Gå til innhold

Frysepopp


freezepop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvordan fungerer det egentlig?

(ja, det er kjedelig å jobbe i klesbutikk)

Har en følelse av at illustrasjonsbilde kommer snart :popcorn:

edit: nettop

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Fantastisk med to brukere som sitter i samme rom og skriver i den samme dagboktråden :nigo:

Og ellers, grattis med kurs hos nav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vi sitter hvertfall ikke og prater sammen på msn da :fnise:

Hysjpådeg, du ødelegger useriøsiteter :P

Neida, selv om vi forumhorer samtidig er vi ikke så ille. For eksempel har vi akuratt sett film (der vi, på grunn av vårt intense behov for å sosialisere med hverandre in real life tok to røykepauser for å diskutere filmen). Twilight. Var helt grei egentlig, men tror jeg foretrekker Queen of the Damned, enda jeg savner virkelig den ultimate vampyrfilm. Interview with the vampire var også ganske bra, selv om på én måte kommer ingenting noensinne til å slå Nosferatu (tysk ekspresjonist-stumfilm i svart-hvitt (eller, hvis du som meg hadde spesial-DVDen med pålagt fargefilter, gråtoner; vik for blåtoner eller rødtoner)).

Frigg: takk, jeg skal prøve å leve opp til det :)

Ellers ble denne dagen faktisk enda (ENDA) bedre (!!!). Fikk en sms av falk (kompis som produserer låtene våre (jeg spiller i band)) med "hei. Sjekk mailen din" der det lå ferdig (nesten) versjon av en av låtene, og lyden forbigikk forventningene mine til tusen! Gleder meg til å begynne å spille inn vokal. Dog jeg er ganske forkjøla, så kan hende det blir litt klipping og liming

WEEEEE *hoste hoste* EEEEE AAAA*hosthosteoppenlunge*AAAREEEE

*faen, prøve igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lamia Lenis
Vel vi sitter hvertfall ikke og prater sammen på msn da :fnise:

Det gjør vi... Noen ganger synes jeg det er superslitsomt å snakke, og siden vi begge sitter med hver vår data uansett... :sjenert:

Hei Sondre! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lamia Lenis

Edit: Den posten var i grunn ikke så viktig at den måtte postes to ganger...

Endret av Lamia Lenis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: - prøver å våkne. Litt seint men pytt. Nå kan jeg la megselv "nyte det mens jeg kan", hihi. Ser ut til å bli dritnajs vær idag og, kaffen ble bra igjen (lot den stå ett minutt lenger, hjalp på denne kaffetypen). God morgenkaffe:

1)Ta kaffetrakteren din i høyre hånd

2)Legg den i søpla

3)Gå på en butikk (alt fra kitch'n til ikea) og kjøp en presskanne, 1 liter

4)Kjøp en pose farmers kaffe (fairtrade, woo)

5)kok opp en liter vann. Putt i 4 skjeer kaffe (enten måle-SS eller kaffe-skje) og vannet, rør hvis du vil, sett på lokket og la den stå i 5 min.

6)Trykk ned filteret og hell over på en kanne som holder kaffen varm (med mindre du drikker en liter kaffe rimelig fort, eller har noen å dele med).

Dagens oppskrift, hehe.

Kommer tilbake med mer når kaffen begynner å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forp*lte sosialkontor. Jaha ja, vi sliter med midlertidig arbeidsløshet og psykiske plager, god løsning? Gi faen i om vi får bolig når vi blir eldre, vi kan ta ut BSUen min (som de så fint regnet ut at vi kan leve på i 6 mnd, siden de tydeligvis ikke vet at man taper betraktelig av summen ved innløsning). Bitter? Jeg? Aldri hørt om. Mine foreldre har spart opp penger i ca. 20 år sånn at jeg kan bruke de nå som jeg er arbeidsledig, nettop. Yay! Det verste er jo ikke engang for min del (har jo fått nevnte brev), men sambo som har krøpet til korset og søkt sosialpenger (som hun har full rett på grunnet sveitser-ost-inspirert NAV-lovverk), men får beskjed om at neeeej, du kan jo alltids leve på sparepengene til samboeren din. Ikke forde, jeg er ikke noen separert-økonomi-person, men kun for min egen del: Jeg har tatt ut fond-sparing som var verdt over tjue tusen (som jeg ikke fikk så god avkastning av grunnet økonomikrise og slikt) for å slippe å søke sosialstødnad, jeg har brukt sparekontoen min til det punktet der det er 63 øre igjen, BSUen er det eneste som er igjen til fremtiden. Så kjære sosialkontor: Regner med at dere stiller opp med en kommunal leilighet når vi er klare til å bli mønsterborgere?

Bitterhet over. Fint vær ute da. Konstruktive "ting som har skjedd idag og morsom frukt " kommer senere. Untatt morsom frukt siden det ble en liten handel på matbutikken idag, hvis man er virkelig heldig kan jeg rapportere om et interessant mønster i smøret :)

(PS: Gjest; hysj, jeg vil ikke høre det, ok?)

Røyk. Nå. Og te. Med sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kjempesinna:

Sender en sinna-smiley fra alle fire til NAV som klasebomber hele kontoret.

NAV gjør bare som NAV gjør: følger regler. Sosialkontoret derimot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheButterfly

da sier jeg som jeg sa hos din fru: same shit, different asshole.

(her skjærer vi NAV og Sossen over èn kam serru :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å gi oss uten kamp, men skal innrømme ar fyf*en så fristende det er å ta ut alt og slippe bekymringene mer eller mindre ut sommeren. Skal ringe banken mandag og høre om forskjellige ting for å se hvordan ståa er, men ja, får se.

På en mer positiv note så har vi fått gjort masse på video-ting som skal lages (blir driiitsmud!) og vi har trent styrke før vi hoppet inn i dusjen. Er så deilig å bruke kroppen når det er sånne frustrerende dager med ting man ikke får gjort noe med. Pumpe litt hjern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...