Gå til innhold

Frysepopp


freezepop

Anbefalte innlegg

:filer:

Veldig lei meg for at dere har måtte leve en hel uke uten oppdateringer fra meg, skjønner at dere er frustrert :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki, mongolenge siden sist oppdatering nå. (og hey, grattis til megselv for side 10).

Regner med at mange har fått med seg mye av det som har skjedd i det siste. Sosialkrangel og slikt. Har skrevet et notat der jeg sier meg uvillig til å løse ut BSU for samboer nå, og planen er å sykle ned om litt for å levere den inn (og kansje tusle litt fram og tilbake utafor med ninjasmileyskilt) idag. Igår var en fin produktiv dag der jeg først var på kurset, fikk litt tidligere fri, hjalp naboen å male, tatt oppvask, skrevet sosialnotatet, begynnt på rapporten til en skoleoppgave vi ikke er ferdige med, farget håret til Grafica, trent litt... *klappe seg selv på hodet*.

Idag:

Stå opp (wee, greid det allerede)

Levere klage uten å få nervøst sammenbrudd

Surmule mer om sosialen over en røyk på utsia

Handle mat

Skrivd ferdig skolerapporten

Fikset lyd til en video

Spilt inn vokal til minst én sang

Rendre ut videoen

Male litt mer på huset til nabo'n

Trene litt

Se Hell's Kitchen

...Trooor det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheButterfly

i dag skal jeg tegne store ninjasmileyer over hele meg i solidaritet med dere!

mye mulig at jeg ikke kommer tilbake fra psykologtimen da, men det får så være.

Lykke til i dag, give 'em hell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag:

Stå opp (wee, greid det allerede)

Levere klage uten å få nervøst sammenbrudd

Surmule mer om sosialen over en røyk på utsia

Handle mat

Skrivd ferdig skolerapporten

Fikset lyd til en video

Spilt inn vokal til minst én sang

Rendre ut videoen

Male litt mer på huset til nabo'n (ble ikke noe av grunnet regn)

Trene litt (ehm, sykla, så usikkert åssen det blir)

Se Hell's Kitchen

Jeg har også muligens fått praksisplass på en kaffebar!!! Skal snakke med sjefen i morra, wish me loads'o luck!

Jeg vet dere trenger søt musikk. Sjekk ut Peter Doherty - Last of the English Roses! Lala!

(PS: Jeg er mongoflink til å skrive offisielle dokumenter, og greide å ikke legge til noen ninjasmiley - enda det var vanskelig å ikke skrive "Jeg erklærer herved at jeg :NINJASMILEY: ikke er villig..."

(PS2: Begynner skikkelig å komme inn i "the KG way of dagbøker" med lister med gjennomstrekning og greier")

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, neglisjert dagbok.

Jeg fikk praksisplass på den kaffebaren (kaffe, te og... helsekost, enda den har jeg ikke sett noe sted?)! Woot! Så da blir det kaffekaffekaffe, opplæring på espressomaskin og greier! Yeep! Ellers kurser jeg som bare det, skriver rapport så blekket (...pikslene) fyker ogsånn.

Gjøremål for idag:

Bli ferdig med rapport, kart og sypnosis

Oppvask

Middag

Rydding

På butikken og sende avgårde pakker

Styrketrening.

Hoish! Skjønner dere hvorfor jeg ikke har hatt tid til å skrive dagbok eller? :P

:ninja:

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoish! Skjønner dere hvorfor jeg ikke har hatt tid til å skrive dagbok eller? :P

:ninja:

Nei, det skjønner jeg ikke! Nå sies det jo at jeg ikke skjønner noenting, men sant å si, så er det en sannhet med moderasjoner. Nå for eksempel, så skjønner jeg at jeg burde rydde og vaske før jeg blir for trøtt, men er det noe fristende, da? Nei, det er ikke dèt, skjønner du.

Grattis med kaffebar-saker! Si ifra hvis du finner på en genial iskaffe. Min trofasthet til Rimi er diskutabel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheButterfly

Nå får dagboken min tid til å ta din igjen, hvis ikke strømledningen sliter igjen eller flere knapper "hopper" av tastaturet :hoppe:

:hoppe: en gang til for kaffe/ninjahelsekost (for du vet jo at ninjaer ofte er usynlige fram til de angriper)-jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Grattis med kaffebar-saker! Si ifra hvis du finner på en genial iskaffe. Min trofasthet til Rimi er diskutabel...

Milla, jeg vet et sted de har Oslos beste iskaffe, du MÅ bli med dit på onsdag eller torsdag altså!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg ikke! Nå sies det jo at jeg ikke skjønner noenting, men sant å si, så er det en sannhet med moderasjoner. Nå for eksempel, så skjønner jeg at jeg burde rydde og vaske før jeg blir for trøtt, men er det noe fristende, da? Nei, det er ikke dèt, skjønner du.

Grattis med kaffebar-saker! Si ifra hvis du finner på en genial iskaffe. Min trofasthet til Rimi er diskutabel...

Mokka-sjokolade-ting i kopp

Enkel eller dobbel espresso

Melk (ikke steamet)

Sukker

Isbiter

Shaketyshaketyshakeeeee

Også hell over et par isbiter

Tadaaaaaaa :P

(evt stikk på Shoebar, smud iskaffe) ups, sjekk ut Grafica's post litt over :P

Ellers har jeg aldri skjønt iskaffe-kaffe. Hatt lyst til å prøve å lage det en stund nå, med malt kaffe, kaldt vann, la det trekke i kjøleskapet over natta. Men litt skeptisk :P

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte et par bukser idag, burde sikkert egentlig ikke... meeeen det var de PERFEKTE jeansa til 75 kroner (!!!) så egentlig ingen dårlig samvittighet.

(ps: skal poste bilde med dem på senere, de ser ganske mye bedre ut på enn på gulvet. Perfekte fiten)

post-19435-1242763085_thumb.jpg

post-19435-1242763101_thumb.jpg

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheButterfly

Perfekte/gode/bra kjøp trenger man ikke ha dårlig samvittighet for, det står i kjøpsloven. :opplyser:

Veldig kule bukser, jeg digger den fargen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalvise. Quickupdate.

Kurs. Oslo imorgen (hysj). Kjedelig kurs, morsom lærer men det går litt vel treigt (mye takket være andre elever). Småshopping (hihihihihijeans), småangstanfall, sex, potetgull, alt for mye kaffe, nytt hår, døgning (med litt soving på sofan), iamx, tegning.

Litt tilfeldig rekkefølge.

Stikkordsform er fint.

Ninjasmiley.

Edit: siden vi skal merellermindre døgne, og dagboka mi har blitt neglisjert så det er jo mulig at det kommer masse random vås her. Muligens.

Røyk nå?

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker! :D

Nå er det hårfarging på gang, og jeg irriterer meg over at det er en sang på det nye IAMX-albumet som har en sample av noen pipelyder som høres AKURATT ut som timer'n på stekeovnen vår. "Huh? Det står vel ingenting i ovnen nå!? ...åja, eheh".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Også er det ingen som har gratulert med 10-siders jubileum her, det er jo altfor dårlig. Jubileumene bør jo helst komme på rekke og rad tidlig i boka mens det fortsatt er mulig :fnise:

:danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det ingen som har gratulert med 10-siders jubileum her, det er jo altfor dårlig. Jubileumene bør jo helst komme på rekke og rad tidlig i boka mens det fortsatt er mulig :fnise:

:danser: :danser: :danser:

Du får bare tenkte på at det gjør deg enda mer ekslusiv? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...