Sitat fra samtalen:

Hmmm, jeg tror jeg har det i høyre. Har egentlig ikke tenkt så mye over det. Skal gå inn på badet og stikke en q-tips så langt inn i øret jeg kan og se om jeg gagger

SULTEN. Klokka er tre. Stressings å lage mat. Bleugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg må bare få takke deg for din omfattende og jordnære beskrivelse av sykdommen tidligere kjent som svineinfluensa. Føler meg alltid mye bedre etter å ha lest dine oppdateringer av den, så nå skal jeg helt slutte å lese aviser til den er ferdig!

Og har ikke merka noe særlig til mindre folk på bussen altså, og ikke har jeg sett noen med gassmaske, men det gjelder muligens bare t-banen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noen med gassmaske på banen, men skal reise med den litt senere i dag og kan da komme med en oppdatering på maske-fronten når vi kommer hjem. Om vi da ikke blir smittet av denne farlige sykdommen, kjent som svineinfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Du må huske å skrive "denne farlige sykdommen, TIDLIGERE kjent som svineinfluensa". Den har jo skiftet navn!

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske å skrive "denne farlige sykdommen, TIDLIGERE kjent som svineinfluensa". Den har jo skiftet navn!

:laugh:

Åja, :klaske::fnise: skal huske det til oppdateringen senere i kveld, om vi da unngår smitte av denne farlige sykdommen, TIDLIGERE kjent som svineinfluensa. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen =)

Sitter nå i morgenkåpe og joggis og oppdaterer meg på nettfronten mens jeg spiller kingdom hearts og skal øyeblikk ut å lage kaffe, mens jeg også hører på The Libertines. Så ta den, alle som trodde menn ikke kan multitaske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa

Hva heter sykdommen, tidligere kjent som svineinfluensa, nå? Er det et av de navnene som ble ramset opp over her, eller er det et ekte (dvs offentlig godtatt navn)?

Ble litt feil rekkefølge av tegn over,men jeg orker ikke rette det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble ikke rammet av den farlige sykdommen, tidligere kjent som svineinfluensa. Og ei heller så vi noen med munnbind eller gassmasker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter sykdommen, tidligere kjent som svineinfluensa, nå? Er det et av de navnene som ble ramset opp over her, eller er det et ekte (dvs offentlig godtatt navn)?

Ble litt feil rekkefølge av tegn over,men jeg orker ikke rette det opp.

Nyinfluensa på norsk, novel flu på engelsk... tror også den blir kalt H1N1 i USA. Men alle kaller det fortsatt svineinfluensa'n så ække så farlig tror jeg ;)

Butterfy: NINJASMILEY BACK AT'CHA YOO!

Dagbok-ting kommer om litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble etter, ble også etter kaffe. Namnam!!!

Idag har vært en begivenhetsløs dag (som planlagt, mmmmm) - fått tatt oppvasken etter gårsdagens taco (så... mange boller! yeesh), jobba mer med grafisk-ting (som begynner å bli møkkabra!), blogget litt, lest litt, funnet fine fotografier, og kvelden er på langt nær over enda ;D

Dagens dele-ting:

http://www.esraroise.com/portfolio/selected-work Og soloskiva til Peter Doherty. Gjerne sammen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler å kjøpe taco-fat på ikea! :opplyser:

89 kr og mye mindre oppvask. plass til 5 forskjellige ting på fatet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa

Æsj, nyinfluensa er et altfor kjedelig navn. Det høres heller ikke tilstrekkelig farlig ut. Jeg vil foreslå Sataninfluensa, Bandidosinfluensa eller Atombombeinfluensa. Og med det samme; kan noen av disse ordene være med i den fine ordboken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...